Post Page Advertisement [Top]

Odkedy DM uviedlo na náš trh značku Trend It Up som zisťovala, aké tie produkty sú a najmä názory ľudí. Povedala by som, že našťastie pre moju peňaženku DM nie je v našom meste, a tak sa tam dostanem len keď vycestujeme. A pri jednej z posledných návštev som si nemohla nechať stojan s dekoratívkou Trend It Up ujsť. Už to bude skoro mesiac a gél na obočie používam takmer každé ráno, najmä to pracovné. 

Gél na obočie má klasické balenie. Napriek tomu, že je vodeodolný sa dá celkom jednoducho odlíčiť obyčajnou micelárkou.




Aplikátor je celkom praktický. Farbí pomerne silno a rýchlo zasychá, preto je dobré pracovať opatrne, hlavne pri koreni obočia a šikovne. Nie je to však nič zložité, keď to dokážem v rannom zhone aj ja ;-)




Základ je, samozrejme, vytvarované obočie. Keďže moje je svetlejšie ako vlasy, jemne si ho dofarbujem, aby som ladila ;-) Skvelé je, že gél na obočí drží počas celého dňa až kým sa neodličujete. Pri odličovaní jedna rada - určite si obočie nedrhnite. Keďže gél je vodeodolný, trošku trvá, kým sa vám podarí odlíčiť ho, no nechceme si násilím vytrhať chĺpky z obočia, takže radšej sa držme pravidla pomaly ďalej zájdeš. Inak, ako som písala už vyššie, odlíčite ho bežnou micelárkou. 

Nenašla som žiadnu nevýhodu tohto produktu. Je dostupný v každej DM, cenovo sa pohybuje medzi 3 - 4 € (presne si to nepamätám, ale nezaplakala som pri pohľade na cenu ;-)), môžete si vybrať z viacerých odtieňov (ja mám 030), vyplní prípadné medzierky medzi chĺpkami v obočí a vydrží.

1 komentár:

  1. Vypadá skvěle. Jak jsem byla v dm a stála před stojanem trend it up, nic mě nezaujalo. Tak aspoň vím, co se dá příště koupit. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]