Post Page Advertisement [Top]

Je štvrtok večer a ja zúfalo túžim po tom, aby sme mali iba 4-dňový pracovný týždeň a zajtra bol voľný piatok. Myslím, že takéto pocity nemám len ja a opakujú sa pomerne často. Takto - nesťažujem sa, veď každý "má tak, ako si zariadi". Nejde o to, že by som svoju prácu rada nemala, to v žiadnom prípade. Ide skôr o akési vyčerpanie, strácanie síl a dobiehanie pomaly s vyplazeným jazykom (obrazne povedané). A tak som sa rozhodla, že práve v tento lenivý štvrtok vám predstavím niečo nové - pár produktov, ktoré zaručene potešia a uvediem novú spoluprácu.



Tohto roku snáď budem medzi prvými, kto spomenie Valentína (ešte som si totiž náznak srdiečok v obchodoch veľmi nevšimla, našťastie, ešte stále fičia povianočné výpredaje) - aj to len v súvislosti s katalógom 2/2018 (platný 15. 01. - 04. 02. 2018). Osobne nie som veľkým zástancom tohto sviatku hlavne pre tú komerciu, ale je celkom príjemné obdarovať sa niečím malým, voňavučkým a použiteľným. Preto, keď som dostala e-mail o návrhu spolupráce s Oriflame a ponuku, aby som si vybrala produkty bez váhania som zahrnula aj niečo "pre neho".


Pre neho

Mám rada vôňu produktov North for Men a inak na tom nie je aj moja polovička. Pri tejto nájdete dokonca v katalógu parfumovanú stranu, a tak sa môžete celkom reálne inšpirovať.





Páči sa mi tvar sprcháča - jeho hrany nie sú hladké a vytvarované podľa prstov pre lepšie uchopenie v sprche. Pena na holenie je naozaj tuhá a dobre sa aplikuje. Mydielko je vhodné nielen na ruky, ale aj na umytie tela - pokožku nevysušuje. Celá táto limitovaná edícia RESCUE vonia nádherne citrusovo popretkávaná drevitou zmesou.
Sada sprcháča, peny na holenie a mydla vás v K2 vyjde 9,99 €

Pre ňu

Kto by nepoznal produkty Milk&Honey. Sama som ich niekoľko poskúšala a celkom rada sa k nim vraciam - najmä k tým mazadlového typu. Keď som videla v ponuke sadu na telo a ruky, vôbec som neváhala.






Krém na ruky je u mňa nutnosť. Hlavne poriadne výživný a regeneračný a tento je presne podľa mojich požiadaviek. Nepohnem sa bez neho ani na krok každučký deň. Raz týždenne vypílingovať pokožku rúk, prípadne hneď po umytí a nasušení aplikovať masku a nechyť pôsobiť. Ideálne na večer/noc. Veľmi milo prekvapil aj sprchovací krém, ktorý nevysušuje pokožku, práve naopak, celkom dobre sa p ňu stará aj počas sprchy. Nepovedala by som, že hydratuje, ale udržuje pokožku v celkom dobrej kondícii. Potom už len nakrémovať a užívať si nádhernú vôňu mlieka a medu a výživné účinky tejto sady.
Sprcháč, píling a krém na ruky kúpite za 6,99 €

1 komentár:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]