Post Page Advertisement [Top]

Myslím, že ak niečo Avon vo väčšine prípadov urobí dobre, je to rúž. Nemôžem tvrdiť, že vždy, pretože som neskúšala všetky rúže, ktoré má v ponuke, a ako som sa sama presvedčila, niekedy je aj pri jednom druhu rúžov rozdiel v efekte pri odtieňoch. Ultra Color je však pre mňa takmer vždy tou správnou voľbou. Myslela som si, že som fanúšik Nude odtieňov, no keď sa ma minule švagrinka opýtala na nude, mala som problém nájsť dva kúsky. Väčšinou mám odtiene ružovej, ktorú na perách milujem. Iný prípad nie je ani tento a môžem smelo prezradiť, že pokiaľ ide o odtieň, bola to láska na prvý pohľad.

Rúž má klasický obal, na aký sme pri kolekcii Ultra Color už hádam zvyknuté. Čierny, podľa toho, či ide o lesklý alebo matný rúž je aj jeho obal lesklý alebo matný. Tento je nádherne lesklý. Priehľadný uzáver vás len uistí o odtieni :-)




Asi sa budem nepríjemne opakovať, ale farba je to doslova (aspoň pre mňa) nádherná. Nie som žiadna Barbie-girl, ktorá miluje všetky odtiene ružovej, práve naopak. Keď ma stretnete niekde v meste uvidíte, že som skôr na tmavšie a chladnejšie odtiene, aj keď v šatníku nájdem rôzne farby, prevládajú odtiene čiernej, modrej a bielej.


Na perách vyzerá úžasne, no trošku iný odtieň má na prirodzenom svetle bez blesku ako pri umelom osvetlení s bleskom, veď posúďte samy:







Aj po hodine je farba nezmenená a lesk oslňujúci. Samozrejme, tú hodinu som nič nejedla a ani nepila. 



Jedlo a nápoje mu dajú zabrať, no nikde o sebe netvrdí, že je odolný. Trošku mi vadí, ako viac mizne zo stredu pier a na ich okrajoch ostáva akoby kontúrka, no napriek tomu tam istá farba aj po výdatnom obede je ;-)


Rúž pery príjemne hydratuje, no ak máte veľmi suché pery s tendenciou praskať, jeho hydratácia vám určite stačiť nebude. Farba drží, až kým sa nenajete alebo nenapijete - jednoducho klasický rúž. Farba je však nádherná, nie je potrebné vrstvenie a dokonale chytá. Aj bez použitia kontúrovacej ceruzky rúž drží na svojom mieste - nemá žiadnu tendenciu "utekať" z línie pier alebo rozpíjať sa. Tento odtieň som nevedela nájsť na webe a pokiaľ som dobre pozerala, tak nie je ani v akcii v aktuálnom katalógu K10. Bez akcie stojí nejakých 6,90 €, no v akcii ho vychytáte aj za polovicu. A dať do 4 € za kvalitný rúž v sýtej farbe je, myslím, celkom dobrá voľba ;-)

2 komentáre:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]