Post Page Advertisement [Top]

O tomto kréme som veľa čítala, kým som sa rozhodla využiť akciu lekárne Dr.Max a objednala si ho v zľave - 25 %. Mnoho svedčalo v jeho prospech a, pravdupovediac, nechala som sa zlákať aj hviezdičkou s označením bestseller. O rade Normaderm som už toho čítala veľa a v podstate je to niečo podobné ako Sébium, ktorý je mojou súčasťou už dlhodobo. A keďže sa aj moja pleť mení a Sébium Global mi začal po týždni pleť neuveriteľne vysušovať, nebolo dlhšie o čom uvažovať. Veď za pokus to stojí. Hoci experimentovať na vlastnej tvári sa nie vždy vyplatí, rozhodla som sa ísť do toho.


Presvedčili ma aj rôzne PR články či hodnotenia. Nikdy som si nemyslela, že sa takmer na prahu tridsiatky budem snažiť zbaviť akné ako v puberte. Ale uponáhľaný životný štýl, nie celkom ukážková strava a prostredie robí divy, a tak každý mesiac pravidelne bojujem. Niekedy výraznejšie, inokedy len tak, aby sa nepovedalo. Iste je za tým aj skutočnosť, že som pred 5 rokmi vysadila HAK, vďaka ktorej som mala pleť v trošku lepšom stave (ako bábätko... ale aspoň do seba už n epchám hormóny).


Áno, mám akné v dospelosti. Áno, moja pleť potrebuje hydratáciu. A áno, chcem niečo, čo o sebe tvrdí, že je skrášľujúce. Nie, nechcem, aby sa moja pleť leskla.


V prvom rade musím vyzdvihnúť pomer cena vs. balenie. Kúpila som ho v akcii za 11,85 €, čo je na 50 ml krém z lekárne značky Vichy dosť dobrá cena. Niektoré pojmy zloženia sú pre mňa španielska dedina, no oceňujem, že neobsahuje parabény, zato sa pýši obsahom termálnej vody z Vichy, nie je komedogénny a neobsahuje oleje.



Ako som písala vyššie, nemala som žiadnu skúsenosť s produktami z radu Normaderm, a tak ma celkom príjemne prekvapila jemne uhorková vôňa.



Krém má akoby jemne gélovú konzistenciu. Je veľmi ľahký, nemastný a rýchlo sa vstrebáva. Po kréme Sébium Global sa mi v poslednej dobe občas stávalo, že som sa ráno zobudila so suchou pleťou, na ktorej boli jemné šupinky zvyšku krému, ktorý sa nevstrebal.

Tento je mojim partnerom už viac ako 3 týždne. Spočiatku som ho používala aj ráno aj večer, nateraz som sa ráno vrátila k môjmu milému Pore Refiner od Biodermy.

Stále ho však používam večer a hoci nie je úžasný, je skvelý, pretože:

  • moju zmiešanú dospelú jemne aknóznu pleť dokonale hydratuje, ale pritom nepremasťuje;
  • pokožka naňho nezareagovala citlivo ani nijakým náznakom alergickej reakcie;
  • je výborný aj ako podklad pod mejkap - dobre sa nanáša a nevysušuje pleť;
  • nevšimla som si zvýšený výskyt nedokonalostí, práve naopak;
  • ak sa vyskytne (a že sa aj) nejaký votrelec na mojej tvári, celý priebeh liečenia je jednoduchší, aj keď vtedy tento krém kombinujem so zinkovou mastičkou od Dulcie;
  • na celú tvár mi stačia dve - tri takéto kvapky ako na foto;
  • balenie je veľmi praktické - s pumpičkou, vďaka čomu je hygienické;
  • to skrášlenie je pomerne relatívne, no všimla som si, že moja pleť (a to dokonca ani vzhľadom na aktuálne ročné obdobie) nepôsobí mdlo, jemne žiari (ale neleskne sa), mejkap mi vydrží dlhšie aj bez prepúdrovania (samozrejme, nie každý mejkap :-), ale vo všeobecnosti to platí), nie je napnutá.
Nateraz mi ako nočný krém úplne vyhovuje. Viem, že s pribúdajúcim vekom sa potreby mojej pleti budú líšiť, no ak už nemáte -násť a stále vás potrápi akné či mastnejšia pleť (a stačí len T-zóna), myslím si, že tento krém bude dobrou voľbou (prípadne si skúste v lekárni poprosiť vzorku, ak váhate). Ja neľutujem ani cent investície a zatiaľ, po tom takmer mesiaci používania som spokojná až tak, že si zrejme po spotrebovaní kúpim ďalšie balenie.

6 komentárov:

  1. ja som momentálne začala používať sebium hydra a ten je skvelý :)) nádherne ma premastí na noc a pomáha mi aj s akné :)) alebo potom milujem detské krémy od weledy najmä s výťažkom z ibišu alebo potom kosatcový pre 20+ :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práve Hydra som z kolekcie Sébium ešte nemala :-) no a s Weledou tiež nemám skúsenosti, takže ďakujem za skvelý tip ;-)

      Odstrániť
  2. Kati vzdy si rada precitam tvoje recenzie na pletove pripravky lebo si myslim ze mam presne taky tip pleti ako ty, ale bohuzial mne tato novinka po tyzdni pouzivania spravila na tvari neskutocne suche supinate lisajove flaky vsade po tvari. Som rada ze som si to nekupila a nanasala na plet len zo vzoriek ale za mna rozhodne NIE.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za reakciu. Hlavne pri pleťovke je to veľmi individuálne, aj keď môžu mať ľudia podobný typ pleti. Škoda, že ti takto uškodil.

      Odstrániť
  3. Taky mam akne, ale uz ne tolik hodne mi pomohla bioderma global. Neco od Vichy uz dlouho chci vyzkouset.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď som začala s Biodermou, Global mi nesmierne pomohol a dlho to bol môj top krém. Keď som ho znova začala používať pred dvoma mesiacmi, po týždni som mala veľmi suchú pleť. Ešte uvažujem nad Sébium Hydra po tom, čo spotrebujem tento krémik.

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]