Post Page Advertisement [Top]

Určite každý produkt, ktorý nesie v názve slovo miracle alebo zázrak, vo mne, tak ako v každej žene, ktorá už čo-to poskúšala a počítala vyvolá úsmev. Možno to však nebude celkom tak pri tomto produkte, ktorý nie je žiadnou novinkou a už o ňom boli popísané chvály - Aussie 3 Minute Miracle. V ponuke je viacero druhov, ja som si vybrala Reconstructor.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Nájsť môžete 4 druhy - Recnostructor, Frizz Remedy, Colour Mate a Luscious Long. No na prvý pohľad skvelý dojem z príťažlivého balenia pokazí taký detail, ako je otváranie a používanie produktu:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
To otváranie je katastrofa samo o sebe. Teda, ak mám produkt len doma v kúpeľni a mám istotu, že v dosahu nie je nikto, kto by sa s ním hral, je to ok. Ale na cesty nepripadá do úvahy. No a stačí, že sa vám (alebo vášmu chlapovi) podarí nejakým spôsobom ho otočiť a nevšimnete si to, a máte masku/kondicionér nie na vlasoch, ale po poličkách (no nám sa to, našťastie, nestalo :-)).
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Vôňa je celkom príjemná, ale spočiatku som si na ňu musela zvyknúť. Je totiž dosť výrazná a po prvom použití mi priam vadila. Teraz je to už ok. Produkt sa pýši obsahom látok ako napr. austrálska medovka lekárska, no pri pohľade na nie príliš krátky zoznam ingrediencií si zaiste všimnete silikóny a parabény - teda ok, sú to zložky, ktoré nájdete vo väčšie drogériových produktov, ale nejak sa im aspoň v dnešnej dobe snažíme vyhýbať - aspoň ja mám pocit, že čoraz viac ľudí číta etikety a rozhoduje sa o kúpe produktu aj na základe zloženia.

No a či je to zázrak? Jednoznačne môžem potvrdiť, že som si všimla isté zlepšenie pokiaľ ide o moje vlasy. Nie sú také suché a končeky majú v celkom dobrom stave (ale to bude aj tým, že zakaždým po umytí a pred fénovaním vlasy prejdem olejčekom od Macadamie). Možno to bude aj očakávaniami, lebo som čítala fakt veľa chvál, ale nejak som z tohto produktu neodpadla. OK, je to fajn kondicionér, ako masku by som čakala možno čosi výživnejšie a nie takúto gélovú konzistenciu. Vlasy mi nezaťažil ani nepremastil. Určite im pomohol, no nebadám nejaké extrémne výsledky.

Ak vás však značka Aussie zaujala a chceli by ste si svoj 3 Minute Miracle vyskúšať, pokojne do toho choďte - veď predsa len na nete je množstvo extra pozitívnych recenzií ;-) A Aussie vám odkazuje len jedno: Akýkoľvek typ vlasov máš, pre každý z nich existuje ten pravý - zázračná vlasová starostlivosť Aussie 3 Minute Miracle.


Skúšali ste tento produkt? Napriek všetkému, čo som napísala však musím povedať, že je lepší ako Biosilk Silk Therapy 17 Miracle, po ktorom som mala vlasy ako slamu :-/ - asi čím vyššie číslo "zázraku", tým horší produkt :-P

5 komentárov:

  1. zhodneme sa na tom, že je síce fajn ale NIE ZÁZRAK! ;)

    l0veyourselffirst.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podľa mňa je to priemerný balzam za nadpriemernú cenu. Ale dávkovanie sa mi veľmi páči, nemusím si lámať nechty o vrchnák, len zmačknúť a mám balzam. :D Na cesty to však nie je najvhodnejšie, to uznávam. A krásne vonia. :D

    Koalas are nice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem ho už taky měla a už je dávno spotřebovaný. Ale že bych si všimla nějakého zázraku, to se říct nedá. Žádná změna se nekonala.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Už jsem jej párkrát měla a za mě spokojenost, rozhodně patří k těm lepším přípravkům i když zázrakem bych jej nenazvala, tím je pro mě maska na vlasy od Macadamie :)

    Victoria´s Secret - Vánoční Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Otváranie- skúste namiesto kritizácie otvárania pohnúť mozočkom neodlepiť nálepku a otvoriť ho normálne... ;)
    Zázrak- po úžasoch z ktorých mi mala padnúť sánka (no akurát mi padali vlasy) mi Aussie pomohol. Myslím si že u ZMÝVATEĽNÉHO kondicioneru je niečo ako parabény a silikóny prípustné. (Oproti tomu svinstvu čo každý deň na mňa pôsobí v podobe jedla a chlórovanej vody je detail. Vlasy mám viditeľne lepšie a čo je zaujímavé vlasy sa mi už nemastia tak rýchlo. Sú príjemné na dotyk a vôňa je fantastická. Ďakujem Aussie že toto vymyslela. Zachránila moje vlasy pred kaderníčkou. ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]