Post Page Advertisement [Top]

Pravdupovediac, skúšanie tohto krému bola viac malichernosť ako plánovaná investícia do budúcnosti. Viem totiž, že si najskôr nedovolím kúpiť si pleťový krém, ktorý stojí skoro 60 €. No nemohla som odolať, keď rovnakú kozmetiku používa aj vojvodkyňa Kate Middleton. 



Keď sa snúbi niekoľko faktorov, ako napríklad švajčiarska kozmetike, celebrity, ktoré ju používajú a nápis Correct&Treat, berúc do úvahy tú sumu, očakávam ohromujúci výsledok. Po prvých použitiach som to však chcela zabaliť.

Krém mi voňal ako obyčajná Nivea v plechovej dózičke a tak nejak aj pôsobil na moju pleť. Nehydratoval, iba premasťoval. Používala som ho výhradne v noci a ráno som sa budila celá mastná. Na čas som si s ním dala pokoj. No nedalo mi to. Predsa len musí na ňom niečo byť. Alebo je to len strata času a najmä peňazí?


Po rozbalení balíka som však bola nadšená. Firma si svojich klientov cení. Príjemne zabalená vzorka (no v podstate polovičné 25 ml balenie) krému s personalizovaným prianím písaným ručne. Skoro som odpadla. Naozaj úžasné gesto, aj keď v západných krajinách možno bežnejšie. 


Ak ovládate angličtinu, prípadne máte po ruke slovník popis a zloženie určite nebude problém. Taktiež detaily z oficiálnej stránky Karin Herzog. Čo vlastne znamená to AHA? Ide o účinnú zložku aplha hydroxy acid. Krém sa odporúča používať v noci minimálne 3x týždenne. Ja som vydržala asi dva mesiace po tom, čo som to prvýkrát vzdala.


Aj keď to podľa  foto takto nevyzerá, krém je skôr jemne dožlta. Spočiatku ma odrádzala tá "niveovská" vôňa, no časom som si celkom zvykla. Vždy som si ho naniesla na dokonale vyčistenú pleť tak, aby mohli AHA kyseliny pôsobiť, odstraňovať odumreté bunky a pleti dopĺňať kyslík.

Ten prvý týždeň bol síce boj, ale potom sa to akoby trošku upravilo. Krém sa takmer okamžite vstrebával a ráno som sa nebudila mastná, len jemne hydratovaná a oddýchnutá. Moja pleť je zmiešaná a nebudeme si nahovárať, že mastnejšie typy hydratáciu nepotrebujú. Dúfam, že tomuto omylu už nikto neverí. Každý typ pleti totiž potrebuje vhodnú starostlivosť a aj mastná potrebuje hydratovať (avšak určite nie krémami určenými na suchý pleť). Tento je vhodný na všetky typy, čo môže tiež pôsobiť trošku skepticky. 
Trošku možno zavádza slovíčko exfoliating v popise. Pri používaní sa totiž nestretnete s náznakom perličiek, čo by sme možno boli pri pílingovom efekte očakávali. Tento efekt však nie je klasický píling. A po mesiaci som zbadala, že moja pleť je naozaj akási žiarivejšia, zjednotenejšia. Nespôsobil mi žiadnu negatívnu reakciu a dokonca sa mi akoby jemne ustálila pleť (aj keď stále som mala v tom kritickom mesačnom období horší stav).

Je to moja druhá skúsenosť s drahším pleťovým krémom a bola som fakt očarená, aj keď nie až natoľko, aby som do toho krému išla znova. Áno, má veľmi priateľské zloženie a obsahuje ovocné kyseliny a pomáha vyrovnávať stav pleti, no podobný efekt a bez takého zmastenia som dosiahla krémom La Récolte des Plantes, čo tiež patrí k pre mňa drahším krémom, ale tých 20 €, čo je rozdiel, mi stojí za to, aby som skôr uvažovala nad touto značkou. Ak by som však mala neobmedzený limit, ako napr. Kate ;-) určite by som od Karin Herzog toho poskúšala aj oveľa viac.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]