Post Page Advertisement [Top]

Už na prvý pohľad táto riasenka pripomína Big & Daring riasenku, ktorú som skúšala pred 2 rokmi. Nachádza sa v podobnej škatuľke, jej dizajn je veľmi podobný, líši sa akurát farbami. No najpodstatnejší rozdiel je v kefke a pre mňa veru aj v efekte. Skúšala som ju asi 4 mesiace (nie pravidelne, striedala som ju s inou riasenkou) a čakala som, čo sa z nej vykľuje, keďže efekt po prvom použití môže byť iný ako efekt rozpoužívanej riasenky. A ako som dopadla? Dozviete sa v dnešnej recenzii.

Riasenka by mala byť zhusťujúca a podľa popisu ďalej by mala oddeliť a predĺžiť mihalničky, nezlepovať a nehrudkovať a zvýrazniť vďaka intenzívnej čiernej farbe. Poďme teda takmer rovno na vec. Riasenka patrí k väčším a širším, vďaka čomu ju neprehliadnete. Cenovo sa pohybuje rôzne podľa aktuálnej akcie v kampani, momentálne stojí 5,49 €, čo nie je veľa, no aj za tú sumu zákazník očakáva dobrý produkt.






Po prvom otvorení som si pomyslela, že asi veľmi nebudeme kamaráti. Takéto kefky mi dosiaľ skôr nevyhovovali, no to nemusí znamenať, že mi nebudú vyhovovať nikdy. A tak som skúšala a skúšala. 








Napriek niekoľkým pokusom bol efekt stále rovnaký, resp. približne rovnaký. Pri dvoch vrstvách nezlepuje a nehrudkuje, pri viacerých už áno (ale to viacero riaseniek). No ten efekt sa mi teda vôbec nepáči. Ak má produkt názov Big & Mlutiplied, očakávam aj taký výsledok po použití, hoci nie hneď po prvom. Nedočkala som sa. Riasy síce predĺžila, ale objem bol minimálny a celkovo riasenka pôsobí veľmi jemne. Možno bude vyhovovať niekomu, kto má rád takéto prirodzenejšie líčenie. Ja mám rada výrazné mihalničky, a práve preto som z tejto riasenky sklamaná. Big & Daring mala omnoho lepší efekt, no ako som už aj spomínala, inú kefku.
Skúšali ste túto riasenku? Nerada zovšeobecňujem, ale za tú dobu skúseností s kozmetikou ma prevažná väčšina Avon riaseniek nenadchla, boli skôr priemerné, miestami podpriemerné, hoci sa našlo pár, ktoré boli celkom dobré (ako napr. SuperExtend Winged Out). 

2 komentáre:

  1. Mě by nevyhovoval ten kartáček :). Ale udělala ti pěkné řasy.
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu i na IG najdeš soutěž :).

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]