Post Page Advertisement [Top]

Súťaž bola krátka a viaceré ste mali problémy s komentárom (aspoň podľa toho, čo ste písali na facebooku). Bohužiaľ, ovplyvniť to neviem, blogger niekedy takto zblbne, preto vám môžem jedine odporučiť, aby ste si sledovali po odoslaní, či sa ten komentár zobrazí - keďže nemám moderovanie komentárov a neschvaľujem ich, zobrazia sa automaticky po odkliknutí. No napriek tomu súťaž skončila a ja som vybrala výhercu, aj keď sa vás regulérne zapojilo veľmi málo (dúfam, že je to naozaj tým blbnutím bloggera, pretože podľa mňa to bola celkom dobrá možnosť ako si polepšiť pred sviatkami).

Nebudem dlho napínať. Giveaway bola robená práve v súvislosti s otvorením kamennej predajne v Bratislave a akcie na uvedené vône:



Konkrétne ide o parfumované vody Euphoria Gold by Calvin KleinChloe Love by Chloe a toaletnú vodu Sport by Jil Sander.

Viac o akcii tu
Pripomeňme si podmienky:
Giveaway platí pre ČR a SR!
Výhru - nákup v hodnote 20 € získa len 1 z vás. Výnimočne nebudem žrebovať pomocou rangom.org, ale vyberiem podľa mňa najkreatívnejší a najvhodnejší komentár a výsledky zverejním na blogu aj na mojej fb fanpage. Upozorňujem, že výhercu nebudem kontaktovať na mail, tak tu svoje maily ani nepíšte (aby ste zbytočne nedostávali spam). Výhercu zverejním len tu a na mojom fb! Výherca ma následne kontaktuje do správy na facebooku alebo na moju mailovú adresu (zverejnenú v kolonke Kontakt).


A kto získal nákup? Vaše kreatívne výtvory ma veľmi potešili a vybrať bolo ťažké. No nejak som sa dohodla, rozhodla a vybrala tento milý komentár:

Janka Megelová - blahoželám! Prosím, ozvi sa mi čo najskôr - buď na facebooku alebo mi pošli mail, aby som ti vedela dať inštrukcie, ako postupovať pri výhre a tiež aby si dostala svoj tovar čím skôr ;-)
Ak sa náhodou do týždňa výherkyňa neozve - čo dúfam, že áno, budem vyberať ďalší príspevok (a veru je z čoho ;-)).

Dúfam, že som vás aspoň trošku potešila a na chvíľu si dáme s giveaways pauzu. Predsa len, blogovanie nie je len o rozdávaní, to by som to musela nazvať trošku inak a nie blog ;-) Ďakujem vám, že moje články čítate a komentujete ;-)

5 komentárov:

  1. Jeeeej,dakujeeeem :) Tak sa tesim,moja prva vyhra :-) Uz som ti Katka napisala spravu na fb.Ozaj velmi dakujem:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to som rada, že sa výherkyňa prihlásila tak výnimočne rýchlo =)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratulujem ;)
    Na margo nízkej účasti, čitatelia sú už asi rozmaznaní, GA kukajú z každého druhého blogu a ak nestačí sledovať cez GFC alebo dať lajk, je to pre nich už príliš "namáhavé"... Ak by stačil lajk nejakej fotky na FB, hneď by bolo 5000 súťaženiachtivých ;)
    saveonbeauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslela som si, že je to tým... no nechceli sme (teda ja a ani zástupcovia parfumérie Elnino), aby to bolo také jednoduché, keď už si môže človek navoliť produkty, ktoré sám chce, nech pre to niečo aj spraví.. iné ako lajk alebo zdieľačka, či iba napísať, že súťažím ;-) Takých giveaways tu už bolo ;-)

      Odstrániť
    2. Ja tomu rozumiem a akúkoľvek originalitu si cením, len teda treba rátať aj s touto "hrozbou"... :) Ľudia sú skrátka leniví :).

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]