Post Page Advertisement [Top]

Nielen moja letná dovolenka, ale asi aj leto je už za nami. Začalo sa ešte niekedy v máji/júni neznesiteľnými horúčavami a v čase, keď som sa konečne mohla slniť hoci len na balkóne bolo počasie viac ako zmätené... S počasím to posledné roky ide dolu vodou, niet sa čo čudovať, keď sa k prírode správame tak, ako sa správame. Chce to zmenu a ja dúfam, že príde bez vážnejších následkov. No nebudem tu teraz kázať eko zásady, poďme k letnej kozmetike. Túto sezónu sa na mojom blogu neobjavil opaľovací príspevok. Áno, prišla som do styku s úžasnými novinkami, ale nejako som ich nemala kedy a ako využiť. A ako by som mohla napísať recenziu o produktoch, ktoré som neskúšala? Viem, že sú aj takí ľudia, ja však musím výrobok vyskúšať. Bez ohľadu na to, ako dlho to trvá :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Minulý rok som uverejnila niekoľko príspevkov o slnečnej kozmetike, preto tu nebudem písať všetky informácie. Základ je približne rovnaký. Tieto produkty sú z môjho milovaného radu Photoderm a ide o novinky. Ako som písala už skôr, preferujem prípravky, ktoré podporujú zhnednutie a taká je celá táto novinková kolekcia.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Phodoterm SPF 15 som používala snáď najčastejšie a už je z neho iba asi 1/5 balenia. Bohate mi stačilo pri bežných činnostiach a ani raz ma nespálilo. Ide o klasický krém v spreji, rozotiera sa dobre a ľahko, celkom rýchlo sa vstrebe a príjemne vonia. Na také slabšie slnečné počasie a pobyt vonku ako stvorený. Resp. je fajn, ak zo začiatku slnenia používate silnejší faktor a postupne ako vám hnedne pokožka prechádzate na slabší.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Photoderm SPF 30 suchý olej je asi naj novinka. Mám rada olejové opaľováky a som rada, že ten svoj má už aj Bioderma. No nie je to obyčajný olejový opaľovák. Ide o suchý olej s priehľadnou textúrou a nezanecháva mastný film. Nevysušuje pokožku a tak ako aj krémová verzia sa dobre rozotiera (vlastne ešte lepšie, keďže kĺže) a na to, že ide o olej sa dosť dobre vstrebáva - tento olej som používala na kúpaliskách, kde som mala na sebe aj pareo a následne aj oblečenie a ani jediný kus oblečenia nebol mastný. Samozrejme, netreba to prehnať s vrstvením, radšej aplikáciu po čase opakujte. 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Photoderm SOS by mal byť asi v každej lekárničke. Jediné, čo mi na tomto produkte vadí, je jeho veľkosť. 125 ml je dosť málo, no na lokálne upokojenie pokožky to celkom stačí. Ak sa vám náhodou podarí spáliť sa, alebo máte inak podráždenú pokožku slnkom, použite tento sprej. Bratovi sa podarilo spáliť sa pri tenise, keďže sa nenatrel a potom sa liečil pomocou tohto SOS a Brume. Pomohlo, ale netreba zabúdať na prevenciu! Je to príjemný chladivý sprej, ktorý obsahuje patent bunkovej bioochrany, vďaka ktorému zaisťuje optimálnu ochranu kožných buniek proti poškodeniu a taktiež zabraňuje predčasnému starnutiu pokožky.
Možno si poviete, že Bioderma má trošku drahšie produkty. Naozaj je to tak, ale určite vám odporúčam kupovať akciové balenia - tak to väčšinou (ak súrne potrebujem daný produkt, kúpim ho aj za plnú cenu, ale niekedy si robím zásoby, hlavne pri skvelých akciách) 1+1, kde naozaj máte jeden produkt takmer zadarmo. Balíčky nájdete v partnerských lekárňach, ale aj na nete. Medzi tie letné patria napr. tieto, z ktorých si určite vyberiete :-) 

Toto leto síce bolo poslabšie, no opaľováky som aj tak používala :-) Na ktoré sa spoliehate vy?

3 komentáre:

  1. mama si tiez kupila biodermu- photoderm ale spf 30 a velmi jej to vysušovalo pokožku tak sa chystala vratit ku nivei no ale veľmi nestihla :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som skúšala všetky tri veci a najradšej mám ten olejček :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]