Post Page Advertisement [Top]

Rok sa pomaly, ale isto blíži ku koncu. Nechytá ma žiadna nostalgia alebo smútok, ale zvyknem bilancovať, teda hlavne s pohárom šampanského v ruke na Silvestra. Verím, že aj keď máme dobrý alebo ťažší rok, to dobré nás čaká a môžeme to ovplyvniť aj my sami. Svojimi činmi, slovami a hlavne nádejou a vierou, že niečo také sa môže stať práve nám. Môj rok 2014 bol rýchly, ale napriek tomu plný udalostí.



Keďže tento blog je venovaný prednostne kozmetike, začnem práve ňou. V roku 2014 som vyskúšala mnoho produktov. Tento post bude pozitívne ladený, takže nečakajte nič ako fail roka. Skúsim vybrať a v skratke sa vyjadriť ku produktom, ktoré ma v roku 2014 zaujali natoľko, že sa k nim plánujem niekedy vrátiť a vrelo ich odporúčam :-)


Antiperspirant Dove Maximum Protection naozaj splnil svoj účel, a aj keď som sa potila vo fitku, tento malý pomocník ma ochránil. Ak ho porovnám s Rexonou, tak je to veľmi podobné, ale tento je trošku šetrnejši k pokožke.

Bioderma je jednoducho klasika :-) Hlavne rad Sébium kombinovaný s niektorými produktmi Sensibio. Preto, keď uviedli gumovaciu masku, veľmi som sa potešila. Pleť pekne vyčistí aj do posledného póru a jemne stiahne. Odstráni maz, ale nevysuší. Pomaly míňam druhé balenie =)


Longlasting Lipstick od Dermacolu sa mi pekne dostal pod kožu. Je to rúž, po ktorom siaham najčastejšie, aj keď je trošku tmavší a ja som preferovala nude odtiene. Vydrží, aj keď sa trošku otláča.
Milujem čierne linky, aj keď vytvoriť si peknú a najmä tenkú čiarku nad mihalnicami bol niekedy značný boj. Podarilo sa mi to vďaka tejto fixke od Dermacolu, ktorú mám tiež už v druhom balení a neviem si ju vynachváliť. Lacný, ale efektný produkt.


Antistresový olej z kolekcie Aroma Ritual, ktorá mi ulahodila asi celá, je môj najobľúbenejší a najpoužívanejší telový produkt. Naozaj pôsobí upokojujúco. Jedinou nevýhodou je malé balenie, bola by som schopná aj sa v ňom okúpať :-)


Samozrejme, nesmie tu chýbať môj riasenkový poklad. Toto je dosiaľ najlepšia riasenka, akú som kedy mala a určite by som si ju rada ešte zaobstarala. Jednoducho TOP, the best. A aj za tú cenu sa jednoducho oplatí =)


Brumík, ako túto vodu familiárne volám, tu, samozrejme, nesmie chýbať. Zachránil mi pleť pred pocitom pálenia a neznesiteľnej horúčavy v lete a dokonca príjemne fixuje mejkap. 


Produkt od Zuii bol môj prvý biomejkap. Možno si niekto povie, že je to len blbosť, ale fakt v mejkape si nanášame do kože najviac chemikálií. A ak ich niektoré produkty obsahujú menej, resp. takmer iba to minimálne nutné zlo, prečo nie? S týmto mejkapom/púdrom sa mi stalo niečo, čo sa mi už dlho nestalo. Minula som ho. Málokedy dokážem minúť mejkap a tento som používala tak často, že som sa s ním už aj rozlúčila. Na leto a bežný deň ideálny, ak však potrebujete silnejšie krytie, siahnite po korektore alebo tekutom mejkape.


Aj keď ho predurčujú najmä na strie, ja som ho používala ako nočný "krém". Dokonale mi zjemnil pleť, napriek tomu, že ju mám zmiešanú nebola vôbec mastná. Akoby ju nejakým spôsobom dal do laty.


Odkedy som po prvýkrát vyskúšala Eos, vedela som, že mám novú balzamovú lásku a nosím ho takmer všade so sebou. Má prírodné zloženie, hydratuje pery dlhodobo a účinkuje. Nahradil mi môj tak dlho používaný hojivý zázrak a je v tomto aj lepší, pretože nestrkám prsty do balenia, aby som si niečo naniesla na pery. Eos je jednoducho love. :-*


Ťažko a dlho som hľadala niečo na akné, až som našla. Tento gélik po niekoľkých použitiach doslova vyzmizíkuje aj tú najväčšiu vyrážkovú guľu z kože. Nevýhodou je, že vysušuje pleť, a preto netreba zabúdať na poctivé krémovanie.


Neverila som, že nejaký olej môže pomôcť spomaliť rast a neskôr aj odstrániť chĺpky. Ja som v štádiu spomalenia rastu, ale verím, že postupne, aspoň niektoré chĺpky zoslabí natoľko, že budú akoby ani neboli :-)


Aký by to bol sumár, ak by tu chýbal produkt, ktorý rozmaznáva telo? Soaphoria v tomto smere vedie. Je slovenská, je prírodná a to najdôležitejšie - je účinná. Telovým suflé som sa raz namazala a pocit hydratácie mi držal pár dní :-)


Nesmie tu chýbať môj nový objav - skvelý produkt na pery, ktorý drží ako najatý. Sýta farba, ktorá nevysušuje pery a nádherný lesk. Už len čakať, kým sa dostane oficiálne do predaja =)


Tak to boli produkty, ktoré naozaj stáli za to v roku 2014. No môj kozmetický rok nebol len o pár vyvolených a mnoho iných produktoch. Trošku som sa zmenila, možno miestami odvážila, miestami zase zaťala. No znova v skratke a v bodoch:
  • dostala som sa k high-end produktom ako napr. Chanel, MAC, Too Faced, Bare Minerals, Urban Decay. Z tejto mojej krátkej a malej skúsenosti môžem povedať, že niektoré produkty jednoznačne stoja za tú vyššiu sumu, ktorú za ne zaplatíme, iným zas hravo konkuruje drogériová kozmetika. Recenzie si môžete prečítať na blogu =)
  • odvážila som sa používať aj iné ako nude farby na pery. Teda nielen pre účely blogu, ale normálne v reálnom živote. A celkom si to vychutnávam :-)
  • zistila som, a stále sa mi potvrdzuje, že aj lacné môže byť dobré - napr. taká Balea, ale aj pri lacných treba vyberať a aj keď vám produkt nevyhovuje a vy ho vyhodíte s tým, že predsa ste veľa neminuli, ak si zrátate takto vyhodené peniaze, radšej sa niekedy oplatí investovať do kvalitnejšej kozmetiky
  • neviem si predstaviť líčenie bez štetcov - v súčasnosti používam najmä a len Zoevu a plne mi vyhovujú. Tie aplikátoriky, ktoré sa predávajú spolu s očnými tieňmi už ani do rúk neberiem :-) A aj taký rúž vyzerá efektnejšie a lepšie, ak si ho nanesiete pomocou štetca
  • viem, že matný vzhľad nie je prirodzený, a tak staviam na natural look, prípadne nejaký rozjasňovač na správnom mieste. Ani matný, ale ani lesklý. 
  • aj keď som to niekedy nepovažovala za potrebné, teraz nedám dopustiť na vlasové oleje, najmä ku končekom vlasov, pekne ich oživia a hydratujú
  • snažím sa poctivo a pravidelne krémovať a moja pokožka mi to pekne opláca :-)
  • málokedy kupujem niečo naslepo, vždy si pozriem aspoň nejaké tie recenzie, či už v slovenčine, češtine alebo angličtine 
  • začala som sa orientovať na bio kozmetiku a zisťujem, že to má čosi do seba, aj keď miestami je drahšia. Nepreferujem bio úplne, ale tak tých pár produktov, čo som vyskúšala, ma celkom presvedčilo.


Toľko z môjho kozmetického roka. Môj osobný rok, teda aspoň do mája určite, sa krútil najmä okolo svadby. No, toľko životných zmien, ako som urobila v tomto roku, som dlho naraz neurobila :-) Na oddelení, kde vyrábajú občianky som už pomaly stála klientela :-P Ale pekne poporiadku. V marci som oslávila okrúhle 25-te narodeniny, a teda pomaly, ale isto ťahám na tridsiatku. No a čo =) Stále sa cítim na násť a občas odomňa aj pýtajú občiansky, aby som dokázala, že som plnoletá ;-)

Vďaka svadbe a stresom a pevnej vôli, ktorá sa mi zase vracia, som sa pred svadbou dostala na vytúženú hmotnosť a miery som mala ako naposledy pri maturite. Deň D sme si vychutnali, a pripomeniem ho len pár zábermi :-) Momentálne som v takom štádiu, že sa mi naozaj nechce veriť, že pomaly, ale isto to bude rok, čo sme manželia.











To, že nejaká svadba bola mi, okrem fotiek, videa a prsteňa pripomína najmä stav na účte :-D Žartujem. Svadba bola presne taká, akú som si predstavovala. Užili sme si ju, nič sme nesilili, a aj keď tam bol stres (samozrejme), nemenila by som =) No menila som meno :-) A celkom rýchlo som si naň zvykla, aj keď ma ešte niekto stále osloví aj dievčenským menom. Najväčšiu "srandu" spojenú s menom sme zažili, keď som sa mala ako nevesta po prvýkrát podpísať. Na prvý papier pekne novým menom, na druhý automaticky starým :-) Odvtedy som si však celkom vycvičila podpis ;-)

Ďalšia zmena nastala v tom, že sme sa presťahovali. Trošku to trvalo, ale konečne sme vo svojom a konečne na to máme aj papiere :-). Zariaďovanie bytu ma dosť bavilo. Ja som mala na starosti nábytok, manžel elektroniku, ale pekne sme si všetko odsúhlasili a naše rokovania dospeli do pohodlne zariadeného príbytku.

Prácu som nezmenila a pokiaľ nebudem musieť, ani tak neplánujem urobiť. Učiteľstvo ma baví a napĺňa, a aj keď to nie je vždy med lízať a už vôbec nie ničnerobenie a kopec prázdnin za slušný plat, neviem si predstaviť robiť niečo iné. Aspoň teraz určite nie. 


Môj rok 2014. Bol nádherný, ale miestami ťažký. Smiala som sa, tešila, ale aj poplakala si. Ale všetko sa dá zvládnuť, ak máte okolo seba tých správnych ľudí a veríte. Verte aj sebe, pretože toto je niekedy najťažšie. Preto vám aj sebe prajem do nového roka 2015 všetko len to najlepšie. Nech sa vám splnia priania, nech sa odvážite na niečo, čo ste vždy chceli skúsiť, no hlavne, užívajte si čas so svojimi blízkymi a spomaľte v tejto uponáhľanej dobe :-) Vychutnajme si život naplno! :-)

6 komentárov:

  1. Krásný článek! Hlavně konec mě pozitivně naladil. :)
    Přeji vám všechno nejlepší v novém roce! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Obligátne super článok :-) Prajem Ti,aby nasledovný rok bol šťastný, plný radosti a úspechov minimálne tak,ako ten minulý :-) Samozrejme kopec super kozmetiky, inšpirácie a pozitívnej nálady :-*
    Miška-verná čitateľka.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem baby, som rada, že sa vám chcelo dočítať do konca ;-) Blogovanie ma veľmi baví, a tak, ako sa občas "hádame" s manželom, že sa blogu venujem viac ako jemu (čo nie je pravda, ale občas má také "stavy"), jednoducho to je teraz niečo, čo považujem za svoje hobby a som rada, keď niekomu pomôžem pri kúpe alebo keď si niekto čítaním mojich riadkov oddýchne a načerpá novú energiu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherný článek, plný inspirace. V některých oblíbených produktech se i shodneme :) A na svatebních fotkách vypadáš překrásně!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie svadobné fotky sú krásne :) Prajem veľa úspechov :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]