Post Page Advertisement [Top]

V ostatnom čase sa to nejako s textilnými maskami rozšuplo. Majú svoje výhody aj nevýhody. Sú praktické a nemusíte riešiť, koľko tej masky dať na tvár, keďže si ju dáte celú. Cenovo sú možno trošku drahšie v porovnaní s netextilnými a jedno balenie použijete iba raz. No zároveň sa rozmaznávate v pohodlí domova a netkaná textília je príjemná na pleti. Vyskúšala som všetky tri nové masky od Dermacolu a mám svojho vybraného favorita, hoci som si myslela, že medzi nimi veľký rozdiel nebude.

Masky sa naozaj používajú jednoducho. Sú univerzálne, a tak sa môže stať, že niekomu budú väčšie, niekomu tak akurát, či možno aj menšie.





Stačí priložiť na vyčistenú tvár a nechať pôsobiť. Po aplikácii sa odporúča pleť opláchnuť, ja si ešte zvyšok tekutiny rozotriem do pleti a až neskôr opláchnem. Dermacol ponúka 3 druhy, každú za 2,69 €.





Protivrásková maska obsahuje extrakt z čerešne, ktorý má zabraňovať predčasnému starnutiu pleti, spevňovať pokožku a odstraňovať jemné vrásky. Bonusom sú vitamíny C a E. Nemám síce zrelú pleť, ale prvé a mimické vrásky, samozrejme, áno. Táto maska trošku štípala, ten liftingový efekt bol citeľný, viditeľný len trošku, najmä v oblasti vejárikov vonkajších očných kútikov. Pre viditeľnejší efekt by bolo vhodnejšie používať ju dlhodobo raz týždenne minimálne pár mesiacov. Obyčajné liftingové sérum ma neštípe, ale pri maskách sa mi to stalo viackrát, predsa len sú koncentrovanejšie a majú dodať pleti viac výživy za podstatne kratší čas. Nebolo to však nič nepríjemné a pleť nebola začervenaná ani nijako podráždená.





Hĺbkovo čistiaca maska s extraktom z broskyne sľubuje vyčistenie upchatých pórov, odstránenie odumretých buniek a regeneráciu. Pocit počas aplikácie tejto masky bol úplne úžasný a nebudem, už tajiť, že práve táto si najviac získala moje kozmetické srdiečko. Vyčistená, svieža, hydratovaná a regenerovaná pleť je niečo, čo môžem a potrebujem. Obávala som sa, či nebude príliš sťahovať póry, ale vôbec nie. Povedala by som, že je naozaj vhodná na každý jeden typ pleti od suchej až po mastnú. Mierne citlivá by problém mať nemala, alergičky podľa zloženia. Žiaden náznak negatívneho efektu, jednoducho s touto som si povedala, áno, presne to je TÁ maska. Tá, ktorú si určite dokúpim do zásoby.





Hydratačná a vyživujúca maska s extraktom z medu sľubuje intenzívnu hydratáciu, výživu, zvláčnenie a tonizáciu pleti. Síce je určená na všetky typy pleti, na moju zmiešanú sa mi zdá až príliš hydratačná. Áno, aj zmiešaná pleť potrebuje svoju dávku hydratácie, tak táto maska môže byť dobrým pomocníkom, no stačí naozaj raz za čas (možno mesiac - dva). Inak žiaden negatívny efekt sa nekonal ;-)


Celkovo mám z týchto masiek veľmi dobrý dojem a určite to nie je krok vedľa. Ak na nejakú natrafíte v obchode alebo plánujete objednávku cez Dermacol e-shop, určite si jednu podľa svojho typu pleti prihoďte do košíka, stoja za vyskúšanie ;-)
Ďakujem Dermacolu za zaslanie produktov na vyskúšanie.

1 komentár:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]