Post Page Advertisement [Top]

Poviem to rovno - bez okolkov. Túto masku na vlasy som dostala od e-shopu Bezvavlasy.sk v rámci jednorazovej spolupráce. Produkt som si vyberala sama, hľadala som niečo výživné pre vlasy, keďže práve v tomto období zvyknú byť moje vlasy mdlé a vďaka zmene počasia aj náchylné na poškodenie.

Priznám sa, doteraz som o značke TMT (Tiemmeti Milano) nikdy nepočula. Nebyť ponuky bezvavlasy.sk ani by som o nej nechyrovala. Ide o profesionálnu taliansku vlasovú kozmetiku. Netajím sa tým, že nerozumiem každej ingrediencii v zložení - som v tom takmer ako bežný používateľ. No o niektorých zložkách viem, že by sme sa im mali vyhýbať, pokiaľ je to možné - predsa len, celkovo už aj tak pomerne dosť chemikálií do seba pcháme (v jedle, vo vzduchu, v kozmetike), tak je vhodné skúsiť to obmedziť.


Táto maska má v zložení parabény. Nepotešilo ma to, ale predsa, už keď som súhlasila, rozhodla som sa ju vyskúšať. Aj tak nemám doma každý jeden produkt prírodný (no už sa to snažím takto obmedzovať aspoň 50:50).

Maska má obsahovať olej z ľanového semienka a proteíny na výživu vlasov. Je možné použiť ju dvojako. Buď po umytí vlasov naniesť a nechať pôsobiť 5-10 minút a následne opláchnuť alebo pred umytím vlasov na hĺbkovú výživu naniesť a nechať pôsobiť 10-15 minút a následne umyť šampónom. Samozrejme, odporúčajú rovnakú kolekciu. Ja v súčasnosti používam šampón proti vypadávaniu vlasov (áno, na jeseň spolu s listami stromov padajú aj moje vlasy - a asi je to takto u väčšiny, aspoň podľa toho, čo som robila menší prieskum medzi kamoškami, tak to sedí) a ako balzam používam od Baley na hnedé vlasy (o tom už čoskoro a máte sa veru na čo tešiť). Veru, málokedy to robím tak, že by som používala z jednej línie celú sadu, len výnimočne používam viacero výrobkov. Viem, že to tak firmy odporúčajú, ale keď mi sedí niečo iné, prečo to meniť?


Maska vonia veľmi príjemne, ale nie príliš intenzívne, čo oceňujem. Je mierne hutnejšia a dobre sa nanáša do vlasov. Masku sa snažím nevnášať až ku korienkom, aby som nemala premastenú pokožku hlavy. Vlasy sú po použití skutočne hebké, vyživené a lesklejšie, lepšie sa rozčesávajú. 

Za tým však nebude len maska - tá síce dopomohla a snažím sa ju používať raz týždenne, no celkovo som si predsavzala, že sa o svoje vlasy budem starať lepšie - tak, aby sa kaderníčka nezhrozila, keď prídem nabudúce (a áno, už mám termín na november! :-)). Pravidelne používam balzam na vlasy, prestala som používať tužidlo, ale používam sprej na objem vlasov od Matrix a po umytí vždy vlasy cca od polovice ku končekom prejdem olejčekom v dlani.

Určite to nie je najlepšia maska na vlasy na svete, ale plní to, čo sľubuje - dodáva vlasom lesk, neelektrizujú a na pohľad sú zdravšie. 250 ml balenie môžete mať za necelých 8 €. Ak nechcete ísť do rizika a skúšať na vlastnej korune krásy neznáme značky, stránka ponúka aj zvučnejšie značky, ako napr. Matrix, Kérastase, Natura Siberica, Olivia Garden (od nich mám kefu na vlasy, kúpenú na parfums.sk), Redken, Wella či profesionálna kozmetika L´Oréal Paris.

2 komentáre:

  1. O značce jsem neslyšela a ani mě nějak nezaujala :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pôsobí celkom obyčajne, no je to jeden z produktov, ktoré aj keď účinkuje, si neplánujem kúpiť, zato stránka ako taká ma celkom zaujala ;-)

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]