Post Page Advertisement [Top]

Keďže som mala a aj mám problémy s vlasmi, už skôr som sa rozhodla kúpiť si profesionálnu vlasovú kozmetiku. Moja kaderníčka používa Matrix. A tak som to trošku riskla :-D
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Keďže rad Biolage mi pomohol pri problémoch s vypadávaním vlasov, čakala som, že mi aj tento rad Keratindose bude rovnako účinný. 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Tento šampónik vonia naozaj veľmi príjemne. Prvé použitia boli veľmi fajn, no cca po dvoch týždňoch začala moja pokožka reagovať tak, ako vždy doteraz na nevhodný prípravok na vlasy - začali sa mi tvoriť chrastičky a vlasy boli ako slama. A to je určený na citlivé vlasy. Bohužiaľ, tento šampón mi nesadol, sestra si ho však pochvaľuje. Asi nemám šťastie na produkty, ktoré obsahujú keratín, keďže aj sprej od CHI bol pre mňa zlou voľbou.... Šampón som si kúpila na notino.sk tu


Kondiconér Total results som chcela od začiatku. Najprv som mala vybraný Repair, ale keď som čítala recenzie, v ktorých ľudia skôr odporúčali Moisture, nechala som si poradiť.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Kondicionér vonia rovnako pekne, aj keď trošku inak ako šampón, keďže nejde o jednu kolekciu. Je určený predovšetkým na suché vlasy, o čo mi aj išlo. Má príjemnú hustú konzistenciu a dobre sa nanáša do vlasov. Používam ho po každom umytí, hoci už teraz používam šampón proti lupinám, ktorý vlasy trošku vysušuje (od Garnier - Fructis), tento kondiconér mi ich udržiava v živom stave :-D Toto, narozdiel od šampóna, bola mimoriadne dobrá voľba :-) Kúpila som si ho znova cez notino.sk tu.

Skúšali ste niečo z profesionálnejších značiek vlasovej kozmetiky?

3 komentáre:

  1. ahoj,ked si mala odskusane u kadernicky preco ti neobjednala ona?ja som tiez zvykla u mojej objednat,povedala kedy to pride,vyzdvihla,zaplatila a bola som stastna lebo to bolo bez postovneho.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jednoducho pre cenu, na parfums ma to vyšlo predsa len lacnejšie a presvedčila som sama seba, že so šampónmi jednoducho experimentovať nemôžem.... aj u kaderníčky to bolo po jednom umytí super, to isté po prvých umytiach s týmto.. katastrofa prišla až neskôr

      Odstrániť
  2. Ja som spokojna s vlasovou kozmetikou Keune v kombinacii s Forcapilom proti vypadavaniu vlasov. Blizsie info na mojom blogu www.kaviaren-u-macky.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]