Post Page Advertisement [Top]

Nie tak dávno by som si len pri myšlienke použiť píling na pokožku hlavy ťukala prstom, ak nie rovno celou rukou po čele a možno by som mala chuť aj vytiahnuť nejaký ten cesnak a krucifix. A potom som si prečítala úžasnú recenziu na Veronikinom blogu a povedala som si, že toto teda musím vyskúšať. Pretože Veronika sa vyzná (aj po odbornej stránke) a neodporučí len tak hocičo!


No napriek tomu, že som jej recenziu takmer hltala som si prakticky nevedela predstaviť použitie pílingu na vlastnej hlave a to prvé bolo veľmi rozpačité. Predsa len... mávam s tou mojou vlasovou pokožkou značné, ale celkom bežné problémy, ako napr. lupiny, mastenie či vypadávanie vlasov. Akýkoľvek nesprávny produkt sa mi odzrkadlí svrbením, lupinami a následne až priam chrastičkami. No povedala som si, že to skúsim. Že najprv dám iba takú malilinkú skúšobnú dávku a uvidíme, ako to dopadne (keď spätne čítam túto vetu, znie to, akoby som začala drogovať...).




Po otvorení ma zaujala príjemná ananásová vôňa, ktorá je celkom intenzívna. Ako milovníčke ovocných vôní mi celkom imponuje, no nie je natoľko výrazná, aby vadila citlivým noštekom.
Skúsila som aplikáciu presne podľa pokynov - teda na vlhké vlasy a pokožku hlavy naniesť masku, jemne vmasírovať a chvíľu nechať pôsobiť. Pozor na slovo vmasírovať, určite si ňou nedrhnite vlasy (aspoň ja som sa bála) ako pri klasickom šampónovaní. Táto maska nenahrádza šampón, používa sa pred šampónom. Masírujte maximálne pokožku hlavy aj to so zvýšenou opartnosťou. Človek nikdy nevie...
Opláchla som a pokračovala bežným umývaním. Mala som pocit, že vlasy boli čistejšie a o 1 celý deň vydržali bez potreby ďalšieho umývania, čo ma celkom potešilo. Teda naozaj dobre pripraví vlasy na následné umývanie šampónom.
Oceňujem aj to, že v zložení nenájdete silikóny a alkohol, ale zato naopak vaše vlasy ocenia pridaný keratín, proteíny a hlinku / íl - to je to TONERDE (ang. clay) z názvu. Pílingové čiastočky sú jemnučké, vôbec nedráždia citlivú pokožku hlavy. Práve na Veronikinom blogu som zistila, že môj problém so šampónmi (po použití "nesprávneho" sa mi tvoria chrastičky a lupiny) by mohol tento píling vyriešiť, pretože vďaka zloženiu masky sa tie negatívne zložky šampónu (detergenty) nedostávajú až tak k tej mojej pokožke ako bez masky (a možno sa raz odvážim a nechám ju pôsobiť aj tých 15 minút, ako odporúča Veronika).

Výsledok? Žiadna negatívna reakcia pokožky ani zvýšené vypadávanie vlasov, ale naopak, pokožka hlavy sa mastila o čosi pomalšie ako predtým a tým pádom som vlasy nemusela tak často umývať. Nepoužívam 2x týždenne, to sa mi zdá celkom veľa (môj názor), ale tak 2 - 4 krát mesačne, na nejaké to prečistenie. No pokojne ju používajte podľa potreby Vašich vlasov a vlasovej pokožky. Napriek môjmu počiatočnému strachu hodnotím masku veľmi pozitívne a zaraďujem ju do mojej kúpeľňovej rutiny.

Pílingovú masku na vlasy od Balea v 300 ml praktickom balení kúpite v každej DM (a aj na ich webe) za 2,99 €.

Recenzia je sponzorovaná.

6 komentárov:

  1. Už jsem o této masce četla víckrát a docela mě láká. Taky se mi rychleji mastí vlasy,tak by bylo fajn posunout mytí o jeden den.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá to skvele ani som netušila že môže byť peeling i na vlasy.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ak ju náhoodou budete skúšať, dajte mi vedieť, ako na vás a vaše vlasy pôsobila :-) Som zvedavá, či sa v hodnotení zhodneme ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak túto musím vyskúšať ♥ Už som skúsila vlasový peeling, no veru že bol skvelý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. o tom jsem slšela, ale bojím se že to nesmyju

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]