Post Page Advertisement [Top]

Keď som bola teenager objavili sa mi prvé vyrážky a začala mastnieť pleť, takmer okamžite som siahala po rôznych čistiacich géloch (v tom čase fičali najmä Clean&Clear) a nedbala som na to, že aj mastnejšia pleť potrebuje hydratáciu. Tak som si jedného dňa privodila suchú aknóznu pleť. No dala som ju dokopy a momentálne som na zmiešanom type už niekoľko rokov. Vtedy, v teenage časoch by mi ani nebolo napadlo, že pred 30-tkou sa budem moriť s nejakým akné... Haha, veď dospelí akné nemávajú. A bol to taký istý omyl ako keď som si myslela, že mastnú pleť netreba hydratovať, pretože bude ešte mastnejšia. No poučila som sa doslova na vlastnej koži a chcem varovať všetky teenagerky, aby nezanedbávali pleťovú starostlivosť a nepúšťali sa z extrému do extrému. Pre všetkých, ktorých trápi akné tu mám dnes jeden prírodný tip na kozmetiku Logona.


Čoraz viac ľudí začína uprednostňovať prírodnú kozmetiku a študovať zloženie na produktoch, ktoré kupujú. Pri prírodnej kozmetike sa nevyhneme rôznym certifikátom, ktoré musí značka spĺňať, aby mohla byť zaradená do tejto kategórie. Logona, nemecká kozmetika, ktorá funguje od roku 1978, ich má hneď niekoľko: BDIH, NATRUE, EcoControl, PETA Certificate cruelty free, EMAS a CSE. Nebudem kopírovať ich popis a charakteristiku, všetko si môžete prečítať na oficiálnej stránke Logony (v češtine). Z e-shopu Nercia.sk mi po vzájomnej dohode zaslali dva produkty z kolekcie Clear Skin - roztok na vyrážky a kryciu tyčinku. Oba boli zabalené v papierovej škatuľke a okrem samotného produktu obsahovali aj ten istý, pre kolekciu Clear Skin všeobecný, letáčik:










Roztok na vyrážky má sviežu mentolovo-mätovú vôňu. Po aplikovaní na pleť má chladivý efekt. Aplikátor je praktický, ale aj nešťastný zároveň. Pomocou neho presne trafíte na miesto, neaplikujete produkt prstom, ale presne z tuby na problematickú časť. Obrovskou nevýhodou je, že si musíte dávať dobrý pozor na to, aby ste aplikátor neušpinili (a ak áno, tak ho vyčistili) a aby ste si produkt aplikovali zásadne na vyčistenú pleť, inak sa nečistoty dostanú do roztoku, v ktorom môžu narobiť šarapatu. Ak si však dávate pozor, je všetko v najlepšom poriadku.





Myslím, že najviac vás bude zaujímať efekt. Prvá aplikácia veľmi nič viditeľné nespôsobí. Ale po takých dvoch dňoch už vidieť zásadný rozdiel. Naposledy som to vyskúšala práve tento pomaly uplynulý týždeň. V pondelok som zistila, že ma bolí nosná dierka. Nie, nebola to ani infekcia, ani nič podobné, len na jej boku, presne na tom boku, kde sa nos spája s tvárou, sa začalo niečo tvoriť. To niečo bolo zatiaľ iba mierne zväčšené a boľavé. Ešte nebolo červené či inej farby. A tak som rýchlo pristúpila k aplikácii - pred líčením, po príchode domov na vyčistenú pleť a pred spaním. Výsledok? Do dvoch dní začal ten votrelec ustupovať a dnes už po ňom na nose neostalo ani stopy.
Skvelé je, že roztok nevysušuje pleť (vysušovanie sa mi stalo napr. aj s čajovníkovým roztokom od Oriflame kedysi dávno) - vyskúšala som si ho aj na líci, ktoré je suchšie ako ostatná časť tváre. Za mňa jednoznačne veľký LIKE pre tento produkt. Povedala by som, že ide takmer o niečo efektom veľmi podobné ako bol gél od značky Medik8, ktorý ale pleť vysušoval. Naviac, neporovnateľná je cena - Medik8 vychádza okolo 30 €, tento prírodný prípravok stojí 7,40 € :-) A aj keď sa to balenie zdá veľmi malé, v závislosti od typu pleti a stavu akné by pár mesiacov vy držať mohlo bez problému. Používam ho približne mesiac cca 3x v týždni a nemám pocit, že by z neho ubudlo výrazne.








Krycia tyčinka je v klasickom balení a má príjemnú neutrálnu farbu. Jej vôňa je na krycie tyčinky čo som skúšala trošku nezvyčajná, no dokonale zapadá do kolekcie Clear Skin, vonia totiž veľmi podobne ako roztok. Keďže mám rada mätovú vôňu, teší ma, že ju kolekcie nemá len na obale a v popise, ale že ju tam aj reálne cítim.





Korektor sa odporúča pre doliečenie, resp. zrýchlenie účinku roztoku, alebo tretieho produktu z kolekcie Clear Skin - hydratačný fluid, ktorý som ale neskúšala. Trošku mi na ňom prekážajú dve veci - mastnejší efekt a slabšie krytie. Je potrebné vrstviť, aby zakryl, no s výraznejšími nedokonalosťami bude mať podľa mňa problém. Jeho výdrž na pleti je priemerná až slabšia pokiaľ nemáte mejkap, ak ho aplikujete na mejkap a zafixujete púdrom, vydrží tak normálne.



Korektor vyjde na vyššiu sumu - 8,99 € a neoslnil ma až tak ako jeho kamarát roztok, no musím mu priznať, že trošku naozaj urýchľuje proces hojenia.

So značkou Logona som sa doteraz nestretla a som veľmi vďačná, že som ju mohla takto vyskúšať na vlastnej koži. Už teraz viem, že roztok si určite v budúcnosti po spotrebovaní kúpim.

2 komentáre:

  1. Ten roztok vyzerá veľmi dobre. Takéto produkty používam veľmi rada a zásadne vždy večer po čistení pleti. Celkom by som bola zvedavá, ako by sa napríklad z tohto radu osvedčil pleťový krém :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak by mali vzorku, určite by som vyskúšala. No už veľmi bez vzorky do plného produktu nejdem. Roztok som si objednala v ďalších dvoch baleniach, miluje ho aj moja sestra ;-)

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]