Post Page Advertisement [Top]

Značku tarte som na blogu už spomínala, no išlo o dekoratívku - riasenku a balzam na pery. V sade, ktorú som dostala od kamošky však nebola len kozmetika na vizuálne skrášlenie pleti, ale aj starostlivosť, vďaka ktorej mala pleť vyzerať dobre aj bez mejkapu. Dnes to bude práve o tej starostlivosti - a vzala som si na mušku rovno tri miniprodukty.

Produkty sa nachádzali v tomto vianočnom balení, ktoré mi poslala kamoška z USA. Ak by ste mali záujem o nejaký produkt, skúste jej napísať na jej fanpage, cez ktorú uverejňuje veci, ktoré následne posiela na Slovensko/do ČR.




Odkedy som na vlastnej koži vyskúšala Bi-Oil, pleťový krém používam omnoho menej. Najmä na nočnú starostlivosť sa spolieham na pleťové oleje. Už dávno neplatí, že olej musí byť mastný (veď poznáme rôzne suché oleje) a aj ja pri mojej zmiešanej pleti si dovolím dať na seba olej. A pri plnej spokojnosti ;-)


Na tejto foto sú už takmer na dne, najviac ostalo práve z očného krému, ktorý si dosť šetrím. Určite stojí za zmienku, že všetky tieto tri produkty patria k bestsellerom značky, a to už je čo povedať :-)
Okrem toho, značka určite poteší, pretože jej produkty neobsahujú parabény, minerálne oleje, ftaláty, sulfáty a dokonca ani lepok.



Maracuja C-brighter eye treatment




Akýmsi heslom produktu je osviežiť, obnoviť a dobiť energiou unavené oči, resp. pokožku očného okolia. Technológiu C-brighter si patentovali - vďaka sily ovocia maracuja, vitamínu C a rôznych byliniek táto starostlivosť viditeľne hydratuje, spevňuje a rozjasňuje citlivú oblasť pokožky okolo očí. Ide o multitasking produkt, ktorý obsahuje ryžové otruby, mango a kokos, ktoré sú prirodzene bohaté na antioxidanty, vďaka ktorým chránia pokožku pred príznakmi starnutia, voľnými radikálmi, a prirodzene tak rozjasňujú pohľad.




Malý ranný pokus. Časový rozdiel medzi prvou a treťou fotkou je asi jedna minúta, foto nie je nijak retušované, akurát orezané. Je to priam neuveriteľné, ale naozaj pôsobí ako zmizík únavy a jemných vrások v okolí očí. Neobsahuje žiadne viditeľné trblietky, a predsa pohľad rozjasní, čo je super, nemám totiž rada trblietky všade :-) Očné okolie nijako nedráždi, neštípe ani nič podobne negatívne. Ako vidíte - aplikovať stačí máličko. Je jemnučký ako hodváb, rozotiera sa ako masielko a pritom neočakávajte žiadnu mastnotu alebo ťažotu pod očami, krémik totiž vôbec necítiť. Podľa vône v ňom cítiť vitamín C - teda vonia ako slabá odroda celaskonu.
Zloženie produktu: water/aqua/eau, glycerin, butylene glycol, mangifera indica (mango) seed butter, dimethicone, hydrogenated castor oil isostearate, cocos nucifera (coconut) oil, pentaerythrityl tetraethylhexanoate, polyglyceryl-10 pentastearate, tetrahexyldecyl ascorbate, behenyl alcohol, caprylyl methicone, cetearyl alcohol, panthenol, dipropylene glycol, squalane, alcohol, sodium polyacrylate, sodium stearoyl lactylate, cyclopentasiloxane, caprylyl glycol, mica, phenoxyethanol, sodium acrylate/sodium acryloyldimethyl taurate copolymer, tocotrienols, isohexadecane, elaeis guineensis (palm) oil, tocopheryl acetate, dipotassium glycyrrhizate,  glycosphingolipids, hordeum vulgare extract, dimethiconol, adenosine, phospholipids, polysorbate 80, tocopherol, disodium EDTA, sodium hyaluronate, passiflora edulis seed oil, beta-glucan, glycosaminoglycans, ascorbyl palmitate, retinyl palmitate, titanium dioxide (CI 77891). 


Maracuja Oil



Olej podľa oficiálnej stránky tarte sľubuje, že jeho liečivé zložky sú zacielené na individuálne potreby každej pleti pre jej harmóniu a hydratáciu, pevnejšiu, jasnejšiu a hladšiu pleť. Je bohatý na esenciálne mastné kyseliny, ktoré dopĺňajú pleť; maracuja olej, ktorý napomáha k celkovo omladenej a tónovo zjednotenej pleti a vďaka vitamínu C ju aj rozjasňuje. Označujú ho tiež dokonca za výkonný anti-age elixír, ktorý poskytuje okamžitú hydratáciu bez mastného pocitu.
Aplikuje sa pomocou praktickej pipetky - nielen ten môj mini, ale aj väčšie balenia. Pipetka dodáva celému procesu akúsi hygienu, keďže nestrkáte prsty do balenia, ale kvapnete si olej na ruku. Odporúčajú 2-3 kvapky na vyčistenú pleť, mne to trošku nestačilo a aplikovala som ich asi 5, ale neorientovala som sa podľa počtu kvapiek, jednoducho som si olej chcela natrieť na celú tvár a krk. Spočiatku som mala jemne mastný pocit, veď som si predsa len dávala na tvár olej, ten však rýchlo pominul. Ráno som sa budila s hydratovanou a jemnou pleťou, žiadne náznaky mastnoty tam neboli. Celkovo mám pocit, že krémy na noc už používať nebudem a aj do budúcnosti sa orientujem hlavne na oleje. Na vyčistenú pleť pôsobia dokonale a ja mám konečne pocit, že som jej našla harmóniu - čistiť pomocou kefky Philips 2x denne (ráno a večer), na večer naniesť olej, ráno krémik Bioderma Pore Refiner. Občas si dopriať masku a píling a akné mám fakt minimálne oproti nie tak dávnej minulosti. Olej nemá výraznú vôňu, a tak nebude vadiť citlivým noštekom. Na svojej pleti som nespozorovala žiadnu negatívnu reakciu. Podľa internetovej stránky obsahuje tieto ingrediencie:  Passiflora edulis seed oil, tocopherol.

Amazonian clay double detox facial mask



Ide o detoxikačnú a exfoliačnú pleťovú masku. Vďaka dvojitému detoxu amazonskej hliny (ílu), poskytuje pleti vyváženie a obnovenie. Pílingové čiastočky ju jemne "zbrúsia" a vyčistia. Pomáha pleti získať späť stratenú rovnováhu.
Čakala som, že maska bude pleť trošku vysúšať, ale opak bol pravdou. Moja pleť bola zrelaxovaná a počas aplikácie som cítila jemné chladenie. Odporúča sa nechať ju na pleti pôsobiť cca 5 minút, ale pokojne aj dlhšie, kým maska úplne nezaschne. Následne som ju dávala dole vo vode namočeným vatovým tampónom. Pleť bola svieža, hydratovaná, ale nie mastná. Jednoducho som mala zo seba pocit, že som si vymenila pleť s bábätkom. Taký pocit som dosiaľ nezažila po použití pleťovej masky a pílingu (2v1).
Zloženie produktu: water/aqua/eau, bentonite, talc, hydrogenated jojoba oil, butylene glycol, magnesium aluminum silicate, kaolin, prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil, persea gratissima (avocado) oil, polysorbate 20, menthyl lactate, hydroxyethylcellulose, Cellulose gum, trisodium EDTA, chlorphenesin, phenoxyethanol, titanium dioxide (CI 77891).

Všetky produkty sú jednoducho naozaj bestseller a potvrdzujem to na vlastnej koži. Aj keď ide o cenovo drahšiu kozmetiku (jeden produkt vychádza na cca 30 - 40 €), jednoducho - stojí za to investovať do svojej pleti. Neskôr vám to určite vráti ;-) Týmto sa pridávam k zástupu spokojných zákazníčok na celom svete.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]