Post Page Advertisement [Top]

Mám rada rúže a najradšej tie, ktoré vydržia a hydratujú. Dávnejšie som dostala zásielku s dekoratívkou Missha, ktorú som už stihla za ten čas poriadne vyskúšať. Bez dlhších rečí prejdime k elegantnému rúžu.

Áno, balenie je dokonalé! Nádherná tmavomodrá /vyzerá ako čierna/ so zlatými prvkami a elegantným nápisom. Toto je niečo ako malé čierne v šatníku, ale možno predbieham.





Z ponúkaných odtieňov som si vybrala CR02, ktorý sa mi podľa netu zdal najprijateľnejší na denné nosenie do práce, keď som chcela niečo iné ako moje obľúbené ružové odtiene.



Rúž sľubuje hydratáciu s efektom orosených pier vďaka obsahu komplex zo 7 esenciálnych olejov, ktoré navyše perám dodávajú vitalitu. 
Farba sa naozaj dá pekne vrstviť, na prvý pohľad totiž vyzerá nenápadne, no pri vrstvení je pekne sýta.






Efekt je nádherný, dokonalé lesklé ako orosené pery s krásnou farbou vhodnou na akúkoľvek príležitosť. Trošku ma prekvapil svojou výdržou. Väčšina hydratačných rúžov totiž dlho nevydrží. Tento to dal 3 hodiny aj s odpíjaním z čaju. Jedlo ho síce pomaly, ale isto zabíjalo, no aj tak som bola prekvapená a nadmieru spokojná.
Každá žena by mala vlastniť niekoľko produktov, ktoré sú čosi ako už vyššie spomínané malé čierne v šatníku. Dobrú riasenku, hydratačný červenkastý rúž, korektor a aspoň priehľadný lak na nechty. Viem, že pri tom množstve dekoratívky, čo mám doma to možno vyznieva akoby som vodu kázala a víno pila, no hlavne do práce používam najmä to a BB krém Missha Perfect Cover. 
Tento rúž má jedinú nevýhodu - trošku vyššia cena., hoci momentálne je v uvádzacej akcii za 16 € Inak sa mi zdá, že aj keď ho používam pomerne často z neho takmer neubúda a počas dňa si pery nepotrebujem pretierať balzamom, aby som nemala pocit, že ich mám suché.

Ďakujem Missha.sk za poskytnutie produktu na vyskúšanie.

4 komentáre:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]