Post Page Advertisement [Top]

K letnej sezóne bez debaty patria rôzne farby, kúpaliská, oddych a miešané nápoje - či už preferujete alko alebo nealko. Taký drink však určite nebude(m) mať každý deň, a preto som celkom rada, že kozmetické firmy vyrábajú rôzne produkty s týmito vôňami. Tak ako napríklad aj Ziaja so svojou líniou Tropical Coconut.

Na prvý pohľad menšia fľaštička mi robila príjemného spoločníka celé 2 týždne v Londýne a po každodennom používaní (pričom sme natrafili na fakt horúce počasie na túto destináciu) tam ešte ostalo.
Úprimne, kokosové vône samotné vo mne nevzbudzujú šialenstvo. Toto však nie je čistý kokos, cítim v ňom aj ananás a celkovo mi pripomína príjenmný drink na pláži.



Sprcháč je príjemne krémový, dokonca ani pri tvrdšej vode sa mi pokožka tak nevysušuje ako pri obyčajných sprcháčoch.


Balenie je celkom pevné a vrchnáčik vydržal aj nápor pravidelného a značne nešetrného otvárania. Pokožku umýva šetrne a vôbec ju nedráždi. Vôňa je jemná a cítiť ju ešte chvíľku po sprche, no nie príliš tak, aby negatívnym spôsobom dráždila čuchové bunky.

Jedinou nevýhodou tohto sprcháča je, že je momentálne vypredaný a ja dúfam, že toto nebola len limitka do vypredania zásob. Viacerí odporúčajú aj jemný cukrový píling z tejto limitky a ak vonia tak úžasne ako tento sprcháč, určite bude stáť za vyskúšanie ;-)

3 komentáre:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]