Post Page Advertisement [Top]

So mnou a vlasmi je to také všelijaké. Asi najčastejšie na tomto blogu nájdete rôzne produkty proti vypadávaniu vlasov, ktoré ma výraznejšie trápi asi tak dvakrát do roka (a potom ešte podľa toho, ako veľmi som v strese. Podľa posledných umytí a chumáčov vlasov, ktoré som vyťahovala zo sitka vo vani, som momentálne buď brutálne v strese alebo je vrchol jesene. Keďže je vonku okolo 30 stupňov, tak som zrejme v tom strese, čo má aj logiku, keď človek po 7 týždňoch dovolenky vhupne naspäť do pracovného zhonu.) Dnes však na chvíľu zabudneme na produkty proti vypadávaniu vlasov (aktuálne mám otvorené tri a čakám, ktorý zaberie skôr, možno vám odporučím aj nové kombo) a nebudete čítať ani o vlasovej starostlivosti. Dnes sa zameráme na styling. Značka Toni&Guy bola prvou nie drogérkovou značkou vlasovej kozmetiky, ktorú som mala. Odvtedy už pretieklo veľa kozmetickej vody, no k tejto značke sa vždy rada vrátim. A vďaka parfumérii Elnino som získala poriadnu zásobu rôznych produktov.


Na úvod len pár slov o balení objednávky a potom sa hneď vrhnem na hodnotenie samotných produktov. Zásielka prišla v škatuľke, ale okrem toho aj v papierovej taštičke s logom firmy. Hej, môže to byť klasifikované ako odpad navyše, ale zároveň tú taštičku môžete darovať ;-)



Po laku na vlasy siaham takmer každý deň, hoci sú dni, keď sa snažím vlasy čo najmenej zaťažovať (a keď som v nedeľu videla ten chumáčisko, čo ostal po umývaní vo vani a takmer som sa rozplakala, snažím sa ich ani nefénovať ani nežehliť). No raz za čas to nejako spevniť chce. Lak na vlasy Toni&Guy Firm & Brushable Hold (hoci obrázok laku na linku nie je totožný s mojim lakom, je to tento produkt, len v starom balení, predpokladám, pretože aj na iných stránkach som ho našla v tomto balení v 100 ml a v tom mojom v 250 ml verzii) je na moje jemné vlasy ako stvorený.




Lak vlasy vôbec nezaťažuje ani nezlepuje. Ten nápis "brushable" spĺňa do bodky. Dá sa vyčesať jednoducho aj keď ho použijete trošku viac (napr. pri tvorbe účesu) a vlasy sú na druhý deň v relatívne normálnom stave - žiadne také, že sa bojíte siahnuť po kefe, aby ste si nevytrhali ďalšie vlasy. A to sa mi veľmi páči. A ešte aj fakt, že nesmrdí (aspoň mne) a po jeho použití ma nedusí (ako sa mi to stáva pri rôznch iných lakoch). Tých lakov na vlasy som už veru poskúšala a snažím sa eliminovať ich použitie (niekedy každý deň a poriadna dávka, teraz len presprejovanie), no viem, že k tomuto sa budem rada vracať. 

O tomto spreji ste už čítali na blogu viackrát - je to môj miláčik na leto. Sprej na textúru vlasov s obsahom morskej soli je ideálnou náhradou hocijakých ďalších stylingových prípravkov, ak si v lete chcete dať vlasovú kozmetickú prestávku.




Sea Salt Texturising Spray má svoje stále miesto v mojej kúpeľni už viac ako 4 roky :-) A bude ho tam mať aj naďalej (alebo kým nenájdem lepšiu náhradu).

Výber produktov často konzultujem s Veronikou z Elnino. Chcela som niečo na objem vlasov a poradila mi pastu na objem vlasov Toni&Guy Max Out Volume Whip. Nebola som s tým celkom stotožnená a dosť som sa bála, že mi zmastní korienky, no som príliš zvedavá na to, aby som to nakoniec nevyskúšala.





Do uterákom presušených vlasov nanesiete malé množstvo ku korienkom a potom vyfénujete pomocou kefy. Sama som bola veľmi prekvapená, ale objem sa naozaj dostavil. A neodišiel, on aj vydržal! A vlasy nezmastil! Keby som nedostala dobrú radu, túto pastu (ktorá má znova na linku iný vzhľad - staršie balenie, obsah ten istý, pretože aj tá moja je presne z toho linku) by som obišla a skôr by som sa sústredila na sprejovú formu. A urobila by som veľkú chybu. Nie, toto nie je ten produkt, ktorý je vhodnejší na krátke vlasy. Pokojne po nej siahnite aj pri dlhších. Ja ju milujem! Nie sú to vôbec silné slová. Splní to, čo sľubuje bez nežiaducich efektov. Len jedna pripomienka - naozaj jej použite radšej menej, pretože by ste si mohli "zlepiť" vlasy. Pri opatrnom používaní som nadmieru spokojná a vrelo vám odporúčam si jedno balenie čo najskôr uchmatnúť. Momentálne nestojí ani 3 € a to je už aká skvelá cena!!! 

Toto je celkom aktuálna fotka z minulého týždňa, keď som pred vyfénovaním použila túto penu a potom som si vlasy prežehlila. Inak ich mám pricapené ku hlave a tu vidno objem. Použila som aj lak z rovnakej kolekcie.


Kto občas číta nejaký ten vlasový článok vie, že mám rada vlasové oleje, pretože sú po nich vlasy hebučké, vyživené a krásne lesklé (samozrejme ich dávate skôr do dĺžok a ku končekom).



Toni&Guy Serum Drops patrí do kolekcie Glamour (z ktorej je aj môj milovaný lak na vlasy a pasta, ktorú zbožňujem). Stačí pár kvapiek (také 2-3 stlačenia sú až až) aplikovať od polovice vlasov ku končekom (pri kratších len na končeky a možno aj menšie množstvo) a vlasy budú hladké, lesklé, hebké, ale nie mastné.

Kedysi dávno som často používala penové kondicionéry, ktoré som časom vymenila za sprejovú formu. A aj keď som vyššie písala, že milujem tú pastu, z času na čas ju kombinujem so sprejom. Toni&Guy High Definition Spray Wax (znova na linku foto starého balenia) je celkom zaujímavý úlovok za ešte zaujímavejšiu cenu online. 




Myslela som si, že bude rýchlejšie vlasy mastiť. Nuž, nemastí, ak sa krotíte s používaním (čo je samozrejmé). Stačí pár strekov a vlasy si držia svoj tvar po vyfénovaní. Nie sú zlepené ani zaťažené (ale stále hovoríme o normálnej aplikácii, ak sa to s produktom preženie, môže vlasy polepiť aj zaťažiť, neskúšala som, snažím sa dávať menej radšej... a keď vidím, že by to ešte možno chcelo doťuknúť, tak trošilinku pridám, ubrať sa dá ťažko, jedine znovu umyť vlasy).


Na záver ešte dva produkty na kučierky. Mám rovnejšie vlasy - nedajú sa charakterizovať ako rovné, pretože tie kratučké vlásky, čo mi rastú sú brutal kučeravé a inak sú jemne vlnité ale prevažne rovné. No a občas jednoducho zatúžim po zmene a chcem byť kučeravá (na čo používam buď žehličku alebo kónickú kulmu). Toni&Guy Spray Gel For Curls nanášam na vlkhé vlasy pred fénovaním a následným točením.





Toto je foto vlasov v lete (ešte boli medené) po celom dni po tom, čo som ich natočila kónickou kulmou Remington a predtým použila tento sprej. Už len fixácia lakom na vlasy a efekt krásne vydržal, inak sa mi už po pár hodinách vlasy narovnávajú. Veľká spokojnosť! Sprej vlasy nezaťaží a ani nespôsobuje ich rýchlejšie zmastenie.

Olejček na styling kučier Toni&Guy Curl Defining Oil je skôr gélovej konzistencie a pri rovných vlasoch veľmi opatrne, minimum produktu na spodnú časť vlasov, inak podstatne rýchlejšie zmastnejú. 



Tento produkt mi veľmi nesadol. Odporúčam skôr ženám, ktoré už kučeravé vlasy majú a potrebujú stylingový produkt, ktorý ich zbytočne nevysuší a dodá im aj mierny lesk.


Samozrejme, že nepoužívam všetky uvedené produkty naraz, no zvyknem ich kombinovať. Najčstejšie si dám top vychytávku pastu (ktorú vrelo odporúčam) a lak, občas aj niektorý zo sprejov (buď vosk alebo ten na kučery) a kvapku séra pre lesk vlasov.

Všimla som si, že som si vybrala dosť nešťastný termín na recenziu, keďže veľa z týchto produktov momentálne nie je na sklade. Verím však, že zásoby sa doskladnia čím skôr ;-) Z tých, čo na sklade sú však určite utekajte kúpiť tú pastu, ak hľadáte produkt na objem vlasov, ktorý nezruinuje peňaženku.


PS. produkty Toni&Guy často kupujem aj u nás v Teta drogérii - keď na nich majú 50 % zľavu.



Recenzia je sponzorovaná.
V linkoch nájdete affiliate prepojenie na e-shop Elnino.sk S e-shopom mám vlastné osobné pozitívne skúsenosti nielen ako spolupracujúca blogerka, ale aj ako zákazníčka ;-)

4 komentáre:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]