Post Page Advertisement [Top]

Vypadávanie vlasov je na tomto blogu pomerne častou témou, minimálne dvakrát ročne ma totiž trápi pravidelne (jar a jeseň) a keď k tomu pridám nejaký ten stresový faktor, tak aj častejšie. Preto siaham po rôznych prípravkoch. Aktuálne mám doma 3 a striedam ich (nie naraz, samozejme ;-), čakám, kým spotrebujem balenie a idem na ďalší) - Milva, Yves Rocher a Elfa Pharm. Dnes sa niečo dozviete práve o poslednom spomenutom.

Čo ma najviac zaujalo na Intensive Hair Therapy? Úprimne? Cena :-) 3,90 € za jedno balenie produktu proti vypadávaniu vlasov totiž nevidíte len tak a hocikde. A hoci som si rovno kúpila dve balenia, bola som voči nemu spočiatku trošku skeptická.








Sérum proti padaniu vlasov má praktickú pumpičku. Malo by sa používať 3-4 krát týždenne, teda napr. každý druhý deň na suchú pokožku hlavy, ktorú následne jemne premasírujete. Účinná doba terapie je približne 2 mesiace. Jedno balenie už mám spotrebované a takmer tie dva mesiace aj vydržalo. Čochvíľa otvorím druhé. A výsledok? Áno, vlasy mi padajú, je to prirodzený proces obnovy, ale padá ich podstatne menej a sú pevnejšie. A nové vlásky? Áno, mám ich :-) Také kratučké a extra kučeravé, čo je na jednej strane prekvapujúce, keďže mám rovné vlasy, ale na druhej strane absolútne očakávané, keďže už od detstva som všetky kratučké vlásky mala kučeravé (ale fest veľmi! :-)).
Poskúšala som už celkom dosť produktov proti padaniu vlasov, resp. na stimuláciu rastu nových vlasov. A napriek možno prvotnému skepticizmu z nízkej ceny tohto produktu som s ním globálne celkom spokojná a myslím, že to bolo celkom dobre investovaných necelých 8 € do dvoch balení. 

7 komentárov:

  1. Já si tedˇobjednala na DM eshopu nějaký zesvětlovač tak snad to bude ok. vlasy nebarvím ani nežehlím už rok :) :D

    V3ronika life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja chodim priblizne kazdych 6 tyzdnov do salona, kde mi vlasy farbia setrnou farbou. Takto tam chodim pravidelne uz 4 roky a vidim zmenu v kvalite vlasov. Teraz v lete aj minimalne fenujem, nechavam prirodzene uschnut ;-)

      Odstrániť
  2. Uff vypadávanie, pre mňa teraz veľmi častá téma :/ Niekedy začiatkom jari mi začli neskutočne padať vlasy a z mojich dlhých hustých ostali riedke. Kaderníčka povedala, ževraj každé 4 roky sa to deje ale teraz to bolo podľa mňa masívne a stále hľadám niečo čím si prinavrátiť späť hustotu. Nedávno mi padlo do oka v novinách Vlasové hnojivo, takže premýšľam nad kúpou :) Predtým som brala aj iné vitamíny dokonca celkom drahé preslávene Hairburst a neviem si spraviť názor, každému pomáhali aj na hustotu a u mňa akoby opačný efekt :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne kaderníčka povedala, že tablety nefungujú. Teda áno, na niečo pomôcť dokážu, ale vlasom viac pomôže aplikácia niečoho zvonka, priamo na pokožku hlavy.

      Odstrániť
    2. Každopádne ti prajem veľa síl do boja s vypadávaním vlasov

      Odstrániť
  3. Mala som jedno tonikum a to bolo veľmi dobré a videla som aj od Matrix ampulky takže snád niečo vyberiem. Tabletky pomôžu málokomu :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne ako píšeš, tak držím palce. Ja som toho poskúšala... niečo účinkuje, iné menej, no vždy je to beh na dlhé trate

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]