Post Page Advertisement [Top]

Náplastí som už skúšala niekoľko. Jedny sú účinné, iné menej a po zbabranom experimente už nemám odvahu namiešať si doma zmes na bio odstránenie čiernych bodiek, ktorá však miliónom ľudí funguje. No z času na čas si objednám nejaké balenie náplastí a približne raz do týždňa ich aj použijem. Naposledy som do košíka na notino.sk vložila kórejské náplasti Cettua vo výhodnom 12 kusovom balení.


Kórejská značka Cettua ponúka viacero produktov pleťovej a telovej starostlivosti. Prečo som si vybrala práve tieto náplasti? Najmä kvôli ich cene. 3,90 € za 12 kusové balenie sa mi zdalo celkom výhodné. 




V škatuľke sa nachádzalo 12 hygienicky jednotlivo balených náplastí - 6 na nos a 6 na čelo/bradu alebo aj nos.






Náplasť sa používa na čistú a navlhčenú pleť - okrem klasického opláchnutia môžete svojim pórom dopriať aj mierne otvorenie pomocou teplého vlhkého uteráka.







Náplasť som použila dvoma spôsobmi:
1. na poriadne navlhčené miesto som ju nalepila a potom čakala, kým stvrdne. (odporúčam)
2. na navlhčené miesto som nalepila náplasť a tú som potom ešte navlhčila a čakala, kým stvrdne.

Výsledný efekt bol rovnaký, akurát pri bode č. 2 čakáte trošku dlhšie. Neriadim sa veľmi tým časovačom, pretože niekedy mi 10 - 15 minút nestačí, väčšinou ich nechám na tvári takých 20 minút. Sami ucítite, či už je náplasť dostatočne tvrdá. Počas aplikácie cítiť, ako náplasť vťahuje do seba pomocou lepidla nečistoty. Po odstránení (odstraňovať treba pomaly, aby ste si neublížili) boli nečistoty na náplasti aj viditeľné. Nemám až toľko čiernych bodiek a ani manžel, preto som ich nevyskúšala na nikom s "upchatým" nosom, ale mne účinkovala spoľahlivo. Dokonca na pleti zanechala minimum lepidla (menej ako tieto náplasti Victoria Beauty). Citlivá pokožka môže byť po použití jemne podráždená, preto, ak ste alergičky a máte precitlivenú pleť, radšej s takýmito produktami neexperimentujte. Mojej zmiešanej raz za týždeň celkom vyhovujú :-)
Z balenia mi ostali už len po dvoch náplastiach z každého druhu a určite viem, že toto nie je moje posledné balenie. Snáď ho naskladnia, kým budem znova objednávať na notino.sk. :-)

2 komentáre:

  1. Vyzerá to zaujímavo . Ja som raz skúšala takéto náplasti a z nosa mi to zobralo aj vrchnú kožu a dlho sa to hojilo, tak sa bojím už niečo takéto niečo skúšať :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]