Post Page Advertisement [Top]

Minule som si vyhradila týždeň na dôkladnú očistu a reogranizáciu niektorých vecí v byte. Samozrejme, procesu sa nevyhla ani kúpeľňa. Keď som však všetko uložila zistila som, že na mužove veci nejak ostal len mikropriestor. Hej, všimol si to aj on a náležite to okomentoval... No on toho stále nemá až tak veľa. Do výbavičky mu však pribudol pleťový krém.


Samozrejmosťou je u neho čistiaci gél na tvár Garnier Pure, doslova by im mohol robiť reklamu - iný si totiž vôbec nekupuje a vždy sleduje akcie a nakúpi si aj do zásoby. Na fotke je možno trošku veľa adidasu. Nie, nie je fanatik na túto značku, všetky produkty dostal ako dar - buď na Vianoce alebo na nejaký iný sviatok a takto sa to nakopilo (všetky, okrem šampónu Intensive clean, ktorý bol v poslednom vydaní slovenského DM boxu). 

Antiperspiranty a deodoranty poväčšine tiež dostane, v súčasnosti ich má na poličke 3. Nerobí vôbec rozdiely, čo by občas aj mohol... a z môjho pozorovania vyplýva, že preferuje roll-on. Ja sama som na sebe vyskúšala Old Spice (tá reklama v telke - to je čosi strašné!!!). Okrem pánskej vône, čo by až tak nevadilo, pretože mi nepripadala až taká intenzívna je jeho výdrž naozaj slušná - teda, ak ho používa žena. Približne celý deň, no nie teraz v lete, skôr na jar alebo v jeseni - žiaden pot, žiadne štípanie podpazušia. Nemienim ho však používať pravidelne, len som zaexperimentovala ;-)

A tak sa postupne dostávam k pleťovému krému. Veľmi ho zaujal anti-axing účinok, aj keď si myslím, že to ešte nepotrebuje... (hoci minule chytil takmer depku, keď sa mu 21-ročná kočka, bratrancova priateľka, pozdravila Dobrý večer) - to striedanie denných, nočných niekoľko rokov dalo predsa len zabrať celému organizmu. Krém je od prírodnej talianskej značky Green Energy Organics, s ktorou už mám ja sama len veľmi dobré skúsenosti, keďže som ich pleťový krém spotrebovala až do samého dna.
Musím pochváliť logistiku spoločnosti, keďže krémik prišiel úhľadne zabalený v škatuľke (ktorú už teraz používam ako škatuľu na laky na nechty).



Krém bol zabalený v škatuľke. Podľa názvu je to prípravok, ktorý je vhodný na každý deň v roku (no fakt si neviem predstaviť, že by mal môj muž viacero krémov... :-)). Jemu úplne vyhovuje, keď sa nakrémuje večer po očistení pleti a ďalej nerieši.





Oproti môjmu je tento v balení s pumpičkou, čo je ešte praktickejšie a hygienickejšie. Akurát treba správne odhadnúť množstvo, no myslím, že jedno stlačenie absolútne stačí. Okrem toho balenie funguje na podobnom systéme ako môj krém, resp. ako toto dračie sérum - ide o akýsi dvojobal a vnútorné dno sa vytláča smerom nahor, až kým nie je čo vytláčať.





Krém patrí do luxusnejšej cenovej kategórie a viem si predstaviť, že máloktorý chlap ochotne zaplatí 950 Kč za krém ("veď to je choré"). No má mnoho benefitov - medzi najdôležitejšie určite patrí zloženie, v ktorom nájdete aj tieto zložky:

ZDROJ
Nemám veľmi skúsenosť s pánskymi pleťovkami, keďže toto je mužov prvý krém a otec doma používal maximálne tak tú klasickú modrú Niveu v prípade potreby. Tento však vonia veľmi príjemne - tak sviežo s náznakom morskej soli a pripomína mi arómu bylinkovej sauny. Dokonalý relax pre zmysly :-) Nie je mastný a ľahko sa rozotiera, pomerne dobre sa vstrebáva do pleti. Môj zákonitý má mierne citlivú zmiešanú pokožku so sklonom k nedokonalostiam. Spočiatku sa mu zdalo, že je mastný (neodhadol správne množstvo krému), no potom, keď si zvykol zistil, že sa vstrebáva dosť rýchlo a že ráno nemá mastnú tvár. Navyše, má menej nedokonalostí a celá je taká živšia, na pohľad zdravšia. Ťažko povedať viac, keďže jeho recenzia by sa niesla asi slovami: krém je drahý, ale dobrý. No a na záver môžem dodať asi len toľko, že tých 60 ml je celkom dosť - po 4 mesiacoch používania mu ubudla asi 1/3 obsahu balenia, myslím, že mu vydrží akurát ten rok. A to je už z finančnej stránky celkom dobrá investícia.

2 komentáre:

  1. V manzelovej policke dominuje Alverde. Vonia tak pekne, ze sprchovy gel niekedy pouzijem aj ja.
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Keď spotrebuje všetky tie adidasy, vrhnem sa do DM-ky na nákup aj ja ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]