Post Page Advertisement [Top]

Ako vidíte pri názve tohto príspevku, som nesmierne rada, keď sa s vami môžem podeliť o názor na produkt, ktorý nezaťaží peňaženku, ale svojou efektivitou sa vyrovná drahším konkurentom. Dnes bude reč o kréme na ruky, ktorý mi v ostatnom čase dosť pomohol. A ako inak, nájdete ho len v drogériách DM, keďže ide o ich vlastnú značku Balea.


Možno by bolo dobré uviesť vás do situácie, v ktorej mi tento krémik veľmi pomohol. Začalo sa to skôr - opravujú nám totiž pred panelákom cestu = chodník by už aj bol, ale asfalt stále nie je, je tam len prašný náznak cesty a nebude dlhšie, keďže teraz to ani počasie nedovoľuje. V skratke, bývame na druhom poschodí a všetko, totálne všetko - ešte aj hrnce odložené v skrini, nie to veci, ktoré sú vystavené, máme zašpinené od toho mastného asfaltového prachu, ktorý ostal na ceste. Vďakabohu za tú trošku snehu, vďaka ktorej môžeme konečne poriadne vetrať bez toho, aby sa nám to svinstvo dostalo všade.

No a tak som sa pred Silvestrom rozhodla, že ten byt musím dať do poriadku... celkom sa mi to (aj keď dosť krátkodobo) podarilo. No v obývačke máme biely koberec - do práčky nevojde, na čistiareň už bolo neskoro. A tak som ho vytepovala vlastnoručne s kefou. Všetko bolo v poriadku, bol čistejší, len akosi som potom zistila, že som si vytepovala aj kožu na jednom prste. Nie do krvi, ale zoškrabla som si vrchnú vrstvu. Zistila som to pri kontakte s chemikáliami, keď som čistila kúpeľňu a skričala od bolesti. Ošetrila som si to miesto ale stále sa nejak nedávalo dokopy. A potom som použila tento krém. Už po prvom dni bol na tom môj prst oveľa lepšie a teraz už ani nevidno, že som tepovala (doslova - ani na koberci, ani na prste).




Je možné použiť ho dvoma spôsobmi - klasicky ako krém alebo intenzívne ako masku. V čase, keď som mala takto poranený prst som cestovala autobusom do Prešova a cestou som si dala fakt hrubú vrstvu na ten prst. Pred výstupom som si zvyšným krémom z prsta natrela obe ruky. To bola teda úľava. Je naozaj skvelý, krásne vonia - veď ako by aj nie, keď obsahuje makadamiový olej a bambucké maslo - dve zložky, ktoré zaručujú starostlivosť, hydratáciu, regeneráciu a vôňu. U mňa to platilo všetko :-) Celkom rýchlo sa vstrebáva a aj po umytí ho cítiť na rukách, vytvára taký akoby ochranný filter. Ruky sú jemné, hebké a vláčne :-)
A čo je na ňom najlepšie? No určite jeho cena! 1,39 € a účinkom pre mňa lepší ako napr. taká Neutrogena :-) Takže čo dodať na záver? Nie je o čom, tento krém u mňa boduje a určite si ho po spotrebovaní znovu kúpim.

13 komentárov:

  1. O kréme na ruky značky Balea uvažujem už dlhšie, takže si ma práve presvedčila :) ak mi bude voňať tento, tak ho skúsim, som zvedavá :) super recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Určite ho vyskúšam keď spotrebujem tie moje mega zásoby :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super recenzia, krémov na ruky nikdy nie je dosť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne a súhlasím! Krémov na ruky a balzamov na pery asi nikdy nie je dosť :-P

      Odstrániť
    2. Krém som si kúpila a som s ním maximálne spokojná a tá vôňa :)

      Odstrániť
  4. Dnes som bola v DM a neodolala, i ked mam kremov na ruky dost:) hned ako som ho kupila som si ho natrela na ruky a vonal nadherne a s ucinkom som takisto bola spokojna - presne ako pises, ruky jemne, hebke a vlacne:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]