Post Page Advertisement [Top]

O značke Tigi som toho počula celkom dosť. Má štýlové produkty určené na všetky možné problémy a neduhy vlasov. No až pri bližšom skúmaní e-shopov a ponuky som zistila, že Tigi má aj rad S Factor, ktorý je niečo ako intenzívnejšia pomoc. A tak som dlho neváhala, bol mojou jasnou voľbou.


Balenie je trošku nezvyčajné. Je totiž vysoké, ale smerom od uzáveru nahor sa zužuje, takže v podstate je tenké. Pri prvom pohľade vás neupúta typické logo Tigi, až pri bližšom skúmaní zistíte, že na tom malom bielom esku vpravo hore svieti nejaká značka.



Zloženie je celkom prijateľné, obsahuje totiž výťažky:

  • zo žihľavy
  • z juky
  • bieleho zázvoru
  • prasličky
  • mlieča roľného
  • rozmarínu
Je vhodný na všetky typy a dĺžky vlasov. Napriek tomu, že ide o Health rad, je vhodný na každodenné použitie. Pri tomto bode by som sa možno zastavila. Aj keď máme svoje zvyky pri umývaní vlasov alebo inej kozmetickej procedúre, pri každom novom produkte určite odporúčam okrem zloženia a účinku dôkladne si prečítať aj postup. Ak sa totiž nedodrží, nemôžete očakávať neviem aký skvelý účinok.
Pri tomto kondicionéri sa odporúča nechať ho pôsobiť na hlave tak 1 až 3 minúty. Vonia trošku žuvačkovo, ale jemnejšie ako Aussie 3 minute miracle. Je tak akurátne hustý, čiže netečie, ale ani nie je ako nejaká neforemná masa.


Moje 250 ml balenie stojí okolo 11,50 € a môžete si ho kúpiť napr. v e-shope parfumérie Elnino, ktorá sa mi čoraz viac dostáva pod kožu svojimi ponukami a cenovou reláciou niektorých produktov. 
Ja a moje vlasy.. tak to je príbeh nadlho. Preto som v rámci série príspevkov The best for ... my hair ešte nenapísala. Totiž vždy je niečo, čo je síce OK, ale nenazvala by som to the best. Bála som sa, že mi vlasy rýchlejšie zmastnejú a ja si ich budem musieť umývať častejšie, čo zas neprospieva vlasovej pokožke a točíme sa dookola ako v bludnom kruhu. Preto, keď dostávam ponuky na spoluprácu, vlasové produkty buď odmietam, alebo vyberám veľmi starostlivo.

Tento kondicionér používam už nejaký ten piatok, teda celkom pravidelne. A môžem potvrdiť, že má naozaj antistatický účinok. To je niečo, čo najmä v zime, keď nosíme čiapky a prezliekame si svetre dáva vlasom dosť zabrať. Moje neelektrizujú. Doteraz mi to robili takmer pravidelne. Moje vlasy sú na pohľad lesklé a vôbec nie sú suché, aj keď používam šampóny proti lupinám, ktoré vlasy trošku vysušujú a miestami dodávajú slama efekt - toto mi občas hovoril otec a dlho tak už nepovedal :-) Nemá totiž dôvod, vlásky sú hydratované, vyživené, na pohľad krajšie. Aj keď je to moja prvá skúsenosť so značkou Tigi, viem, že nie je posledná :-) Tento kondicionér, aj keď trošku drahší, určite odporúčam každému, kto má podobné problémy s vlasmi, ako som mala ja :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]