Post Page Advertisement [Top]

Milé dámy, tak tento názov hľadajte pri najbližšej návšteve DM drogérie (možno už práve od zajtra, keď si niektoré pôjdete vyzdvihnúť svoj DM Box!). Na tomto blogu som už dvakrát písala o dôležitosti čistenia kozmetických štetcov, no a dnes píšem znova. Jednak je to podľa mňa dosť dôležité a nemali by sme na to zabúdať (aj keď sa nám nechce) a jednak som objavila skvelého pomocníka, a navyše, ide o vlastnú značku DM - ebelin, takže vám ani nezasiahne hlboko peňaženku =)


Sprej sa nachádza v papierovej škatuľke, na ktorej nájdete aj slovenský popis s návodom a tiež aj zloženie.

Po otvorení škatuľky (a v podstate jej vyhodení do koša na papier - recyklujeme, lebo vám ju na používanie a ani skladovanie produktu netreba) sa dopracujeme k produktu. Má takú celkom na mňa upokojujúco pôsobiacu farbu a balenie akurát do ruky.


Ja osobne by som pokojne ocenila aj väčšie balenie, ale toto mi akurát vojde do skrinky na poličku k poháru so štetcami :-) Poďme k akcii a samotnej funkcii produktu.


Štetce je dobré čistiť pravidelne, každý deň to robiť nemusíte, ale tak raz do týždňa by bolo viac ako vhodné ;-) Najdôležitejšie je čistiť práve štetce, ktoré používame najčastejšie - u mňa sú to štetec na mejkap a štetec na púder. Všetky moje štetce sú od Zoeva.



Napriek tomu, že ho čistím dosť často, no aj tak je stále dosť zanesený od mejkapu (veď sa ani niet čomu čudovať).





Po použití sú štetce chvíľku mokré - teda aj po poriadnom povytieraní do kuchynskej papierovej utierky ostanú mokré, ale schnú celkom rýchlo a tiež som nadobudla pocit, akoby trošku oživil tie vlákna. Jednoducho, ak už raz investujete do kvalitnejších štetcov (OK, neboli najdrahšie, ale stáli celkom dosť), treba sa o nich príkladne starať. Ja na tie moje nemôžem krivého slovka povedať. Nevypadávajú z nich štetinky a viem, že sa na ne môžem spoľahnúť pri každom líčení ;-)


Čistič používam už asi dva týždne pravidelne a je v ňom ešte viac ako polovica. Objem má 100 ml, no aj tak celkom dlho vydrží. Vonia trošku dezinfekčne, veď v podstate ide o dezinfekciu štetcov, no nie je to nič nepríjemné, práveže vonia lepšie ako čistiť od elf, ktorý som mala ako svoj prvý. V súčasnosti ho elf predáva tiež, ale v 60 ml balení a za 4,50 €. Keď som naposledy objednávala štetce od Zoeva, mala som takú trošku mániu a chcela som si objednať aj ich čistiť štetcov, ktorý v rovnakom balení vyšiel okolo 10 € - v súčasnosti ho na ich stránke ani nejak neviem nájsť. Neobjednala som si a som rada, že som tak urobila. Tak či onak, aj cenovo jednoznačne vyhráva Ebelin.

Ak to teda zhrniem - tento čistič štetcov je:

  • lacný
  • účinný
  • praktický
  • dostupný v každej DM

Čo viac si možno priať? Ja som veľmi spokojná a dúfam, že ostane v sortimente DM ako stály produkt. Čím si čistíte vaše štetce vy?

3 komentáre:

  1. tiež som nan pozerala ale hovorím si počkam si na nejake recenzie, takže ako vidím aj sa poň vrátim

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja ho tiež už máš doma a už som ho párkrát skúšala a je skvelý... Aj ja dúfam, že ostane v stálom sortimente :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to ma veľmi teší! Určite si kúpim do zásoby ďalší keď budem najbližšie v DM :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]