Post Page Advertisement [Top]

Dostala som sa do obdobia, keď sú moje ruky veľmi citlivé a potrebujú extra dávku výživy akoby im už bežné krémy nestačili. Väčšinou sa krémujem raz denne, no v poslednej dobe som krém používala aj dva, niekedy trikrát denne, a tak som si povedala, že je čas vyskúšať parafínovú masku na ruky, ktorú som dostala od slovenského e-shopu Missha. Parafín znie sám osebe dobre, tak ako to dopadlo?

Ak ma pamäť a blog neklame, takéto kozmetické rukavice som ešte nemala. Mala som klasické, keď si nanesiete masku na ruky a potom bavlnené rukavice pokojne necháte aj počas celej noci.


Po rozbalení som vytiahla pár rukavíc spolu s nálepkou, aby dobre držali aj na užšej ruke, resp. pri nejakej činnosti. Pred aplikáciou ruky umyte a osušte.


Keď som si ich nasadila, mala som problém prelepiť ich, a tak som musela požiadať o pomoc môjho šarmantného zákonitého. S frflaním to dal bez problémov ;-)


A potom som si už len vychutnávala 20 minút intenzívnej výživy. Spočiatku to bolo čudné a verte mi, práve v tom okamihu som mala nutkanie používať ruky na nejakú činnosť. Hocijakú. Statočne som tých 20 minút vydržala, hoci s rukavicami základné aktivity vykonáte bez problému, možno by som akurát neodporúčala umývať riad alebo kúpať deti, manžela či zvieratko s rukavicami na rukách. Naozaj si tento čas vychutnajte pre seba ;-) 
Keď som masku dala dole, mala som na rukách úžasný pocit, dokonca zvyšok esencie ešte ostal viditeľný na pokožke a ten som vmasírovala. Ruky boli super vyživené a zregeneraované, ako dlho predtým a práve to im chýbalo. Myslím, že takúto masku stačí používať raz týždenne v rámci venovania sa samej sebe ;-) Jedno balenie stojí na oficiálnej slovenskej stránke Missha 3,30 €

3 komentáre:

  1. Zajímavé, o tom jsem ještě neslyšela. No, jednou za čas to může být fajn. Celou noc bych to ale asi nesnesla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cez noc si občas zvyknem dať tie bavlnené rukavice, aj tak sa ráno zobudím bez nich :-) tieto sú určené na intenzívne pôsobenie počas 15 - 20 minút.

      Odstrániť
  2. Ja som si ich raz dala na noc, ale ked som sa o nejakej tretej zobudila na synov plac, tak som si ich radsej dala dole, predsa len prehnana iniciativa skodi a niekedy aj prehnana starostlivost :) ale pokozka bola super.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]