Post Page Advertisement [Top]

Keď sa v rodine narodí bábätko, vždy je to veľká udalosť a nesmierna radosť. Tak keď sa len nedávno narodila sesternička Viktória, v hlave som si predstavovala niečo použiteľné, no celkom efektné. Realizácia trošku vybočila z predstavy, no približne som sa dostala tam, kam som sa dostať chcela. Alebo ako som tvorila svoju prvú plienkovú "tortu" ako darček na krstinky. Viem, že som týmto nič prelomové neukázala, akurát som to vyskúšala a chcela sa podeliť o svoje dojmy ;-)


Ako úplne prvú vec som kúpila oblečenie. Viem, nie je to niečo na každý deň, skôr iba na efektné fotenie, ale keď som to videla v Tescu v Košiciach, nemohla som to tam nechať. Krásne body a efektná suknička! :-)



Potom som zašla do DM-ky s jasným cieľom - kúpiť nejaké plienky a ešte niečo navyše. Spoliehala som sa približne na to, čo viem, že teta používa a prečítala som si aj nejaké referencie mamičiek na tie-ktoré produkty. Potom bol výber takmer jasný. Plienky sú o čosi väčšie ako momentálne potrebuje, vlhčené obrúsky s obsahom pantenolu potešia určite, olej do kúpeľa a mini krém aj na zapareniny je len malý bonus. Nakoľko je leto, rozhodla som sa pribaliť aj šľahačkový sprej na opaľovanie a klasický vhodný už pre dojčatá s SPF 50+ od Biodermy. No a na záver aj niečo, čo poteší bruško - príkrmy vhodné od ukončeného 6. mesiaca kúpené v akcii v Lidli.


Následne som si prezrela niekoľko návodov na internete a išlo sa tvoriť. Potrebovala som už len lepiacu pásku, veľké gumičky, nožnice, stuhy, celofán a niečo na ozdobenie.


Plienky som len zohla na polovicu a naukladala som ich do misy, ktorá je originálne poklopom parného hrnca. Potom som ich spevnila gumičkou, takto som postupovala pri všetkých vrstvách. Podstatné bolo vytvoriť si pre plienky podstavec a niečo, čo udrží vrstvy pohromade - použila som škatuľu od plienok, ktorú som nastrihala.






"Torta" nie je celá len z plienok, prvé dve poschodia sú neukončené, nakoľko som dopredu naukladala kozmetiku a príkrmy. Na prvé poschodie som dala Sunar, Sunarku, jedno balenie vlhčených obrúskov a opaľovacie krémiky.


Druhé poschodie som dotvorila druhým balením obrúskov, olejom a krémikom. Na foto je už položené aj tretie poschodie. Každé jedno poschodie som zviazala mašľou.


Prázdne tretie poschodie som prikryla oblečením, prestrihla som gumičku na prvom poschodí a nastal čas obaliť tento môj prvý pokus celofánom. Bol to trošku boj, nakoľko je torta trošku väčších rozmerov (na výšku aj na šírku má cca 45 cm) použila som dva celofány kúpené v kvetinárstve, ktoré som zlepila lepiacou páskou. Následne som už len vrch ozdobila a celé to bolo hotové. Časovo mi tvorba zabrala asi hodinku, nič náročné ;-)









2 komentáre:

  1. Jeeej to je náádherné:) Ja už by som už tiež rada vyskúšala pripraviť takýto chutný darček, len zatiaľ nie je pre koho noo :P

    Pozývam ťa na moju Giveaway GIVEAWAY Playboy - Play it Wild

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Škoda však, že som nestihla odfotiť plienkovú kyticu, ktorú vyrobila moja budúca švagrinka. Také čosi som ešte nevidela, ona má fakt talent na kreatívne vecičky a všetkých tým ohúrila ;-)

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]