Post Page Advertisement [Top]

S fixami na pery mám skúsenosti ešte z obdobia "Rimmel Agentky", keď na testovanie posielali fixu s leskom Lasting Finish 1000 Kisses.  Odvtedy som tento typ produktov nejako nevyhľadávala a nekupovala. Keď však prednedávnom Avon zasielal novinky z kolekcií Mark a True Color, pribalil aj fixy na pery. Tentokrát bez lesku, teda v porovnaní s tou od Rimmel. Už na prvý pohľad ma fuchsiová očarila svojou intenzitou. Ako to s ňou dopadlo sa dozviete nižšie :-)

Fixa tak ako aj iné produkkty kolekcie Mark bola zabalená v papierovej škatuľke. Názov odtieňa nájdete na škatuľke, ale aj na fixe, no osobne viac ako napísaný názov oceňujem, že ju nemusím otvárať, aby som videla odtieň ;-)



Používaním postupne hrot fixy tmavne.




Pri podobnom type produktov by ste mali mať pery v dobrom stave, pretože môžu zvýrazniť to, čo by sme nechceli. Veľmi sa mi neosvedčilo nanášať ju na balzam na pery, pretože sa rozpíjala a otláčala. Preto ju aplikujem na suché pery (pravidelne vyživované balzamom).






Farba je krásne sýta (ak fotíte bez blesku, s bleskom mi to nejako nikdy nevyšlo dobre). Neotláča sa, avšak ju celkom rýchlo zjete, resp. vypijete spolu s nápojmi a potravou. No nikto určite neočakával závratnú výdrž pri takomto type produktu. Zasychá celkom rýchlo, no môžete mať po čase pocit suchých pier (najmä, ak ste zvyknuté pravidelne si pery natierať balzamom - ja som ten pocit nemala, avšak celkovo mám radšej skôr krémovú konzistenciu produktu na pery = rúž).



Po čase (cca 2 mesiace od prvého použitia) je potrebné po perách prechádzať niekoľkokrát, aby farba chytila správne. Na foto bez blesku to vyzerá  celkom ok, s bleskom už vidno ťahy aj miesta, kde fixa chytila lepšie ako na ostatných miestach. Oceňujem aj to, že sa nerozpíja, aj keď obča je pre mňa ťažké trafiť sa do okrajov pier, a páči sa mi aj jemná vôňa.

K tej výdrži - možno ak by som nejedla a nepila, vydržala by ako v pôvodnom stave dlho. Ja však nevydržím dlhšie ako 2 hodiny (cez deň) nepiť, resp. niečo nechrúmať, no najmä nepiť (ako malá som mala menšie problémy s obličkami a nechcela som piť, tak teraz "na staré kolená" to doháňam). No nelezie do rýh na perách prirodzene, a tak si myslím, že by mohla vydržať, ak sa nenapijete alebo nejete ;-) Produkt ako taký nie je zlý, osobne však preferujem buď rúže alebo lesky na pery.

balíček produktov Mark na pery, z ktorých som si niečo nechala, niečo rozdala a o zvyšok ste už dávnejšie súťažili v Giveaway na mojej fanpage na facebooku ;-)


V skratke: ak chcete úžasnú farbu, ktorá sa neotláča (ak nejete a nepijete) tento produkt vás poteší. Ak chcete výdrž na perách, hydratáciu a lesk, nesiahajte po ňom. 

Momentálne je fixa v akcii za 4,99 € a v ponuke je v 7 odtieňoch. 

7 komentárov:

  1. Podobnu fixu som mala od znacky NYC a to booa uplna flakata katastrofa 😁 teraz som skor na matne ruze, inak je to velmi pekna farba, ale ja by som sa uz bala ist do takeho produktu 😚

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Koukala jsem po ní, nějak ale nekamarádím s typem fixy takže za mě nevím nevím :/

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Za mňa tiež skôr rúž, produkt ako taký nie je celkom zlý, rúže mi však vyhovujú viac

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tiež mám tieto fixy a táto fuchsiová je super. Mne na perach vydrží celkom dlho. Ale musim suhlasit, že tiež mám radšej krémové produkty na pery ako toto.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fix na rty jsem ještě nezkoušela, takže by to pro mě byla nová zkušenost a odstín vypadá moc hezky.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hned, co jsem tento produkt zahlédla v katalogu Avon, bylo mi jasné, že hydratace bude nulová. Odstín je to hezký, ale to u nema dle mého všechny klady končí.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]