Post Page Advertisement [Top]

S krémom La Récolte Des Plantes sme si kedysi poriadne sadli. Odvtedy mám už tretie balenie a nielen to. Od tejto značky som si kúpila aj iný, matujúci krém, očný krém, píling a sérum. Z niektorých som nadšená, iné sú veľmi fajn, no ale mám aj pár výhrad. Všetko sa dozviete v tomto príspevku, kde sa pokúsim zhrnúť svoje dojmy.


Každý jeden produkt mi prišiel zabalený v úhľadnej fialovej darčekovej škatuľke a každý bol samostatne v škatuľke, na ktorej nájdete aj zloženie. Škatuľky už, bohužiaľ nemám. Manžel robil minule poriadok, keď som bola v práci a on mal voľno a myslel si, že tie prázdne škatuľky uložené v skrinke sú na vyhodenie... Mám to ja ale starostlivého chlapa ;-) :-P



Infusion Yeux n. 2





Po spotrebovaní predošlých očných krémov som dlhšie zvažovala, do akej značky sa pustiť. Keď som videla tento z kolekcie La Récolte Des Plantes, veľmi dlho som neváhala. 30 ml balenie mi vydrží veľmi dlho, keďže ho používam iba večer a do oblasti očného okolia ho naozaj netreba veľa. Pri mojom experimentovaní s rôznymi micelárkami a odličovadlami som si privolala trošku suchšiu pokožku očného okolia. Tento krémik to vyriešil takpovediac za noc. Na druhý deň ráno bola koža okolo očí jemná, hydratovaná, po dlhšom používaní sa jej dokonca prinavrátila trošku stratená pružnosť. Okrem očí je možní použiť ho aj na pery, ale aj celú tvár, no to som neskúšala, keďže potrebujem mať jeden kvalitný a funkčný očný krém "v zálohe" a nemíňať ho na pleť. Cena je takisto vyššia (cca 42 €), no balenie vydrží naozaj dlho. Ja to moje používam už 2 mesiace a takmer z neho neubudlo.

Créme Gourmande Précieuse n.2





Tento detoxikačný krém z kolekcie La Récolte Des Plantes mi celkom sedí. V chladnejších mesiacoch som ho používala aj ráno, teraz už len večer, keď chcem, aby moja pleť prijala čo najviac látok počas spánku. Je ľahký, dobre sa rozotiera a moja zmiešaná pleť po ňom nie je mastná. Za ten čas, čo ho používam, som nespozorovala žiadnu negatívnu reakciu pleti - ani zvýšenú tvorbu akné, ani alergickú reakciu či iné podráždenie. Póry nie sú také viditeľné, pleť sa výrazne neleskne a je dokonale hydratovaná. Cena je trošku vyššia (cca 42 €), no pri pravidelnom používaní vydrží bez problému minimálne 3 mesiace.

Gommage Douceur n.2




 


Tretí produkt z kolekcie La Récolte Des Plantes tejto značky, ktorý je zároveň najlacnejší (50 ml balenie stojí okolo 25 €). Zrniečka v pílingu sú také akurát, je skôr jemnejší, vďaka čomu sa nemusíte obávať nechceného drhnutia pokožky. Nemôžem povedať, či je účinný proti starnutiu, no jednoznačne odstraňuje odumreté kožné bunky a aj nadbytočný maz. Po použití je pokožka hladká a hebká (ale znova pripomínam - dotýkať sa čo najmenej, resp. nedotýkať sa jej rukami, aby ste si celú tú pleťovú makačku neodrobili zbytočne). Páči sa mi, aký je osviežujúci a tiež aj to, že tie granulky čistia pleť jemnučko. 

24h Mat Control







Tento krém ma trošku prekvapil hutnejšou štruktúrou. Aj keď je aj jeho povrch matnejší v porovnaní s predošlými krémami, na to, že má matovať sa mi zdal trošku ťažký. Používala som ho prevažne v zimných mesiacoch minulého a začiatku tohto roku. Keď som ho naniesla na pleť, dosť pomaly sa do nej vstrebával a tým pádom som musela s nanášaním mejkapu, resp. ďalších produktov čakať. Ani s tým matujúcim efektom sa mi to až tak celkom nezdalo. Vzorka bola fajn, prvé použitia boli fajn, no po čase sa mi zdal až príliš zaťažujúci, moja pleť potrebovala čosi ľahšie. Spotrebovala som ho síce takmer na dno, no myslím si, že bude asi vhodnejší pre o čosi mladšiu vekovú kategóriu (cca okolo 15). Aj cena je prispôsobená mladšej generácii, keďže tento krémik je zo všetkých mnou skúšaných produktov Green Energy Organics najlacnejší - stojí približne 16 €.

All in One







Toto sérum je skvelé, ale aj dosť nešťastné, teda aspoň pre mňa - trošku nešikovnejšiu osobu. Sérum je naozaj tekuté, odporúča sa dávkovať po kvapkách a niet sa čomu čudovať. Kvapky však niekedy stekajú rýchlejšie, ako by som chcela, a tak občas namiesto mojej tváre skončili na umývadle alebo mi len jednoducho stiekli po rukách. Takto som si nepredstavovala aplikáciu pleťového séra. Možno ho používam zle, ale neviem si predstaviť presne vhodnú aplikáciu takto tekutého produktu z balenia na tvár. Použitie prstov mi vychádza ako nutnosť. Napriek tejto pre mňa veľkej nevýhode a na prvý pohľad vodnatej konzistencii, pri ktorej sa otázka "bude to fungovať?" dá nielen predpokladať, ale takmer očakávať, to sérum funguje. Používam ho prevažne ráno pred líčením na vyčistenú pleť. Vďaka tej nešťastnej konzistencii do pleti vsiakne bleskurýchlo a ja tak môžem pokračovať mejkapom či BB krémom takmer okamžite, hoci stále nechávam chvíľku, aby si pleť zvykla na novú vrstvu produktu pred vrstvou "omietky". Potvrdzujem aj urýchľovanie hojenia. Neraz sa mi stáva, že mám akné - niekedy ľahšie, inokedy boľavejšie. Vďaka tomuto séru to nie je až také hrozné a pod mejkapom sa mi to tam netvorí, ale práve naopak. Pleť pôsobí vyrovnane, žiarivo, ale nie lesklo a celkovo zdravo. Cenovo však vychádza toto 30 ml balenie za cca 40 €, čo je tiež celkom dosť. 




Z týchto piatich produktov by som si nekúpila znovu jedine krém 24h Mat Control z dôvodov vyššie uvedených. Kúpu ostatných produktov neľutujem a myslím, že ak nie čoskoro, v budúcnosti sa k tejto značke vrátim určite znova. Momentálne ma trošku očarila prírodná kozmetika PHB Ethical Beauty.

Pri takmer každom z týchto produktov je pre väčšinu z nás veľké negatívum ich cena. Ani ja sama som si krém nekúpila za plnú cenu, sledovala som totiž akcie a aj v súčasnosti platí pri zadaní kódu geo30 zľava 30 % na celú objednávku, čo pri viacerých produktoch už urobí poznateľný peniaze. Pri poslednom nákupe si môj drahý manžel zobral dva pánske krémy do zásoby, doteraz tento krém nevymenil za iný.
S uvedenou zľavou sa nákup tejto prírodnej talianskej kozmetiky veľmi oplatí, navyše, pri nákupe nad 36 € je poštovné zadarmo.

4 komentáre:

  1. To s tou cenou je pravda, ľudia si dnes dva razy rozmyslia, za čo dajú peniaze.. ja som si myslela, že môj cenový strop je Vichy, keď som si kúpila krém Normaderm Anti-age za ,,hrozných" 14 eur... :)))raz som v Dm hodila do košíka na skúšku ten malý Balea krém v plechovej krabičke za euro, na moje prekvapenie ho moja pleť znáša lepšie než ten Normaderm. Ráno je pleť kľudnejšia, aj vyrážky sa vytrácajú, kdežto s tým Normadermom je to také, že sa mi stále tvoria nedokonalosti. Inak Katka, trocha otázka mimo- dávnejšie si recenzovala sérum Dračia krv, aký máš naň názor po spotrebovaní? ja ho mám tiež, ale neviem, čo si o ňom myslieť...Na nedokonalosti nepomáha, štípu ma z neho oči, na dostatočnú hydratáciu nestačí. Stojí mi na poličke, sem tam ho použijem na dekolt.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne zas krémy od Balea nesadli :-( no neskúšala som ich až tak veľa, aby som mohla zovšeobecňovať.
      Pokiaľ ide o to Dračie sérum, dostala som sa zhruba na spotrebované 2/3 balenia. Neštípalo ma, ale nejak prestalo účinkovať, resp. necítila som potrebu použivať ho. Znovu sa mi vtedy objavilo akné, a tak som sa vtedy vrátila ku krémom z kolekcie Sébium od Biodermy.

      Odstrániť
  2. Super příspěvek, značku vůbec nemám a krásně si produkty představila, hned jdu vše prozkoumat.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]