Post Page Advertisement [Top]

Ešte dávnejšie som si z Oriflame objednala z kolekcie Power Shine aj rúž na pery v ceruzke. Už som po ňom pokukovala dlhšie, keďže nejde o žiadnu novinku, no predsa len som sa nechala nahovoriť. Power Shine mám veľmi rada, len nedávno ste si mohli prečítať recenziu o rúži. A bola som zvedavá na túto ceruzku, keďže nápadne pripomína akéhosi predchodcu vysúvateľných masielok na pery.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Na výber je síce iba z 5 odtieňov, no človek si vyberie, ak chce :-) A ja som si vybrala Pink Delight.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Obal pôsobí na prvý pohľad trošku lacne a nekvalitne, ale zatiaľ sa drží a nepraskol ani uzáver :-) To, čo mi vadí, by som však rada uviedla na úvod.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Nikde v katalógu sa to nepísalo, ale tušila som to. Ceruzka nie je vysúvateľná, ale musí sa strúhať. A to mi veľmi vadí. Ja viem, nie je žiaden problém ostrúhať si ceruzku, ale naozaj preferujem tie, ktoré sa strúhať nemusia. Strúha sa však ľahko, no napriek tomu si strúhadlo pekne zababrete (mám obyčajné na dvoje ceruzky - aj tenké aj hrubé od Oriflame za nejaké 2 €).
Farba je celkom intenzívna:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Aj na perách je dosť intenzívny :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
umelé svetlo s bleskom
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
prírodné svetlo s bleskom
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
bez blesku
Rúž je nádherne žiarivý, krásne sa leskne a hydratuje. Navyše skvelo vonia. Jednoducho, kolekciu Power Shine mám veľmi rada :-) Jeho výdrž je však slabšia.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Už cca po hodine farba poznateľne zoslabla, a to som ani nepila ani nejedla. Samozrejme, s jedlom a pitím rúž úplne mizne z pier a takisto aj pocit hydratácie, takže je nutné pery znova natrieť. Navyše sa celkom rýchlo míňa, aj keď má v sebe o čosi viac farby ako rúž - rúž má len 1,7 g, táto ceruzka má 3,9 g, čiže takmer 2,5 násobok balenia rúžu, už po pár použitiach (konkrétne po 3) vyzerala takto:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
a bolo treba strúhať... No neláme sa, čo je na tom strúhaní aspoň jedna z výhod :-D Rúž nelepí, hydratuje tak akurát, má krásne trblietky a intenzívnu farbu.


Power Shine ma zase raz dostal, aj keď tento má oproti klasickému rúžu niekoľko spomenutých nevýhod, účinok je rovnaký ;-)

6 komentárov:

  1. Mě se líbí ten odstín-! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podobné pastelky na rty jsem si moc oblíbila. Ani jsem nevěděla, že Oriflame nějaké má:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám momentálne lipstick pencil od Alverde a takmer som urvala ten koniec v domnení, veď to sa predsa musí dať potočiť! :D Ale tak né - tiež sa strúha a som veľmi zvedavá na strúhanie plastového obalu... Recenzia čoskoro, možno aj zajtra, len to budem musieť prekonať svoju lenivosť a nahrať už dávno pripravený post na blog, že :)...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujeem :-) No, túto má Oriflame v ponuke už dlhšie. Na Alverde som pozerala dosť intenzívne včera, ale nakoniec som odolala... nielen na tú ceruzku, ale na komplet ponuku a bola by som si vzala pár vecí, ale potom ma osvietilo, že mám toho doma dosť :-D Táto je tiež plastová a strúha sa dosť dobre, pre mňa lepšie ako drevené, pri ktorých sa mi stávalo, že to drievko skončilo aj v samotnej náplni ceruzky a potom veľmi nepríjemne škrabalo na tvári...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Včera som to skúšala už aj ja, ide to fajn,ale aj tak mi to lezie na nervy, si s tým pekne zaseriem celé strúhadlo! :D Inak recenziu som práve nahrala, takže dnes 8:00 na blogu :).

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]