Post Page Advertisement [Top]

Slnko svieti (aj keď viem, že má nastať ochladenie a dážď - ale ten už pomaly zúfalo potrebujeme, z toho prachu sa idem tak trošku zblázniť) a ja mám lepšiu náladu. Aj keď mám kalendár plný rôznych zadaní, úloh a pripomienok a blog tak trošku zanedbávam, snažím sa udržiavať ho aspoň na fanpage a Instagrame. 
To by bol úvod a poďme k tomu čo, kedy a prečo si chcem kúpiť. A pravdepodobne si skôr či neskôr aj kúpim :-) Ako odmenu sebe samej. Alebo len tak, z lásky k sebe ;-)

ZDROJ
Respektíve - v tomto prípade by sa skôr hodilo - Wish it, Dream it, BUY it! :-)
Ako viete, dostala som k narodeninám poukážky od Fann parfumérie. Dalo by sa povedať, že už dopredu majú určený svoj objekt - mejkap  od Chanel, ktoré som mala vďaka kamoške vo vzorke z USA. Obe vzorky (riasenka aj mejkap), resp. miniprodukty stáli za to. Efekt bol dokonalý a aj dosiaľ počúvam najmä na mejkap samú chválu. Snáď nebudem sklamaná, pretože si myslím, že práve do mejkapu sa oplatí investovať.

Z Fann parfumérie si brúsim zúbky aj na iné produkty, keďže do konca apríla je 50% zľava na druhý produkt pri použití vernostnej karty (okrem značiek Chanel a Dior :-( (škoda). Uvidím, ako ma v realite oslovia tie produkty, no zálusk si robím najmä na tieto:







Už dlhšie rozmýšľam nad kúpu pleťového séra a séra na očné kontúry. Keďže som nadmieru spokojná s krémami značky Green Energy Organics, práve o ich séra by som rada rozšírila svoju pleťovú kozmetiku. Oba produkty vychádzajú cez 40 €, avšak stále platí zľavový kód geo30, vďaka ktorému ušetríte 30 % z celej objednávky. Oba produkty by ma tak vyšli na približne 58 € (čo je v porovnaní so sumou cca 83 € bez zľavy značný rozdiel).




No a v neposlednom rade pridávam sadu štetcov, na ktorú klikám už veľmi dlho, a po ktorej moja kozmetická duša priam piští. 


A mám silný pocit, že keď už sa dokopem k objednávke štetcov Zoeva, tak nebudú jediným produktom v košíku, keďže táto kráska mi veľmi pripomína paletku rozjasňovačov od theBalm Manizer Sisters:


Uvedomujem si, že ide o drahšie produkty, no mám ich vybrané už veľmi dlho :-) Dokonca mám pocit, že už nenakupujem tak bezhlavo ako napríklad minulý rok. Asi konečne dospievam. Trošku alibizmu, ak by sa k tomuto príspevku dostal môj manžel: (takmer) každý z produktov si plánujem kúpiť vďaka nejakej akcii, resp. zľavovému kupónu, čiže myslím aj ekonomicky, nielen sebecky ;-)

6 komentárov:

  1. Kedysi som mala tiež Chanel na whishliste ale začala som používať kozmetiku netestovanú na zvieratách a mám tam iné veci. Ale ten green energy organics to by bolo fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mam pocit ze moj wishlist je nekonecny, vzhladom k novinkam ktore stale vychadzaju. Ale za poukazku do Fann sa ja chystam najblizsie na licenku od Chanelu :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mam vo wishliste paletku ocnych tienov od Zoeva. Inak sa wishlist prisposobuje tomu, co sa prave minie, alebo je v akcii. :-)
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem za komentáre :-) tiež sa mi to mení podľa aktuálnych potrieb a toho, čo spotrebujem :-) Toto je skôr taký sen, niečo, bez čoho v podstate prežijem, ale po čom moja materiálna stránka túži.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Túto sadu štetcov mám aj aj... som ňou očarená :-) Inak čo sa týka zľavových poukazov a akcií odporúčam http://www.kuponyzdarma.sk/ Vždy sa tam niečo nájde :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak, môj nákupný ošiaľ sa ukončil a kúpila som si skoro všetko ešte v apríli... zlá, zlá ... ale vlastne som sa odmenila :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]