Post Page Advertisement [Top]

Dermacol nám na leto priniesol pár jasných noviniek. O rozjasňujúcich produktoch od Dermacolu sa na blogu ešte popíše, lebo jeden som si zamilovala, a teda poriadne. No poďme pekne poporiadku a postupne :-) Začínam s leskom na pery, ktorý dodá perám očarujúci trblietavý šťavnatý vzhľad. Okrem toho by mali byť pery aj plné. Aká je skutočnosť? :-) 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
V prvom rade musím vyzdvihnúť balenie. Lesk síce nebude stáť na poličke, ale takýto ploský som ešte nemala :-) Teda pri tom množstve leskov, čo som už poskúšala, som natrafila na celkom zaujímavé balenie :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Lesk aj celkom príjemne vonia. V popise píšu, že vonia za hroznovým vínom, ja však cítim sladučký ríbezlák :-) Čo ma dosť prekvapilo je, že farba je naozaj intenzívna. Intenzívnejšia, ako by som očakávala od lesku na pery :-) A ako vyzerá?
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
bez blesku
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
po 3 hodinách
Lesk je naozaj šťavnatučký. Nelepí, pekne drží, nie je príliš tekutý a ani príliš hustý. Balenie má 8 ml. Čo sa týka výdrže, musím povedať, že je naozaj celkom slušná! Tak napríklad dnes ráno som si lesk nanášala okolo pol 8. Išla som na cykloturistický výlet s mojimi prvákmi a tak v polovici trasy mi došlo, že nemám so sebou žiaden produkt na pery - ani balzam ani masielko ani lesk, nič. Trošku ma chytila panika, lebo jednoducho neznášam pocit suchých pier a väčšinou v momente, keď si uvedomím, že so sebou nemám nič, čo by tomuto pocitu mohlo zabrániť, začnem cítiť suché pery. Dnes sa to tak nestalo a cítila som príjemnú hydratáciu ešte po 12-tej, keď sme sa vracali domov. Teda aj keď ho už na perách vidno iba minimálne, hydratuje stále :-) A to je veľmi dobrá vlastnosť.
Lesk je v ponuke v 8 odtieňoch, takže si určite vyberie každá ;-) Od priehľadného až po tmavý. V e-shope za 5,69 €, no nezabúdajte napr. na DM, kde môžete chytiť zľavu prostredníctvom kupónika vďaka programu Active Beauty ;-)


1 komentár:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]