Post Page Advertisement [Top]

S vlasovou starostlivosťou je to u mňa také všelijaké. Hocijaký šampón moja pokožka hlavy len tak nepríjme. Na ten, ktorý sa jej nepozdáva však reaguje celkom jasne - svrbením, prípadne až tvorbou chrastičiek alebo lupín. Nehovorím o tom, ako mi pravidelne, minimálne 2x ročne vlasy padajú podstatne viac ako inokedy. Už viac ako 4 roky sa mi pravidelne o vlasy stará tá najlepšia kaderníčka. A čo na ne momentálne doma používam ja?


Na šampón Head&Shoulders Repair&Care som natrafila prvýkrát v júni, keď som si kupovala menšie balenia na cestu do Londýna. Tieto šampóny sú pre mňa istotou, že nebudem mať ani chrastičky, ani lupiny a ani pokožka hlavy ma nebude svrbieť. Po iných druhoch som zvykla mať vlasy suché ako slamu, tento je však celkom prijateľný a naozaj trošku pomáha v celkovom boji proti padaniu vlasov (teda tých, ktoré vypadávajú kvôli lámaniu vlasov).
S balzamami na vlasy Balea mám naozaj len tie najlepšie skúsenosti. Dovolím si smelo tvrdiť, že tento statočne konkuruje aj takému balzamu ako je Botanicals Géranium Radiance Remedy, a to v cene Botanicals si kúpim aj 3 Balea balzamy. Vlasy hydratuje, vyživuje a pritom nezaťažuje. Celkom príjemná starostlivosť o moje farbené vlasy.
Zvyšné tri produkty používam po umytí, hoci sérum od Ziaja občas aj pred ranným umytím nechám pôsobiť na vlasoch cez noc. Pred fénovaním, príp. žehlením (ktoré ale nevykonávam často) vlasy vyhladí a zabraňuje aj elektrizovaniu.
Sprej na objem Biolage Advanced Matrix je mojim spoločníkom už dlhšie a siaham po ňom automaticky pred sušením vlasov. Kedysi som zvykla používať tužidlá, ktoré tiež dodali objem, ale zvykli vlasy aj zaťažiť a tie potom rýchlejšie mastneli a objem padal. Pri tomto spreji nič také nehrozí. Stačí pár strekov a všetko je vybavené ;-) Inak to jedno balenie mi vydrží naozaj dlho - aj takmer pol roka!
O produktoch Milva som písala len nedávno, no taktiež sú mojou dlhodobou súčasťou v staroslivosti o vlasy. Tých malých vláskov je skutočne viac a teším sa z nich. Hoci vypadávanie neprestalo, zdá sa mi, že nie je až také hrozné (snáď to naozaj bolo len stresom, resp. ročným obdobím - zvyčajne v jeseni mi padajú viac - cítim sa ako listnatý strom).
Toto bol taký rýchly prehľad mojej aktuálnej vlasovej starostlivosti. Na dnes som plánovala inú recenziu, avšak zlyhala technika - baterky, foťák, ale aj moja energia je už takmer na bode mrazu, pretože tento týždeň som extrémne pracovne vyťažená.
Ako sa o vlasy staráte vy? Spoliehate sa na bežne dostupné produkty alebo profesionálne? Kombinujete drogérku so salónovou kozmetikou? Dajte mi vedieť v komentároch ;-) Ďakujem!

2 komentáre:

  1. Šampony head and shouldres mám taky ráda. Manžel žádný jiný šampon už nepoužívá, jen tyhle. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Momentálne som trošku investovala, kedže som mala konce suché, podstrihla a kúpila poriadnú starostlivosť. Používam ALTERNA Caviar Moisture hydratačný šampón pre suché vlasy a aj kondicionér a už po prvom umytí sú moje vlásky hebké a lesklé. Som spoko zatiaľ :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]