Post Page Advertisement [Top]

Značka Rimmel je všeobecne najznámejšia kvôli svojim riasenkám. Má, samozrejme, aj iné skvelé produkty, ale vo všeobecnosti sa kedysi slovom "rimmelka" označovala riasenka. Začiatkom apríla mi z Rimmelu prišla na otestovanie novinka. Zaujala na prvý pohľad, ale aká je po vyskúšaní?
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Dizajn riasenky je naozaj pekný. Rocková verzia pritiahne pohľad potenciálnej zákazníčky. Aj po otvorení zistíte, že ide o trošku netypickú riasenku, vyčnievajúcu z davu :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Detail kefky:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Najviac sa mi páčilo, že je Extreme black. Už som mala klasickú Volume Flash a bola naozaj černejšia. Ako dopadla táto?
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
typická korunka na vrchnáčiku

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
nenalíčené

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Trošku som sa bála, či si nevypichnem oko :-D Kefka nielenže prekrýva celú plochu oka, ešte aj trčí. Výhodou však je užšie zakončenie, vďaka ktorému si nalíčite aj kratšie riasy.

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Efekt je fajn. Ale to je asi tak všetko :-( fakt som čakala trošku niečo ako slabšie wow alebo aspoň fííha, ale nekonalo sa. A to som riasenku testovala takmer mesiac, takže nejde o žiaden krátky haló efekt :-D Jedna vrstva je slabá, pri viacerých už hrudkuje a nie je ani extra čierna, skôr klasická. U mňa teda zabodovala len vzhľadom, inak ide o bežný produkt a po tejto skúsenosti si ju znova nekúpim. Nie je to katastrofa... ale asi som na riasenky náročná :-D

Skúšali ste? Zaujala? Sú na ňu aj pozitívnejšie ohlasy :-)V súčasnosti je v e-shope v zľave, tak ak vás zaujala, objednávajte :-)

5 komentárov:

  1. hmm tak mně se nelíbí ani vzhledem a efekt je průměrný :( měla jsem scandaleyes zelenou a docela ušla, ale bere hodně barvy a je třeba s ní malovat fakt opatrně a precizně. jinak doporučuju novou Maybelline, nedávno jsem o ní psala, ta dělá hodně wow efekt!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mně přijde kartáček úplně stejný jako u té Astor butterfly či jak to bylo...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som sa uplne vytocila zo vsetkych riaseniek, ziadna mi nevyhovuje (okrem loreal million lashes ale ta je pomerne draha) a kupila som si minuly tyzden riasenku v Lidli za 2,- slovenske eura, typ volume a napocudovanie je super. Pekne vytoci, oddeli riasi, nehrudkuje, neopadava, nie je riedka ani husta, nestipu ma z nej oci a vyborne sa odlicuje... :) citala som na nu pozitivne reakcie tak som ju vyskusala a dost mi vyhovuje ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já si nemůžu pomoct, ale Rimmel točí furt jednu řasenku dokola ... a už neví jakej blbější kartáček vymyslet :-(

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]