Post Page Advertisement [Top]

O balzame na pery značky EOS (Evolution Of Smooth) ste na tomto blogu už počuli a čítali. Balzamy zažili svoju slávu a konečne sa (už dlhšie) oficiálne predávajú aj na Slovensku, hoci za podstatne vyššiu cenu oproti USA. Nie je to tak dávno, čo internetom prehrmel škandál s alergickou reakciou na tento balzam. Nuž, podľa môjho laického názoru - ak je naše telo roky zvyknuté na chémiu, môže mať skryté alergie alebo aj pekne pestované, a keď mu potom chceme dopriať prírodnú (alebo "prírodnejšiu") kozmetiku, reakcia na seba nenechá dlho čakať. Aj keď mám predispozície k alergiám, nie som (zatiaľ) silný alergik a tento balzam mi úplne vyhovuje.

Toto balenie mi ešte minulý rok priniesla spolu s inými darčekmi kamarátka z USA. Našťastie, vydržia 36 mesiacov od otvorenia, takže mám ešte 2 roky na to, aby som ich spotrebovala, a myslím, že to bez problému dokážem.






Všetky balzamy na pery EOS sú z 95% organické a 100% prírodné, bez obsahu parabénov a vazelíny. Sú bohaté na antioxidanty, obsahujú vitamín E, bambucké maslo a jojobový olej. Práve vďaka tejto unikátnej kombinácii zložiek ho mnohí na celom svete milujú a ja nie som výnimkou.





Ako som písala vyššie - na Slovensku sú podľa mňa predražené - tak napr. túto sadu som videla niekde na nete za cca 22 €, v USA ju zoženiete za 11 $, čo je cca polovica. No aj napriek tomu je priemerne tých 22 € za sadu menej ako by ste minuli jednotlivo za balzamy - ich cena sa pohybuje od 5 do 8 € za kus.

Sada obsahuje 4 balzamy: Summer Fruit, Honeysuckle Honeydew, Sweet Mint a balzam v tyčinke Vanilla Bean.
Prechádzala som pár e-shopov a celkom výhodne vychádza vianočné dvojbalenie na notino.sk EOS XMASS, v ktorom nájdete tento Vanilla Bean ale v klasickej vajíčkovej podobe spolu s verziou Winterberry za 8,30 € /4,15 €/kus/.

EOS nám typicky evokuje práve balzamy v tvare vajíčok, no z tejto sady vidíme, že vyrábajú aj klasické balenia s rovnakým zložením, štruktúrou, jemnou vôňou, efektom na perách a účinkom. No predsa len tie vajíčka majú akési iné čaro ;-)
Prečo EOS? Okrem prírodného zloženia si ma získal najmä tým, že funguje. Úžasne hydratuje pery a nemám pocit, že po chvíli alebo po napití sa musím ihneď hľadať v kabelke balzam a natrieť si ústa. Pery si mažem zvyčajne pred spaním a počas dňa podľa potreby, no nemám pocit, že by vo mne používanie balzamov (aj týchto) zvyšovalo potrebu a chuť používať ich častejšie.

4 komentáre:

  1. Já EOS balzámy objevuji až teď, takže sjem asi poslední kdo je ještě nezkoušel :D. Nějak jsem neměla potřebu za ně utrácet, ale teď jsem si objednala jejich vánoční set.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite nie si posledná ;-) Som zvedavá, čo povieš na tú vianočnú sadu ;-)

      Odstrániť
  2. Tak já si naopak teda mažu rty co hodinu, ale to je můj problém, měla jsem dříve na puse ekzém, tak mě to nutí mazat, ať nemám ty rty napnuté... Jinak já jsem s nimi také moc spokojena, pro mě jsou to nej balzámy i proto, že jdou v pohodě dát pod rtěnku, že nejsou takové mazlavé...:) A dokonce jsem měla kdysi i toto balení:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež ho občas používam pod rúž a súhlasím - je perfektný, výborne pery pripraví ;-)

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]