Post Page Advertisement [Top]

Tento šampón nie je pre mňa žiadnou novinkou. Používať som ho začala ešte v roku 2012 - vtedy mal iné, menšie balenie. Samozrejme, nepoužívam ho celoročne. Ale už to nejak takto býva, že na jeseň s listami stromov nejak viac odchádzajú aj moje vlasy. A vtedy sa dopujem. V súčasnosti mám doma aj kúru na posilnenie vlasov z tej istej kolekcie (naposledy som v YR nechala trošku viac peňazí ako som pôvodne chcela...), takže sa snažím dopriať im čo sa dá, aby som neskončila s polovicou na hlave. Ani neviem, koľké je toto balenie, no uvedomila som si, že som o ňom poriadne na blogu nenapísala. A začať neskôr je lepšie ako nikdy ;-)


Myslím si, že dať za 300 ml rastlinného šampónu s 98% prírodnými zložkami 5,50 € vôbec nie je veľa. Aj preto si ho kupujem častejšie. Pozitívom je, že neobsahuje parabény, silikóny a farbivá a flakónik je plne recyklovateľný, teda robíte ďalší dobrý skutok pre našu planétu.




Ani neviem, ktorú zložku najviac cítiť, ale jednoznačne v ňom cítiť bylinky a rastlinky. Je to trošku špecifická nie príliš výrazná vôňa, ale mne je celkom príjemná. Vlasy si umývam priemerne 3 krát týždenne a podľa potreby či okolností. 
Nedráždi mi pokožku hlavy a ani ju nevysušuje, netvoria sa mi z neho lupinky ani chrastičky a odkedy ho znova používam tento rok mi fakt vlasov vypadáva o čosi menej, čo najviac vnímam práve pri ich umývaní, ale aj pri vysávaní. Nehovorím, že šampón je zázračný a určite je veľmi vhodné kombinovať ho s tinktúrou, sérom či tabletkami proti vypadávaniu vlasov. Už nedolujem z vane taký chumáč, že by z neho bola obstojná parochňa a takisto ani pri čistení nádoby z vysávača nechytám mdloby z vlasov usadených v nej. Jednoducho vlasy po použití nevyzerajú ako slama a to je môj momentálny vlasový rituál takýto: tento šampón proti padaniu vlasov, balzam na hnedé vlasy Balea, olej Orofluido vmasírujem do uterákom jemne vysušených vlasov cca od polovice vlasov ku končekom, aplikujem sprej na objem Matrix, prípadne aj ochranný sprej proti teplu od Toni&Guy. A zatiaľ som celkom spokojná ;-)

Ak vás zaujíma značka Yves Rocher, o jej vernostnom systéme som písala tu, určite sa oplatí. Ja som sa dostala už na druhú úroveň, a to som si myslela, že mi to bude trvať rok... Ak máte kamenný obchodík ďaleko a  radi nakupujete cez web odporúčam vám nový e-shop, v ktorom máte do konca novembra poštovné zadarmo ;-)

4 komentáre:

  1. Katka, dakujem za recenziu na tento vyrobok. Ked som natrafila na clanok prave v dobe ked mi zacali viac padat vlasy hned som si ho skocila kupit a pribalila som k nemu aj kondicioner s jojobou kedze k tomuto samponu kondicioner nemaju a urobila som velmi dobre - uz dlho mi ziadny sampon tak "nesadol", mam po nom krasne vlasy pevne leskle rozziarene. Ci pomohol aj s padanim vlasov este neviem posudit lebo ho pouzivam kratko, ale uz to ako sa zmenila kvalita vlasov po kratkom pouzivani je uzasne :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Zuzka! Ďakujem veľmi pekne za úžasný komentár! Som rada, keď môj článok pomôže pri výbere produktu a ešte radšej som, keď ten produkt aj splní očakávania. Už len tým, že sa zmenila kvalita vlasu a sú pevné, je to posun k lepšiemu ;-) Mne tiež pomaly dochádza, budem musieť dokúpiť zásoby ;-)

      Odstrániť
  2. Používam tento šampón asi 2 mesiace, asi 4 krát som mala už spomínanú kúru na vlasy a používam i tabletky rovnakej značky na vlasy a nechty. Vlasy nepadajú a konečne mi i zhustli, rastú pomaly, mala som ich úbohé po anémii, kaderníčka vraví, že ich mám raz toľko- asi po 2 rokoch.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]