Post Page Advertisement [Top]

Produkt s podobným názvom už na blogu má svoje miesto a ťažko naň zabudnúť - Lights, camera, lashes totiž bola skvelá riasenka. Nie je to tak dávno, čo som si myslela, že pre moje riasy je vhodnejšia riasenka s krátkymi plastovými/silikónovými štetinkami. Pri všetkých možných riasenkach som však zistila, že celý efekt sa netočí len okolo kefky, a tak aj táto naoko dokonalá riasenka nemusela vytvoriť až taký wow efekt. Dámy, zoznámte sa s riasenkou Lights, camera, flashes od značky tarte.


Slovíčko Flashes, okrem prekladu blesky, môže znamenať aj spojenie False Lashes (umelé mihalnice). Každopádne, táto riasenka by mala byť určená na mihalnice, ktoré zažiaria aj v reflektoroch. Kefka vyzerá priateľsky, manipuluje sa s ňou veľmi dobre a ľahko.



Na oficiálnej stránke sa dočítate, že riasenka sľubuje zväčšiť objem rias až o 752 % (to číslo sa mi zdá príliš a neviem si predstaviť odmerať to).  Skutočnosť však je takáto: riasenka je extračierna, stačí menej vrstiev a mihalničky sú nalíčené, efekt vydrží po celý deň a odličuje sa jednoducho bez drhnutia vatovým tampónom či odličovacími obrúskami. Keďže ide o zvučnú značku, treba rátať s vyššou cenou - v tomto prípade 23 $ (čo je pri súčasnom menovom kurze približne 20,50 €).

Na tomto a aj na iných blogoch som už častejšie zachytila polemiku o drahých riasenkach. Moja skúsenosť hovorí jasne - efekt môže byť porovnateľný s lacnejšou (napr. riasenka od Catrice Glamour Doll, ktorá má podobnú kefku ma nesmierne milo prekvapila), avšak high-end riasenky vydržia dlhšie a efekt sa mi (pokiaľ ide o tie, ktoré som skúšala) zdá trvácnejší. Cena je väčšinou (asi v každom jednom prípade) premrštená o značku, no myslím si, že niektoré značky si nedovolia (by si nemali dovoliť) podpísať sa pod nekvalitný produkt. 

Po krátkej úvahe nad drahými vs. lacnými riasenkami by sme asi mohli pristúpiť k efektu na riasach pokiaľ ide o túto spomínanú riasenku.








Okrem toho, že sa pýši tým, že kefka je rozdelená a obsahuje dva druhy štetín (čo voľným okom a ani foťákom tak ľahko nespozorujete) sľubuje trvácny efekt bez žmolkov a hrudiek, zloženie obohatené o vitamíny a celkovo dramatický pohľad.



Efekt bol slušný, no úprimne, som sklamaná. Podľa popisu a tak celkovo som očakávala viac. Áno, predĺžila, áno, dodala objem (ako zistím, či je to tých 752 % ???), ale nie, nejde o nič z čoho by som po aplikácii odpadla a vychvaľovala riasenku do neba (ako to bolo pri mojej prvej Chanelke). Takže v skratke a jasne - táto riasenka si ma nezískala tak, aby som mala chuť nadšene míňať za ňu 20 €.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]