Post Page Advertisement [Top]

Aj keď to možno často tak nevyzerá, mám rada aktívny životný štýl. A teraz nemyslím len na prácu, ale na voľnočasové aktivity. Milujem bedminton a stolný tenis, celkom príťažlivý sa mi zdá aj florbal či volejbal a určite nepohrdnem plávaním. A je toho zaiste viac. Keď som ešte skôr (niekedy začiatkom tohto roka) robila objednávku na Oriflame, prihodila som si do košíka aj sprejový deodorant/antiperspirant Activelle s vôňou zeleného čaju. Mala som už guľôčku aj krémovú verziu tohto produktu, a tak som chcela vyskúšať sprej.

Pozitívum je, že v zložení som nenašla hliníkové soli, určite tam však niečo podobné, možno jemnejšie bude.


Zrejme som si to spôsobila sama. Určite som si to spôsobila sama. Moja pokožka podpazušia má totiž problém s tými silnými antiperspirantmi - Garnier, Dove a Rexona Maximum Protection. Bežné jej problém nerobia, ale tieto neviem zniesť.
Activelle je jemný, nepáli ani na vydepilovanej pokožke (samozrejme, nie čerstvo) a účinkuje. 24 hodín, samozrejme, nedá ;-) To snáď nikto ani nedúfa, tých 24 hodín je tam na niečo iné - toľko by mal trvať jeho účinok na pokožke, neznamená to, že sa 24 hodín nebudete potiť - aj keď si tieto v ety na prvý pohľad protirečia verím, že viete, čo som tým chcela povedať.


Za mňa teda áno. Nezanecháva škvrny na oblečení a svojou čajovou vôňou príjemne osvieži nielen pokožku tela, ale aj čuchové poháriky. Zvládol horúčavy, maľovanie, prenášanie nábytku, ale aj spomínaný bedminton. Nie, netvrdím, že som sa pri týchto činnostiach nespotila, ale bez zápachu! Ak ho však budete kupovať, počkajte si na akciu. Momentálne vychádza na 6,90 € a to je trošku prehnaná cena.

6 komentárov:

  1. Vyzerá naozaj super, celkom ma však odrádza práve tá spomínaná cena... Skvelá recenzia:)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už dlho som si nekúpila nič od Oriflame. Zdá sa, že deodorant je super len ja akosi nikdy neviem prejsť na iný než rexonu :D keď mám chuť niečo nové vyskúšať v kuse oľutujem, že to nie je až také super ako Rexona Aloe Vera :D www.recenzie-kozmetiky.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Z Oriflamu vždy objednávám jen to, co je v akci. Nic jiné se moc neoplatí. Jinak tento sprej jsem už zkoušela a byl opravdu příjemný. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem ta komentáre ;-) Zo všetkých katalógových značiek sa oplatí nakupovať len keď majú akcie, inak sú predražené.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Z Oriflame mám veľmi rada ich vône a laky na nechty, sú skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]