Post Page Advertisement [Top]

Značka Makeup Revolution nie je neznáma a pomaly sa stáva pojmom v líčení. Sama mám vyskúšaných len pár produktov a popravde ma najviac zaujali práve jej paletky. No keď som tak v júni robila objednávku na notino.sk a rozmýšľala som, čo také by som ešte mohla prihodiť do košíka, hneď mi napadlo: rúž. Prelustrovala som snáď celú ponuku a zastavila som sa práve pri tejto značke. Pri cene 1,90 €/kus som dlho neváhala, podstatné bolo už iba vybrať odtieň. A keďže sa mi v ostatnej dobe nakopili práve ružové a výraznejšie odtiene, volila som niečo jemnejšie a prirodzenejšie, keďže v ponuke nájdete aj modrý, fialový, čierny či žltý rúž.

Rúže prišli zabalené vo fólii, čo ja nevyžadujem, vždy mi to však dá istotu, že tovar nikto predomnou neotváral - nehovorím, že sa to stáva v e-shopoch, ale práve toto je dôvod, prečo dekoratívku už nezvyknem nakupovať v klasických drogériách.



Odstránenie fólie neprinieslo žiadne prekvapenie, keďže aj cez ňu dobre vidieť detail obalov. Sú veľmi pekné a na prvý pohľad aj elegantné. Oceňujem, že rúž má na vrchnáčiku vyobrazený odtieň, a tak nemusíte vždy otvárať balenie, či je to ten, ktorý chcete použiť. No keď už sme pri balení - zdá sa mi trošku nekvalitnejšie, teda náraz by asi nerozchodilo. Nemala som rúže pohodené v kabelke, no prenášala som so sebou paletku a zlatý nápis sa z nej zošúchal, takže určite by takto dopadli aj tieto rúže.





Podstatnejší je však obsah, a ten na prvý pohľad naozaj celkom potešil. Otázkou už len ostávalo, aký bude rúž na perách, aký pocit vyvolá, či bude hydratovať alebo šupinatieť.


















Okrem odtieňov pôsobia na perách celkom rovnako. Musím sa priznať, že mi trochu vadí ten vráskavý look, a mala som ho či som naniesla pred rúžom na pery balzam alebo nenaniesla, miestami som bez balzamu mala na perách akoby pigmentové šupinky z tohto rúžu, čo mi iný rúž v ten istý deň neurobil. Rúže totiž zaliezajú do rýh na perách takmer okamžite, čo sa časom ešte viac zdôrazní a pery pôsobia sucho, hoci je rúž krémový. Prekvapivo však dostatočne hydratuje približne po dobu 2 hodín. Odtieň je nádherný, celkom sýty, dobre a ľahko sa rozotiera a na to, ako zalieza, je aj statočne odolný voči jedlu a nápojom. Po okrajoch pier sa bez použitia kontúrky rozmazáva
Celkovo ide o priemerný rúž, no za cenu 1,90 € je jeho výdrž prekvapivá. Rúž má svoje negatíva, ale aj pozitíva. Neľutujem, že som si naraz objednala dva odtiene, uspokojila som svoj chtíč vyskúšať rúž tejto značky na vlastných perách, no určite ho nepovažujem za must-have. 
Pár matných rúžov, z ktorých pár bolo dlho súčasťou mojej kozmetickej taštičky (napr. Avon alebo Rimmel), som už mala a bola som spokojná, ale práve pri týchto je až príliš viditeľné to matné a nežiaduci suchý efekt. Okrem mojich dvoch sú matné odtiene z tejto kolekcie ešte Beloved, Divine a Fusion, ostatné sú klasicky lesklé, ktoré sa stretávajú s lepším hodnotením, no sama som ich zatiaľ neskúšala.

7 komentárov:

  1. mám práve ten fialový odtieň tohto rúžu, a využívam ho iba na líčenie na blog,alebo skoro vôbec,lebo mi tiež robí taký ten pocit suchých pier
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám tiež jeden a tak mi neskutočne zalieza do vrások na perách, že už nikdy a mám ho niekde založený

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak vidím, že viacerým tieto matné príliš nesadli :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nude odstín mám doma také, ale mám ráda odstíny více do růžova a s trochou perletě :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten odstín divine je krásný, ale tento odstín většinou zalézá do vrásek, ať už více, či méně, ale na té fotce mi to nepřijde nijak hrozné. Moc pěkné odstíny. Já mám také jednu rtěnku a už podruhé, docela mi pasuje..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odtieň Divine si ma získal aj cez e-shop ;-) Presne takéto jemnejšie farby mám rada. Zdalo sa mi, že viac zalieza Nude, ale oba sú približne rovnaké.

      Odstrániť
  6. Teda ja s ním vôbec nie som spokojná - veľmi ťažko sa mi nanáša a vôbec nie je sýty, naopak - aj pri niekoľkonásobnom natretí nie je vidno, že by nejaká farba Nude na perách zostala. Prestala som ho používať.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]