Post Page Advertisement [Top]

Nie je to tak dávno, čo mi prišiel testovací balíček z e-shopu Nercia.sk, za ktorý veľmi pekne ďakujem :-). Okrem vybraných produktov firmy Logona mi pribalili aj vzorky a nesmierne ma potešili tým, že išlo práve o značku PHB Ethical Beauty, od ktorej som už mala tento skvelý rúž a len nedávno som si zakúpila aj riasenku  - víťaza National Beauty Awards 2013.


Nebudem tu popisovať zloženie krémov a ani účinok, ktorý sľubuje výrobca. Všetky tieto informácie si nájdete na konkrétnej stránke, ak kliknete na názov krému alebo séra. Len v skratke popíšem moju skúsenosť so vzorkami produktov.




Gentle Moisturiser

Príjemný krém s ľahkou textúrou a jemnou vôňou bambuckého masla. Dobre sa nanáša a celkom rýchlo sa vpíja do pleti. Nelesknem sa, hoci po celom dni už čelo pripomína dobre vyleštenú plochu, na ktorej by sa dalo smelo aj korčuľovať. Nezvýrazňuje póry, pokožku príjemne upokojuje a vyživuje. Keď som ho použila na noc, ráno som mala hebkú, ale nie mastnú pleť.

Brightening Moisturiser

Priznám sa už vopred, že ak má na sebe nejaký produkt nápis Brightening, podvedome očakávam, že sa po nanesení budem buď lesknúť ako diskoguľa alebo bude moje čelo a nos pripomínať olej. Pri tomto kréme sa nič také nedialo, práve naopak, takpovediac som sa do neho zamilovala. Používala som ho na noc a ráno som sa nebudila mastná, ale s pekne čerstvou pleťou (okrem toho si dávam pozor, aby som spala aspoň tých 7 hodín, inak so mnou nie je reč). Myslím, že práve tento krém nahradí môj aktuálne používaný La Recolte des Plantes od Green Energy Organics. Pleť bola pekne hydratovaná, ale nie mastná. Vyzerala zdravo a "žiarivo", ale nie lesklo a trblietavo. Konzistenciou je podobný ako Gentle Moisturiser, rýchlo sa vstrebal do pleti.

Brightening Serum

Sérum má redšiu konzistenciu a priehľadnejšiu farbu. Do pleti sa vstrebáva takmer okamžite. Používala som ho na deň a keď sa vstrebalo, aplikovala som mejkap, resp. pred mejkapom som ešte aplikovala buď krém alebo podkladovú bázu (v ostatnom čase používam namiesto tradičnej bázy buď Hydrabio Perfecteur od Biodermy alebo prírodný podklad od Zao). Pleť bola hydratovaná a príjemne svieža. Práve vďaka už spomínanej konzistencii je perfektné aj na zmiešanú, resp. mastnú pleť, ktorá tiež nepotrebuje len zmatňujúce prípravky, ale aj starostlivosť. Pravdupovediac, toto sérum ma taktiež celkom zaujalo, dokonca až tak, že taktiež zvažujem jeho kúpu ;-)

Anti Aging Moisturiser

S týmto krémom sme si tak trošku nesadli. Možno je to tým, že moja pleť ešte nie je (zatiaľ) v stave potreby anti-age prípravkov, a tak nereaguje veľmi nadšene, keď sa s niečím podobným dostane do styku. Trošku mi vadila j výraznejšia kvetinová vôňa, ale to je zas iba o preferenciách. Taktiež sa mi zdal trošku ťažký, ale okrem toho naň moja pleť nereagovala nijako negatívne, len sme si jednoducho nesadli.

Anti Aging Serum

Sérum má takisto ľahkú redšiu konzistenciu, ktorá pleť absolútne nezaťaží. Trošku mi, znova, vadí výraznejšia vôňa ruže, ktorá mi ako aróma v sprejoch nevadí, ale v kozmetike trošku áno (napr. taká vanilka mi vadí ako aróma v miestnosti, ale v kozmetike ju milujem). Pri oboch anti-age vzorkách som si na sebe nevšimla výrazný účinok, keďže mám zatiaľ len mimické vrásky,

Z kolekcie pleťovej kozmetiky ma zaujali ešte dva produkty, nad ktorými veľmi vážne uvažujem, a to liečivé sérum určené špeciálne na zmiešanú, mastnú a problematickú pleť, ale aj pre citlivky. Sľubuje hojenie pleti, čistenie pórov, dezinfekciu, redukciu tvorby vyrážok, opuchov a začervenania. Odporúča sa používať nielen lokálne, ale aj na celú tvár.


Keď si tak pozerám články a fotky na instagrame, ktoré som uverejnila v poslednom čase uvedomila som si, že som začala míňať za kozmetiku trošku viac ako by som chcela, a tak sa snažím krotiť. Nemáte aj vy občas podobný problém? Hlavne keď vyskúšam zaujímavý produkt alebo počujem či čítam recenzie a produkt ma veľmi zaujme mám veľký problém odolať jeho kúpe. Určite ste si všimli, že momentálne máme boom prírodnej kozmetiky. Pred pár rokmi sme mohli nájsť len niekoľko produktov, ktoré boli zväčša aj dosť drahé, no v súčasnosti je akýsi trend byť eko, bio, vegan a neviem čo ešte. Schvaľujem to, ale znova odtiaľ potiaľ. Je super, že sa snažíme zachraňovať našu zem a používať prospešnejšiu kozmetiku s nižším obsahom nežiaducej chémie a aj ponuka je už značne široká, ceny sú však stále miestami trošku vyššie.


Pokiaľ ide o značku PHB Ethical Beauty oslovila ma nielen svojimi produktami, ale aj filozofiou. Ide o 100% prírodnú, ručne vyrábanú britskú kozmetiku, ktorá je šetrná k životnému prostrediu a neobsahuje žiadne dráždivé chemikálie, vďaka čomu sú ich produkty vhodné aj pre alergikov a citlivky (ako som spomínala, žiaden z výrobkov mi nespôsobil negatívnu reakciu). Pokožku lieči a nezaťažuje ju - umožňuje jej dýchať, čo je skvelé najmä pri problematickej pleti. Produkty neobsahujú alkohol, palmový olej, formaldehyd, parabény, farbivá, močoviny, syntetické vône, parfémy, ftaláty, ropné prídavky, zvieracie a živočíšne zložky a nie sú ani testované na zvieratách. Ich obaly sú ekologické a recyklovateľné. Pýšia sa aj rôznymi certifikátmi a oceneniami:

A bonus navyše - 15% z predaja produktov putuje na charitu.

A vy ako? Oslovila vás značka PHB Ethical Beauty?

2 komentáre:

  1. Ano mám od nich jednu masku "Maska z čajovníka a citrusových jadierok" , taká drahšia záležitosť pre študenta :D má odstraňovať čierne bodky, no neviem , na začiatku aj fungovala no teraz siaham po iných maskách a hlavne lacnejších :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, na peňaženku študenta sú trošku drahé. Masku som od nich zatiaľ neskúšala, no s týmito som vcelku spokojná, tak snáď to nie je iba efekt vzorky a nesklame ani plné balenie (ktoré však zatiaľ nemám :-D, je vo wishliste)

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]