Post Page Advertisement [Top]

Začiatkom decembra som v novootvorenom nákupnom centre Eperia v Prešove využila akciu Ziaja, pri ktorej dostávate k nákupu nad 10 € perníkový krém na ruky ako darček :-) Tento krém je naozaj rozkošný a som rada, že som stihla pripraviť krátku recenziu ešte v termíne :-) Teda ešte pár dní túto akciu môžete v každej predajni Ziaja pre Teba využiť! Je možné, že ich je na sklade len pár alebo sú aj zásoby rozdané a ide o limitku, tak si ju nenechajte ujsť!


Ak milujete perníkovú vôňu, tento krém je pre vás ako stvorený. Navyše má veľmi praktické balenie s pumpičkou, ktoré dokážete uzavrieť jednoduchým otočením pumpičky do strany.



Čo je však pre mňa omnoho pozitívnejšie ako perníková vôňa (ktorá, mimochodom, pretrváva a cítila som ju ešte aj 2 hodiny po nakrémovaní a umytí rúk!) je jeho funkcia. Mám naozaj suché ruky a hocičo ich poriadne nevyživí. Tento krém to dokázal, dokonca na pokožke rúk naozaj vytvoril akýsi ochranný film!Trošku dlhšie sa síce vstrebáva, ale výsledný efekt stojí za to! Je síce ľahší, teda po prvotnom nanesení nepôsobí, že by mal nejako extra vyživiť, ale dá to! PS: nečudujte sa jemnému štipkaniu po nanesení - pripisujem to zázvoru - moju citlivú pokožku nepodráždil, ťažko však povedať, ako sa k tomu postaví pokožka silného alergika napr.  ale to len hypoteticky.
Suma sumárum - takto nejako si predstavujem dokonalý zimný ochranný krém na ruky :-) 
Ak by bol už náhodou aj rozdaný (čo je celkom možné, pretože decembrové akcie sa v Ziaja vždy rýchlo vychytajú), dúfam, že nejde o limitku a ešte ho v ponuke spolu s inými zimnými produktami uvidíme ;-)

4 komentáre:

  1. Jéé, hned bych si k němu přičichla :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež som dostala k nakupu. Posunula som ho vsak dalej. Odradilo ma prilis velke balenie v kombinacii s cisto vianocnou vonou. To by som nespotrebovala za celu zimu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je pravda, že to balenie je veľké, nejako s tým ale nemám problém ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]