Post Page Advertisement [Top]

Nemôžem si nijako pomôcť, ale vždy, keď sa pozriem na názov týchto produktov, v duchu (susedia mi určite budú vďační, že nie nahlas) si pospevujem pesničku Get Lucky od Daft Punk a Pharrella Williamsa. Taký chyták, ktorý vytvára príjemnú atmosféru a dobrú náladičku. No na prvý pohľad toto nie je všetko. pretože názov sa snúbi s luxusným dizajnom. 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Na testovanie mi z Avonu poslali kompletku - teda, ako som už viackrát písala aj pri sadách s vôňou, ktoré som si sama kúpila, je to takto lepšie, aj keď to nezvyknem robiť nejak extra často. Z Avonu vždy dbajú o svoje blogerky a inak to nebolo ani teraz. Sadu poslali krásne zabalenú v darčekovom balení :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Postupne tieto výrobky v krátkosti a pomocou fotiek predstavím a na záver, čo je najdôležitejšie, popíšem moju skúsenosť =)

Telové mlieko
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Mliečko má celkom dobrú konzistenciu. Pri parfumovaných telových mliekach sa mi stáva, že sú dosť riedke, no toto je také akurát - čiže mi nevyteká z ruky hneď po vytlačení z tuby. Veľmi oceňujem, že sa rýchlo vstrebáva a zanecháva príjemnú vôňu na celom tele. Ako bonus je pocit hydratácie, avšak suchej pokožke stačiť zaručene nebude. No ako spestrenie raz za čas je ok.

Telový sprej
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Toto je aspoň pre mňa osobne trošku nevyužitý produkt, nakoľko nefunguje ako klasický deosprej či antiperspirant, ale ide iba o túto danú vôňu v spreji a tým pádom v slabšej konzistencii. Pravdepodobne by som si ho nekúpila, skôr by som to nechala len na duo mlieko-parfum. No už som ho použila hlavne ako S.O.S., keď som si so sebou nebrala parfum, ale len tento sprej do zásuvky :-)


Eau de parfum
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Dizajnom mi nápadne pripomína môjho Lanvin miláčika Marry me! Ja jednoducho milujem mašličky, pokiaľ to však nie je príliš (teda na oblečení nie, ale na kozmetike či ako doplnok, to áno :-)).
Patrí medzi orientálno-ovocno-kvetinové vône a je značne sladká. Tak ako vždy, aj teraz urgujem - nenechajte sa obalamutiť parfumovanou stranou, aj keď je to skvelá možnosť. Nikdy neviete, aký výbuch spôsobí tento parfum v kombinácii s vašou pokožkou, preto si vždy vypýtajte od vašej AL/AG vzorku, a platí to všeobecne, nielen pri Avone. Ak aj objednávate vône cez net, aspoň ja to takto robím, vždy si predtým obehnem kamenné predajne a skúšam :-)

Táto kolekcia je špeciálne určená pre dámy, páni majú svoju Luck For Him. Určite ste videli reklamy alebo katalóg, a tak viete, že tvárou tejto šťastnej vône je Maria Sharapovova. Vôňa je v podstate druhou najsilnejšou po parfume, čo potvrdzujem, pretože stačia dva streky a cítite ich dlho. Nie celý deň či pol dňa, ale dostatočne dlho. Zároveň tie dva streky bohate stačia, keďže vôňa je aspoň podľa mňa dosť ťažká, a tak je vhodnejšia na večer, než na deň.
A preto, ak chcete, aby bola intenzívnejšia a nemuseli ste sa v nej okúpať /čo by ste teoreticky mohli, ak by mali v sade aj sprchovací gél :-)/, no stačí sa po sprche natrieť týmto telovým mliečkom, použiť telový sprej a vo finále pár kvapiek parfumu. A ste pripravená na párty ;-)

No a čo je lepší záver, ako videoklip k spomínanej pesničke? :-) Prajem vám Luck(y) týždeň =)


3 komentáre:

  1. Mně se ji rozhodla mamka koupit na Vánoce a už se nemůžu dočkat :D Voněla totiž úžasně, tak doufám, že i na mně to bude taková pěkná vůně :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I kdyby stála sada za starou belu, tak vypadá nádherně! :D Určitě bych ji chtěla vyzkoušet. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Doufám, že se ke mě dostane vzoreček, když ne, tak si ji koupím na slepo a bude. Je to jedna z mála vůní od Avonu, která mě v poslední době zaujala :)

    Spotřebováno - Září 2014

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]