Post Page Advertisement [Top]

Raz týždenne, niekedy aj dvakrát, sa snažím dopriať si pleťovú masku podľa aktuálnej potreby mojej pleti. Niekedy potrebuje regenerovať, inokedy vzpružiť a občas aj poriadne hĺbkovo vyčistiť. Keď som naposledy išla do predajne Yves Rocher v košickom Auparku, vedela som, že neobídem určite naprázdno, pretože som mala kupón, ktorý mi prišiel k narodeninám. Vďaka tomu som dostala zľavu 30 % a 40 % na výrobky, produkt pri nákupe nad 15 € (čistiaci pleťový gél, o ktorom si povieme niekedy nabudúce) a pečiatky na vernostnú kartičku. Nemala som problém splniť limit, hoci som si kúpila len riasenku a túto pleťovú masku (bola som na tretej úrovni a vybrala som si zadarmo tonikum proti vypadávaniu vlasov). Týmto dlhým úvodom som chcela povedať iba to, že nakupovať v Yves Rocher sa mimoriadne oplatí, najmú keď majú akcie ;-)

Pleťová maska je v klasickom balení - tuba s otváracím uzáverom, čo je určite praktickejšie ako jednorázové vrecúška a určite hygienickejšie ako maska, ktorá je v kelímku a máte k celému obsahu priamy prístup.





Moja pleť je skôr zmiešaná a tie z vás, ktoré majú podobný typ určite vedia, že je tak trošku nevďačný a je ťažké nájsť jeden produkt, ktorý by vyhovoval celej pleti. Čelo a nos sú zvyčajne mastné, občas aj brada. Líca sú zas suché a pokožka okolo očí citlivá a jemnučká. Mimické a prvé vrásky už ani nespomínam.
No aj naša - tá zmiešaná pleť - potrebuje hĺbkové čistenie. Väčšinou si túto masku aplikujem večer pred sprchou, nechám tých 5 minút počas sprchy pôsobiť a potom zmývam vatovým tampónom namáčaným do teplej vody (miniem tak 4 klasické vatové tampóny na celú tvár).
Už minútku po nanesení cítiť, ako maska pleť sťahuje a čistí, avšak pleť nedráždi ani na tých suchších a citlivejších miestach. 
Zloženie produktu vidíte na foto. Medzi hlavné benefity značky patrí, že jej produkty neobsahujú parabény, minerálne oleje, farbivá a silikóny.


Po odstránení je pleť vyčistená, mierne napnutá, ale nie je začervenaná ani podráždená. Pripravená na hydratáciu v podobe pleťového krému alebo séra.

Plná cena masky je okolo 10 €, v zľave ju viete dostať možno aj za polovicu, väčšinou takých 6-7 €. Yves Rocher má aj svoj e-shop, no ja radšej nakupujem v kamennej predajni, kde môžem využívať mesačné akcie, ktoré mi ako členovi klubu chodia pravidelne do schránky a môžem taktiež zbierať vernostné pečiatky a približne raz ročne/za rok a pol (podľa frekvencie a sumy nákupov) si dopriať niečo grátis.

2 komentáre:

  1. Yves Rocher kosmetiku mám ráda. Na tuhle masku jsem se taky dívala a vlastně ani nevim, proč ji už nemám doma. Vypadá docela fajn :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak máš zmiešanú alebo mastnú pleť, určite vrelo odporúčam ;-)

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]