Post Page Advertisement [Top]

Asi už neexistuje značka pleťovej kozmetiky, ktorá by nemala vo svojom portfóliu produktov nejakú micelárnu vodu. Niekoľko som ich už poskúšala - jedny zaujali, iné ani nie. Keď som od Avonu dostala možnosť vyskúšať ich novú micelárku, dlho som neváhala. Chcela som vedieť, ako si poradí s bežným, ale aj odolnejším líčením. A ako jej to išlo?


Micelárka je z kolekcie NutraEffects, z ktorej vzniklo už niekoľko zaujímavých produktov - sama som vyskúšala krémy, ktoré mi veľmi nesadli. No voči micelárke som bola benevolentnejšia. Jej cena - v akcii približne 4 €, celkom poteší, no aj za tú cenu zákazník očakáva efekt primeraný popisu.



200 ml balenie vyzeralo tak akurát, avšak míňam ho pomerne rýchlo - používam ju asi 2 týždne denne a v balení je už len trošku na dne. Na jedno odlíčenie jej miniem viac ako micelárok, ktoré som používala donedávna (prevažne to bola Bioderma). Mejkap odstráni relatívne rýchlo, trošku problém má s riasenkou, no aj tú neskôr dá dole. Na očiach ma však trochu štípe, a preto ju zväčša používam na pleť, na ktorej však zanecháva náznak lepkavosti (nie je to úplne zlé, no predstavovala by som si to čistejšie).


Balenie je celkom praktické, aj ten plast vyzerá kvalitnejšie - je síce mäkkší, no neláme sa. Preto je aj celkom vhodná na cestovanie. Po odlíčení si vždy vyčistím pleť, aj keď niektoré micelárky nie je potrebné umyť, mám zaužívaný postup pri čistení pleti, ktorého začiatok tvorí odlíčenie, neskôr čistenie pomocou gélu a nakoniec výživa v podobe sér a krémov. 
Celkom som si k tejto micelárke hľadala cestu a nemôžem povedať, že je zlá, len sme si nejako nesadli, alebo je možno už moja pleť zvyknutá na iný štandard, predsa len som roky používala Biodermu. Aj skutočnosť, že som ju minula celkom rýchlo, aj keď nie do dna (a asi už ani pokračovať nebudem, keďže mi dnes prišla náhrada - objednávka z lekárne Dr.Max - micelárky od Biodermy - Sébium a Hydrabio, a micelárky od Avéne) tiež hovorí v jej neprospech - produktu totiž bolo potrebné použiť viac nehovoriac o tom, že som spotrebovala aj viac vatových tampónov v porovnaní s inými micelárkami (priemerne miniem tak 2-3 veľké tampóny na pleť a 4-6 na oči na dokonalé odlíčenie podľa druhu líčenia, tu som ich minula ešte viac).
Kolekcia NutraEffects má zaujímavú filozofiu a ja ako nadšenec všetkých možných semiačok som predpokladala, že si sadneme. Bohužiaľ, nestalo sa tak, no produkt neodsudzujem, určite sa nájdu ľudia, ktorí s ňou budú úplne spokojní ;-) Pre citlivú pleť ju však vôbec neodporúčam.

7 komentárov:

  1. Ještě jsem ji nezkoušela, ale moc mi kosmetika z Avonu na pleť nevyhovuje :/
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podle me cele zle👎 plet jsem mela lepkavou, odliceni bylo minimalni, no hruza👎
    Andreablog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nejak sme sa zhodli. Dnes som vyskúšala na oči Avéne a je to čosi úplne iné - žiadne štípanie a podráždenie sa nekonalo ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No ja z ni teda nadsena nejsem, plet mi sice odlici v pohode. Ale vazne mi smrdi po chloru v bazenu a to neni dobre. Takze jeji vyuziti je dost jasne cistic stetcu..:-)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. prááve som našla tvoj blog a som uplne nadšenaa :) musím si nájsť čas aby som prečítala všetky tvoje články :) ale super čítaníčko :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]