Post Page Advertisement [Top]

Pri lakovaní nechtov sa snažím dodržať istú postupnosť - ochranný lak, podklad, farebný, vrchný lak. Nie je však pravidlom, aby som mala všetky produkty od jednej značky, a tak som si povedala, že vyskúšam kolekciu na nechty The One od Oriflame.


Začínam posilňujúcim lakom na nechty, ktorý ich chráni, spevňuje a vyhladzuje drobné ryhy na povrchoch nechtov. Zároveň zabraňuje zažltnutiu nechtov od farby, resp. pri odlakovaní. Vďaka nemu sú nechty o čosi odolnejšie. Samozrejme, nečakajte, že ak narazíte rukou do tvrdého povrchu, že sa ten necht nezlomí, to nie, ale aj tie moje jemné a veľmi náchylné nechty sú trošičku pevnejšie ;-)
Okrem toho zvyknem na tento ochranný posilňujúci lak naniesť ešte jefnu vrstvu spevňujúceho laku pre ešte lepší efekt. Tieto dva laky sa vôbec nemusia používať spolu ;-) Pokojne si vyberte len jeden a ten používajte ako podklad. Mne to takto celkom vyhovuje a nie, nemám na nechtoch nános vrstiev, ktoré schnú pol dňa ;-)



Pokračujeme farebným lakom z línie Long Wear. Mám slabosť na červené odtiene, tých mám asi najviac. Potom u mňa nájdete ešte nejaký modrý, zelený a pár nude odtieňov, no červených a ružových najviac, bezkonkurenčne. Tento odtieň London Red dokonale pripomína červenú na londýnskych autobusoch, a upútal ma na prvý pohľad. Už jedna vrstva je celkom sýta, dve sú tak akurát.
Celé to zavŕšim priehľadným nadlakom, aktuálne práve gélovým vrchným lakom, vďaka ktorému sú nechty poriadne lesklé. Potvrdzujem, že predĺži životnosť manikúry, keďže niekedy praskne len tá vrchná priehľadná vrstva, ale zvyšok ešte drží a lak neopadne. 



Prvý náznak olupovania som spozorovala počas 3. dňa, na 5. deň už prišlo na rad odlakovanie. Napriek tomu celkom fajn výdrž - 3 dni absolútne "dokonalé" aj popri bežných domácich prácach a v podstate normálnemu životu, žiadnemu chráneniu nechtov pred úderom, škriabnutím a podobne ;-)

Už keď som lakovala kolekciou The One, aj odlakujem kolekciou The One. Objem 75 ml dlho nevydrží. To, čo vidíte na foto je po 2 použitiach (a nemrhala som :-D). Odlakuje fajn, cítiť ho, ale nesmrdí po ňom celá izba a dá sa to vydržať aj keď máte citlivejší nos. No asi som sa trošku rozmaznala odlakovačmi od Dermacolu, ktoré to dali jedným šmahom, pri tomto treba niekedy poriadne množstvo a poriadne drieť, aby ste takýto obyčajný lak dostali z nechtov.



Hoci ma odlakovač neoslnil, laky hodnotím celkom pozitívne. Pokiaľ ide o ten farebný, tak ešte do nedele je v aktuálnom katalógu za fajn cenu 2,99 € (a vo viacerých odtieňoch!). pozrite si strany 62 - 63 v K 4.

4 komentáre:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]