Post Page Advertisement [Top]

Táto riasenka sa mi v katalógu celkom pozdávala. Viaceré ste písali chvály na riasenky od Oriflame, ja som dosiaľ nejako nemala šťastie na fakt dobrú Oriflame riasenku. No možno to je vo mne :-D Každopádne, za poradcovskú cenu 3 eurá som si objednala túto riasenku už dávnejšie a začala ju používať. Aká je?
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Naozaj oceňujem, že riasenka bola zabalená ešte aj vo fólii. Dodá mi to tak trošku istotu. Viete, ako napr. v drogérii. Nikdy neviete, či ju náhodou nejaká skúšania-chtivá ženuška pred vami neotvorila.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Neskutočne sa mi páči aj kefka, ktorá tak trošku pripomína zmenšenú verziu kefky riaseniek False Lash Effect od Max Factoru. Aj keď ma jedna riasenka od Max Factoru neskutočne sklamala, stále je tam nádej :-D
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Tak som mala teda poriadne nádeje. Používala som ju viackrát. Ako to dopadlo?
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
To líčenie bol tak trochu boj. Vrstvila som a vrstvila, pretože spočiatku to bolo akoby jemná tmavá farba prechádzala po mojich mihalniciach, ale efekt cestou niekde utiekol. Až nakoniec sa mi darilo vyvrstviť čosi podobné. Nie je to úplne zlé, ale ide o slabý priemer. A nebudeme to tu zhadzovať na cenu, aj 3eurové riasenky môžu byť wow dokonalé. 

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Ak to však trošku preženiete s vrstvami (čo sa môže stať celkom ľahko v domnení, že sa stále pokúšate vyčarovať si objemný look), dostanete zlepencový efekt, ktorý nie je veľmi príťažlivý. 
Riasenka sa však nedrobila a neopadávala pod viečko. Odličuje sa tiež celkom ľahko a neštípe.

Spočiatku som bola zmätená, no teraz v tom mám skoro jasno. Táto riasenka sa pridáva do zoznamu riaseniek, po ktorých už nesiahnem a ja osobne ju ani neodporúčam. Teda, ak chcete len trošku zvýrazniť svoje mihalničky, je OK. Ale ak máte rady dramatický look rias, tak ako ja, tak táto riasenka je pre vás krok vedľa. Aj keď lacný, ale predsa len vedľa. A keď si porovnáte, že som si kúpila v ostatnom čase dve riasenky od Oriflame, ktoré mi nesadli (teda táto je ešte ok v porovnaní s tou, ktorá mala predlžovať riasy a prišla mi takmer vyschnutá, čo bol total fail), tak som za tú cenu mohla mať napr. riasenku od L´Oréal Paris alebo Bourjois. Mimochodom, aj od Bourjois môžete natrafiť na lacné riasenky, napr. túto som videla za 4 € a efekt je celkom pekný :-)

Aké sú vaše skúsenosti? Ktoré lacné riasenky považujete za fakt dobré?

5 komentárov:

  1. Ako som už spomínala, ja ju testujem dnes... a mňa zase oslovila :D Ale tak hej, 100 ľudí 100 chutí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No čo ja viem, ale podľa mňa ten efekt nie je až taký zlý! :D Ale mala si vyskúšať tú wonderlashku ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som mala od Oriflame Beauty Maxi Lash Mascara a tá bola super. Mala zvláštny plastový kartáčik, ale vykúzlila krásne riasy. Nalákala som na ňu aj kamarátky a boli veľmi spokojné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nie je to zlé, ale to je pre mňa slabé hodnotenie. Dá sa s tým ísť na ulicu :-D ale nie je to podľa mojich očakávaní. A Nikkie, ako píšeš, to v kozmetike platí obzvlášť, keďže každá sme iná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ešteže ťa tu mám :) Minule som akurát nad ňou rozmýšľala či si ju kúpiť či nie. A tak že ešte počkám a ty si mi tu padla ako blesk z jasného neba :D .. ako vidím dosť ti zlepuje mihalnice a to osobne ani ja na mojich riasach nemám rada. Tak nakoniec skúsim špirálu, tiež od Oriflame Volume Build, uvidíme čo to dá :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]