Post Page Advertisement [Top]

Fixy na oči tu už boli, sú a aj budú. O niektorých som písala. Keďže som trošku nešika, preferujem tenšie štetčeky, lebo mám rada tenšie linky a tie je pre mňa niekedy fakt utrpenie nakresliť si. No a Rimmel prináša linky, ktoré sú vraj vodeodolné a dlhotrvácne. No len nikto negarantuje, že si nimi budem vedieť nakresliť tenučkú čiarku nad mihalnicami... :-)


Niečo podobné som už skúšala - boli to linky vo fixke od L´Oréal Paris, ktorá mi už stihla dávnejšie vyschnúť, a tým pádom je už v odpade. 




Podobne hrubý hrot mi trošku naháňal strach... a pri mojej šikovnosti to tak aj dopadlo. Keď som sa fixou líčila na Silvestra, vypadla mi z ruky rovno hrotom na moju čistú bielu blúzku. Chvíľu som ostala s otvorenými ústami, ale potom som sa čo najrýchlejšie snažila umyť a jemne to preprať. A hádajte čo. Aj keď som chvíľu po byte pobehovala v štýle miss mokré tričko (teda až na tú miss), po fľaku neostalo ani stopy. A vraj vodeodolná :-P Teda, našťastie nie je :-) Aspoň oblečenie to rozchodilo. No ako vyzerá na očiach a v akcii?



Po celom dni:






Test vodeodolnosti na ruke:

 Jemne pretrené navlhčeným vatovým tampónom:



Bol to pre mňa trošku boj nakresliť linku a ako ste si určite na fotkách všimli, nie je pekne rovná, ale akoby sa trošku rozpíjala. Výdrž však má slušnú. Celý deň aj bez očných tieňov. Vodeodolnosť som si overila akurát na ruke, keďže som neplávala či sa neoddávala radosti zo snehu tak, aby bol v kontakte s mojimi očami. Už po pár použitiach sa hrot jemne zakrivil a akoby trošku rozstrapatil. Linka však stále farbí tak ako má, aj keď niekedy ju musím nanášať opakovane. Pri týchto fixkách mi trošku vadí ich vôňa a celkovo mi pripomínajú fixy na písanie. Myslím si, že po čase dopadne tak isto ako aj fixa od L´Oréal - vyschne a jednoducho nebude použiteľná. Preto radšej preferujem tekuté linky alebo gélovky alebo aj obyčajne neobyčajnú ceruzku. Ak vás však zaujala, v januári je v Rimmel e-shope v zľave ;-) A okrem toho má vraj Rimmel na našom trhu pre nás pripravených pár chutných noviniek. Nechajme sa teda, dúfam, že príjemne, prekvapiť ;-)

3 komentáre:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]