Post Page Advertisement [Top]

Nedávno som si kúpila pásiky na čistenei pórov na nose, no už aj predtým som počula o metóde, kde použijete len vyšľahaný vaječný bielok a papierovú vreckovku. A keď som videla nadšené komentáre a aj vaše odporúčanie, nedalo mi to a musela som to vyskúšať na sebe. Ani nie tak preto, že by som mala neviem aké zanesené póry alebo že by som pravidelne kupovala tie čistiace pásiky a chcela ušetriť (pásiky som si kúpila po druhýkrát v živote). Skôr z čistej zvedavosti. Pozor, v žiadnom prípade to neskúšajte, ak máte alergiu na vajíčka alebo veľmi citlivú pleť.


Pripravila som si vaječný bielok, ktorý som vyšľahala, toaletný papier a išla som na to. Na nanášanie som použila štetec na mejkap zo základnej sady štetcovv (ktorá sa už nepredáva - kvalitne na tom bola o čosi horšie ako súčasná ponuka štetcov Zoeva, no napriek tomu mi okrem dvoch (lícenka a púder), z ktorých po 3 rokoch používania vypadávajú štetinky ostatné držia a pracuje sa s nimi skvelo), ktorú mám už približne 3 roky. Tento štetec preferujem skôr na nanášanie pleťových masiek, na mejkap mi nevyhovuje jeho plochý tvar.



Na bielok aplikujete papier a znova prejdete bielkom. Takto som si "ozdobila" celú tvár (foto nepridávam, ale manžel sa na mne uchechtával po celý čas) a počkala približne 30 minút - pokojne aj menej, ucítite, keď už bude zmes na vašej tvári tuhá a hodná strhnutia, no minimálne 15-20 minút počkať treba.
Nečakala som zázraky, no keď väčšina ľudí tento postup tak chválila, myslela som si, že po strhnutí niečo na tom papieri uvidím. Nič sa nestalo. No to by som nebola ja, keby som tejto metóde nedala ešte jednu šancu. Pleť som si aj trošku nahriala, aby sa póry otvorili a uvoľnili nečistoty, ktoré by tak mohli lepšie priľnúť. Efekt bol taký istý. Žiadne čistenie sa nekonalo, žiadne nečistoty na papieri neostali, akurát som si pekne podráždila pleť, a to podráždenie som cítila ešte pár nasledujúcich dní. A hoci nemám pleť citlivú a často používam aj rôzne zlupovacie masky a pílingy, toto sa nepoadrilo (po dvoch pokusoch si myslím, že nie je chyba vo mne, poctivo som postupovala podľa video tutoriálov, ktoré nájdete na youtube). Takže aj keď to na mnohých ľuďoch funguje, na mne nie a nebudem sa púšťať do ďalšieho takéhoto pokusu. Radšej zverím svoju tvár kozmetičke, než si sama doma spôsobiť pohromu. 

10 komentárov:

  1. Podla mna to bude tym, ze vreckovka ma byt co najtensia, aj ked mas trojvrstvovy toaletny papier tak si ho rozdel na jednotne vrstvy a tak prikladaj

    OdpovedaťOdstrániť
  2. áno, to viem - to je len jedna vrstva na foto, nevidno to dobre, keď som ju dala na tvár, tak splynula s bielkom a pleťou.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som si uz parkrat takuto "masku" davala. treba dat iba tenucku vrstvu. 2-3 vrstvove utierky, toaletak, vreckovky a podobne treba si oddelit iba tu jednu cast. a bielkom nesetrit. a idealne aspon 30-45 minut. z cela a lic mi to necistoty krasne vytiahne. ale inak pouzivam Balea pasiky, s ktorymi som spokojna a kupujem opakovane.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Teda o tomto nápadu slyším poprvé a je super určitě vyzkouším!
    Beauty by K. - zvu tě na narozeninovou soutěž

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ou, tak takove domaci experimentovani nemam rada👼👼👼
    Andreablog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som skúsila známu Pilaten masku, pekne pleť naparila , dala masku a čakala že sa pory vyčistia. Ani jedna čierna bodka sa nepohla :D :D vážne neviem ako to niekomu vytiahnem všetko a mne ani jednu :D To už marocký íl viac spraví ako toto :D je to len klam :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. minule som pozerala video na youtube a bola som zhnusená a unesená zároveň.. no u mňa to takto nefunguje :-/

      Odstrániť
  7. Tento způsob čištění pórů jsme zkoušela a žádnou změnu jsme nezaznamenala :-(

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. všimla som si, že nás je viac ;-) už som sa miestami bála, že som niečo v tom postupe zanedbala

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]