Post Page Advertisement [Top]

Spoločnosť Herbalife je známa skôr svojimi výživovými doplnkami a tým, že v podstate nejde o predaj výrobkov v obchode ale o priamy predaj podobný ako pri značke Oriflame či Avon. No od konca januára do svojho portfólia pridala aj produkty z kategórie Skin a ja som mala možnosť vyskúšať môj prvý rad kozmetiky. A tak som sa rozhodla zistiť, či naozaj platí, že ak používate jednu značku - jednu kozmetickú líniu, vaša pleť dosiahne lepšie výsledky. Túto recenziu píšem takmer po dvojmesačnom používaní, aj keď s niektorými produktami som to až tak dlho nevydržala. Viac pri každom z nich :-)


Najprv by som rada niečo zacitovala: 

Výrobky línie SKIN boli vyvinuté poprednými odborníkmi spoločnosti Herbalife na starostlivosť o pleť a využívajú takzvané ABCE technológie. To je označenie pre unikátnu kombináciu vitamínov B3, antioxidačných vitamínov C a E, aloe vera a ďalších rastlinných výťažkov, ktoré boli starostlivo vybrané vďaka svojim blahodarným účinkom na pleť.Produkty línie SKIN sú bohaté na antioxidanty a napomáhajú tak spomaliť a zvrátiť proces starnutia a jeho prejavy na pleti. Vitamín C, ktorý je známy ako kyselina askorbová, je kľúčovým pre tvorbu kolagénu, proteínu, ktorý podporuje rast buniek a ciev a prispieva k pevnosti kože. Antioxidantom, ktorý pomáha chrániť pokožku, je tiež vitamín E. Vitamín B3 je potrebný pre procesy zaisťujúce zdravú pokožku, akými sú napr. produkcia bunkovej energie a DNA. Rastlina aloe vera je po stáročia používaná pre svoje mimoriadne upokojujúce a hydratačné účinky.

Údajne totiž ide o inteligentnú výživu pleti, a tak som bola veľmi zvedavá. Výrobky mi prišli vo vrecúšku z organzy. Každý krémik bol zabalený v papierovom obale, čo však podľa mňa bolo trošku nadbytočné, nakoľko som aj tak každý jeden papierový obal vyhodila do modrého kontajnera.


Niektoré produkty neboli primárne určené na moju zmiešanú pleť, no dala som im šancu. Každý z nich má na sebe okrem popisu aj číslo, a tak sa v používaní zorientujete úplne jednoducho, keďže postupujete od 1 k 5. A ako dopadlo moje testovanie?




Práve tento produkt je najvhodnejší pre normálnu až suchšiu pleť. Moju zmiešanú zbytočne zaťažil. Dala som mu šancu a niekoľko dní som ho používala, potom som sa jednoducho vrátila k mojej stálici - čistiacemu pleťovému gélu Sébium od Biodermy. Významným pozitívom však je, že neobsahuje parabény, sulfáty, zato je obohatený o antioxidanty a vitamíny (B3, C a E). Pokožku nedráždil, aj ju vyčistil, avšak v mojom prípade nie dostatočne a po čase mi mastnela. Pre mňa nie, pre suché typy áno ;-)




Podľa popisu vhodný pre všetky typy pleti a taktiež bez parabénov. My dvaja sme si však tiež nesadli až tak, ako sa píše v popise. Je silne aromatizovaný a môže spôsobovať problémy alergičkám či majiteľkám citlivej pokožky. Tá moja takmer okamžite sčervenela po použití. Aj keď červenanie bolo iba chvíľkové, zaiste to nie je normálna reakcia pokožky, ale skôr jej pokus o bránenie sa. Často sa hovorí o tom, aké dôležité je používať tonikum, ja však nejak prežívam aj bez neho. Na ruke ani na inej časti tela mi začervenanie nespôsobil, iba na tvári, a to som ho aplikovala pomocou vatového tampónu, iba raz som sa pokúsila o priamy strek na tvár, čo tak trošku zasiahlo oko a v tej chvíli som videla takmer všetky hviezdičky, aj keď som bola v kúpeľni :-P




Hej, viem, nemám ešte výrazné vrásky (aj keď môj manžel tvrdí, že pomaly, ale isto starnem...no čo, záručnú dobu už prepásol pred pár rokmi :-P). No občas si urobím nejakú anti-age masku. Toto sérum som si z celej kolekcie zamilovala asi najviac. Je redšej konzistencie, nedráždilo moju pokožku a pekne pripravilo pleť na krém a následne mejkap (cez deň). No a tak sa mi zdá, že tých mimických vrások mám trošililinku menej, a možno je to iba mojou sugesciou, no ozaj mám pocit, že pleť je pevnejšia.

4. Denný hydratačný očný krém



Nie je to môj prvý krém, no napriek tomu som mala spočiatku problém s množstvom a vytlačila som ho z balenia trošku veľa. Krém dokonale hydratoval pokožku očného okolia. Tá je totiž veľmi tenučká a ľahko na nej vidno šupinky od prípadného vysušenia, vráska či iné nedokonalosti. Dokonca som mala pocit, že túto oblasť jemne rozjasnil, aj keď neobsahuje žiadne trblietky, čo by bolo v tomto prípade značne naškodu. Pokožka nereagovala žiadnym náznakom podráženia a aj keď je balenie (15 ml) na prvý pohľad malé, po dennom používaní mám stále pocit, že ho nejak neviem minúť.




Tento som používala výhradne večer, keďže po pár pokusoch dať si ho pod mejkap (aj keď som poslušne čakala, kým sa vstrebe), sa mi mejkap trošičku vrstvil práve v tejto oblasti. Ako nočný však nesklamal. Netrpela som opuchmi a kruhmi pod očami, čo sa však za posledných pár rokov trošku zmenilo a keď nemám dostatočný spánok a nie som oddýchnutá, som nielen podráždená, ale keď si nedám mejkap, tak to poriadne vidno aj na tejto oblasti. Krémik trošku zlepšil tento stav, aj keď nejde o zvyčajný stav, ale fakticky stav núdze (čo sa tak trošku deje aj v súčasnosti - z práce, na doučko, na školenie, písať záverečné práce atď. sa podpisuje na mojej tvári, ale iba tak trošku, zatiaľ :-D, našťastie sa tento "životný štýl" podpisuje aj na mojej hmotnosti a chuti do jedla - a ak to do leta prežijem, možno sa odvážim na dvojdielne plavky!). Krém-gél obsahuje extrakt z uhorky, ktorú často aspoň vo filmoch vidno ako obklad na oči (ja som to ešte nevyskúšala). Gél ako taký nedráždil pokožku a čo je podstatné, ráno bola pekne hydratovaná.

5. Denný hydratačný krém



Tento krém je jemne telovej farby a obsahuje mierne trblietajúce sa čiastočky, ktoré však nebijú do očí ako trblietky, na aké sme zvyknuté napr. v niektorých "rozjasňovačoch", ktoré sú skôr trbliče. Krém je dostatočne tekutý a celkom rýchlo sa vstrebáva do pokožky. Po nanesení mejkapu bola pleť vyvážená, žiadne "mokré stopy" alebo mastná pleť. Preto ho považujem za celkom vhodný aj pre zmiešané typy, mastným by už možno vyhovovať nemusel. Nejaké extra zlepšenie pleti som nezbadala, nedošlo však ani k žiadnym negatívnym reakciám mojej pleti. Hydratácia je dôležitá nielen pre majiteľky suchej pokožky, ale pre každý jeden typ pleti. Nechcete si predsa spôsobiť suchú pokožku tak, ako sa to raz dávnejšie podarilo mne... /mala som asi 16 a sústavne som používala len rôzne prípravky na mastnú a aknóznu pleť. Dospela som k suchej aknóznej pleti..., no našťastie som sa neskôr spamätala :-)/

5. Výživný nočný krém



Zaiste každý vie, že naša pleť potrebuje starostlivosť aj v noci a tiež, že práve v tom čase prijíma viac výživných látok ako cez deň. Je odpočinutá, nič ju netrápi, a tak nasáva =) Preto je vhodné používať výživné alebo regeneračné krémy práve večer. Tento je trošku hustejší, napriek tomu sa vstrebáva do pokožky prekvapivo rýchlo. Ani ráno po zobudení sa som nemala pocit mastnej pleti, ako sa mi to stáva pri iných výživných krémoch. Na pleti bol príjemný, nespôsobil žiadnu negatívnu reakciu. Paradoxne aj keď ide o výživný krém, pleť sa mi akoby trošku upravila a aj mejkap na nej vydržal o čosi dlhšie. Žiadna zázračná celodňová výdrž, ale pekný prirodzený look.


Ako ste si mohli všimnúť pri krátkom hodnotení jednotlivých produktov - niektoré ma neočarili, pri iných som zase veľmi rada, že som sa k nim dostala. A aj keď som pred pár dňami začala používať inú sadu pleťových krémov, ktoré sú výrazne lacnejšie /recenzia čoskoro/ už teraz vidím, že moja pleť je mastnejšia, najmä ráno a začalo sa mi tvoriť niekoľko vyrážok, takže sa nateraz vraciam k pleťovke Herbalife Skin.

Aký je teda záver? Oplatí sa používať sadu prípravkov? Po tejto mojej skúsenosti hovorím áno, ale pozorne a dôkladne si vyberajte prípravok vhodný pre váš typ pleti ;-) Ak je to možné, vždy si radšej vyskúšajte vzorku ako platiť za celé balenie, aby ste zistili, či práve toto je kozmetika, ktorá vám vyhovuje ;-)

3 komentáre:

  1. S touto kozmetikou nemám skúsenosti, dokonca som o nej len máločo počula, super článok :) vyzerá veľmi zaujímavo

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, to je milé ;-) V podstate len nedávno uzrela svetlo nášho slovenského sveta a v obchode, pokiaľ viem, je hľadať ju zatiaľ márne, len cez predajcov.

      Odstrániť
    2. Zdravim Danielka, neviem odkiaľ ste, ale ak mate chuť vyskúšať kozemtiku SKIN ,a rozhodnúťsa na základe vlastneho výsledku, zavolajte a objednajte sa na bezplatnú skušaciu hodinku :) 0904 97 27 17. michaela vlčková ( som 16 rokov u firmy :)) pekný deň

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]