Post Page Advertisement [Top]

Už viackrát som na oboch mojich blogoch spomínala moju slabosť pre sladké. Niekedy je jednoducho ťažké odolať. No čo tak nájsť niečo, vďaka čomu si trošku uvoľníte zmysly a zároveň potešíte čuchové bunky? Teda minimálne tie čuchové. Áno, dnes bude zase reč o sladkej kozmetike :-) Tentokrát v podaní úžasného telového masielka!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Ziaja má v ponuke niekoľko skvelých telových produktov. Z masielok som zatiaľ skúšala to s kozím mliekom a pomarančové. V podstate ide o podobný produkt, akurát odlišná je vôňa.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Balenie je klasické 200 ml a na vrchnáčiku je v danej farebnej kombinácii logo firmy. Modro-hnedá sa mi celkom páči. Pripomína sladučkú mliečnu čokoládku :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Na značke Ziaja sa mi páči jej cenová dostupnosť - ide o kvalitné produkty, najmä tie s kozím mliekom si zamilovala aj moja babka, ktorá doteraz používala jedine drahú lekárenskú kozmetiku na atopickú pokožku, či už A-derma alebo Bioderma. Čo sa týka dostupnosti v obchodoch, tak vo väčších mestách ju nájdete napr. v Tescu, v menších som ju nevidela - teda u nás určite nie. Ak sa však chystáte na výlet do Poľska, tam ju nájdete určite, keďže ide o poľskú kozmetiku ;-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Po otvorení som mala pocit, že som si práve otvorila čokoládovú penu a jediné, čo mi bránilo v tom, aby som ochutnala, bol zvyšok zdravého rozumu. Masielko vonia nádherne, fakt má človek chuť ísť po lyžičku a začať stolovať. Vôňa však nie je čisto čokoládová, to som si teda overovala aj u sestry, či len ja mám iný čuch alebo táto vôňa je naozaj taká :-) Cítim mix čokolády a karamelu. Napriek tomu, že je hnedej farby nezanecháva stopy na oblečení, pretože sa naozaj rýchlo vstrebáva. Pokožku zanecháva hebkú a regenerovanú. A čo viac si priať? Voňavá, jemnučká pokožka je najmä v lete, keď ukážeme najviac zo svojho tela, dosť žiaduca ;-)

Skúšali ste už nejaké telové masielko od Ziaja? Ak nie, určite dlho neváhajte ;-)

5 komentárov:

  1. Toto maslo milujem vzdy sa k nemu rada vraciam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Musím si ho taky konečně pořídit, měla jsem jenom vzoreček :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zrovna včera jsem psala recenzi na toto máslo a další produkty:
    http://mojekosmetika.blogspot.cz/2014/07/jak-dopadlo-prvni-setkani-se-ziajou.html

    Toto máslo si mě ihned získalo svojí vůní, je opravdu skvělá a hydratuje také velmi dobře. Nemám mu co vytknout. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aky mas druhy blog?

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]